Turku SGN

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

John Doe
Viesti:

Re: Turku SGN

Viesti Kirjoittaja John Doe »

mcjusa kirjoitti:Siinäpä oiva syy vaihtaa uudempaan, laturin merkkivalo. Nyt kaikki kaupoille! Ehkä tarkoituksesi oli kuitenkin kehua kuinka uusi peli Sinulla on :lol:
Saattoipa ollakkin, kuinkas uusi peli minulla muuten on ?

jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Juhani601

Viesti Kirjoittaja Juhani601 »

harley-davidson valtuutetu jälleenmyyjä ja huolto.
eipä kovin vakuuttavaa toimintaa kyseiseltä firmalta. :(
kyllä pitää olla sen verran munaa että kehtaa tunnustaa jos ehjääminen meni reisille.
Seamaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seamaster »

Harmillinen tapaus sinulla.

Itse saanut SGN:sta aina todella hyvaa, ja NOPEAA palvelua.

Uudet osat, varusteet, huolto ja kaikki on pelannut moitteetta ja lasku ei ole heittänyt euroakaan aiemmin puhutusta.

Myyjä(Koskinen & Lehtonen) osaa hommansa, ja maili kyselyihin tullut vastaus tänne merelle alle vrk. Huollossa jatkilla homma hanskassa.

PAri paivaa sitten koskiselta kyselin tavaratelinetta seiten kakkoseen, parin tunnin paasta tuli kaksi valokuvaa heidan asentamistaan malleista juuri minun pyørassani. 8)
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
golem

Viesti Kirjoittaja golem »

Minun kokemukseni SGN Turusta on myöskin pelkästään positiivinen. Neljät pyöräkaupat on tullut tehtyä ja kaikki huollot myös. aina on kaikki tapahtunut nopeasti ja ystävällisesti. Palvelu pelaa myös puhelimessa äärettömän hyvin. Eniten itse arvostan sitä, että kun asia luvataan hoitaa ja soittaa takaisin niin se todella tapahtuu, toisin kuin monissa muissa kaupoissa, koskien myös Turussa olevia pyöräliikkeitä ja -pajoja.
Aina kun minulla on ollut pyörässä vikaa on korjaaminen ja huollot onnistuneet todella nopeasti ja silloin kun osia ei kerran ollut saatavilla ja uhkasi koko kausi mennä pieleen otettiin vahinko pyörän vaihdossa mielestäni erittäin asiallisesti huomioon. Ja kerran olen saanut neuvoja ja apuja tien päällä illalla vaille klo: 22:kin.
Kaikille yrityksille varmaan sattuu virheitä ja hankalia tilanteita. Näissä kohdissa hyvittelyt ja asioista sopiminen todistaa ammattitaidon ja palveluhenkisyyden. Tietysti myös asiakkaan sosiaalisilla taidoilla on merkitystä asioinnin sujuvuudessa.
Itselleni SGN on mahdollistanut moottoripyöräilystä nauttimisen jo vuosia.
norsunkorva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja norsunkorva »

golem kirjoitti: Kaikille yrityksille varmaan sattuu virheitä ja hankalia tilanteita. Näissä kohdissa hyvittelyt ja asioista sopiminen todistaa ammattitaidon ja palveluhenkisyyden. Tietysti myös asiakkaan sosiaalisilla taidoilla on merkitystä asioinnin sujuvuudessa.
Siinäpä viisaita sanoja...mitäpä tuohon osaa lisätä :?

:P
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Peeppe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peeppe »

Asun 100 km liikkeestä ja sieltä ostanut 2 pyörää, käytetyn ja uuden, lisävarusteita ym ostanut, ja muutenkin ohimennen poikennut, eikä koskaan mitään pahaa sanottavaa, siellä palvelu pelaa erinomaisesti.

Jos vertaan Loimaalla olevaan liikkeeseen joka myös saa muuten täyden kympin, niin siellä en ole saanut kolmesta pyöränostotapahtumasta yhtään kauppaa tehdyksi, mielestäni siihen pyörämyyntiin heidän kannattaisi panostaa vielä enemmän, esimerkiksi aktiivisuutta lisäämällä.
Loimaalla huolto ym palvelu 10+ .
Viimeksi muokannut Peeppe, 10:59 23.02.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taata
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taata »

Toinen huoltomies istuu pyörän päällä ja toinen runnoo 2 metrisellä jatkovarrella kun eivät saa jotakin mutteria auki.
Totta on, ettei tekeminen ole aina ”kaunista katseltavaa” ja omistajan mielestä se saattaa näyttää osaamattomuudelta. Joskus vaan on otettava kovat konstit käyttöön, että asian saa hoidettua.

Minä olen asioinut Turun SGN:ssä kahden pyöräkaupan ja ison määrän varuste/tarvike asioiden verran. Ei ole ollut moittimista missään asiassa ja mukava on ollut asioida.
Remonttia en ole tarvinnut, koska ajan Harrikalla, :D ja pienemmät huollot ole tehnyt itse, isompia ei ole vielä tarvittu.
Vetohihna menee vaihtoon tulevan ajokauden jälkeen ja sen homman teetän SGN:ssä ihan ilman epäröintiä.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Vetohihna menee vaihtoon tulevan ajokauden jälkeen
Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?
Kuva LIFEMEMBER
Taata
Viesti:

Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?
Hihnan vaihto on mielestäni ns. ennalta ehkäisevää huoltoa. :?
Mikäli tuleva ajokausi menee odotusten mukaisesti niin syksyllä on pyörän mittarissa n. 100000 km. Joten onhan tuo hihnakin jo pyörinyt.
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Taata kirjoitti:
Hihnan vaihto on mielestäni ns. ennalta ehkäisevää huoltoa. :?
Saattaa vain olla huonoa ennaltaehkäisyä. Jos hihnassa ei näy halkeilua/pykimiä, hampaar ei ole alkaneet murtuilla eikä ole venttejä, kestää se satkun pyörinyt viel hyvin, uus saattaa mennä ku ekan kerran lähdet vähän pidemmälle(ja sateessakin tietenkin, pimeällä). Joskus vaan tykkäävät mennä yllättäen ja tuoreena noi henkselit.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Vallu kirjoitti:
Vetohihna menee vaihtoon tulevan ajokauden jälkeen
Vallu mitään hihnoja vaihdakka/vaihdata, ostaa uuden pyörän, me Kustavintiellä toimitettiin apua yhdelle kaverille kun hihna oli menny poikki...oli semmonen liekkimaalattu homosohva :lol: :lol: :mrgreen:
-Päkä-
Viesti:

Pitää seurata tilannetta ja tarkistella tuota autoliiton "jäsenyyden tasoa". :oops:
Ettei otsikko unohdu niin Turun SGN:ään pyöräni vien (tai viedään jos huono tuuri käy :? ) hihnankin vaihtoon kun sen aika tulee.
* Taata *
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Päkä
Vallu mitään hihnoja vaihdakka/vaihdata, ostaa uuden pyörän, me Kustavintiellä toimitettiin apua yhdelle kaverille kun hihna oli menny poikki...oli semmonen liekkimaalattu homosohva
Siihen olin vaihtanut uuden hihnan edellisenä talvena, kun kivi meni läpi. (n. 100 tkm). Pyörä ei ollut enää mun, vaan se oli kauppiaalta koeajossa. Joku hankolainen sen tuhosi.
Ja onhan noi remmit niin kalliita, että siinä kohtaa kannattaa jo vaihtaa koko pyörä. :wink:
Kuva LIFEMEMBER
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Vallu kirjoitti: Ja onhan noi remmit niin kalliita, että siinä kohtaa kannattaa jo vaihtaa koko pyörä. :wink:
Tuttavaani lainatakseni, "autoissa on nykyään niin pitkä huoltoväli, että hänellä tulee autonvaihto ennemmin kuin 1. öljynvaihto..."
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin