Saattoipa ollakkin, kuinkas uusi peli minulla muuten on ?mcjusa kirjoitti:Siinäpä oiva syy vaihtaa uudempaan, laturin merkkivalo. Nyt kaikki kaupoille! Ehkä tarkoituksesi oli kuitenkin kehua kuinka uusi peli Sinulla on
jd
Saattoipa ollakkin, kuinkas uusi peli minulla muuten on ?mcjusa kirjoitti:Siinäpä oiva syy vaihtaa uudempaan, laturin merkkivalo. Nyt kaikki kaupoille! Ehkä tarkoituksesi oli kuitenkin kehua kuinka uusi peli Sinulla on
Siinäpä viisaita sanoja...mitäpä tuohon osaa lisätägolem kirjoitti: Kaikille yrityksille varmaan sattuu virheitä ja hankalia tilanteita. Näissä kohdissa hyvittelyt ja asioista sopiminen todistaa ammattitaidon ja palveluhenkisyyden. Tietysti myös asiakkaan sosiaalisilla taidoilla on merkitystä asioinnin sujuvuudessa.
Totta on, ettei tekeminen ole aina ”kaunista katseltavaa” ja omistajan mielestä se saattaa näyttää osaamattomuudelta. Joskus vaan on otettava kovat konstit käyttöön, että asian saa hoidettua.Toinen huoltomies istuu pyörän päällä ja toinen runnoo 2 metrisellä jatkovarrella kun eivät saa jotakin mutteria auki.
Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?Vetohihna menee vaihtoon tulevan ajokauden jälkeen
LIFEMEMBERHihnan vaihto on mielestäni ns. ennalta ehkäisevää huoltoa.Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?
Saattaa vain olla huonoa ennaltaehkäisyä. Jos hihnassa ei näy halkeilua/pykimiä, hampaar ei ole alkaneet murtuilla eikä ole venttejä, kestää se satkun pyörinyt viel hyvin, uus saattaa mennä ku ekan kerran lähdet vähän pidemmälle(ja sateessakin tietenkin, pimeällä). Joskus vaan tykkäävät mennä yllättäen ja tuoreena noi henkselit.Taata kirjoitti:Hihnan vaihto on mielestäni ns. ennalta ehkäisevää huoltoa.Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?![]()
Vallu mitään hihnoja vaihdakka/vaihdata, ostaa uuden pyörän, me Kustavintiellä toimitettiin apua yhdelle kaverille kun hihna oli menny poikki...oli semmonen liekkimaalattu homosohvaVallu kirjoitti:Miksi? Jos siinä on jotain näkyvää vikaa, niin se pitää vaihtaa heti. Jos ei, niin miksi pitäisi vaihtaa?Vetohihna menee vaihtoon tulevan ajokauden jälkeen
Siihen olin vaihtanut uuden hihnan edellisenä talvena, kun kivi meni läpi. (n. 100 tkm). Pyörä ei ollut enää mun, vaan se oli kauppiaalta koeajossa. Joku hankolainen sen tuhosi.Vallu mitään hihnoja vaihdakka/vaihdata, ostaa uuden pyörän, me Kustavintiellä toimitettiin apua yhdelle kaverille kun hihna oli menny poikki...oli semmonen liekkimaalattu homosohva
LIFEMEMBERTuttavaani lainatakseni, "autoissa on nykyään niin pitkä huoltoväli, että hänellä tulee autonvaihto ennemmin kuin 1. öljynvaihto..."Vallu kirjoitti: Ja onhan noi remmit niin kalliita, että siinä kohtaa kannattaa jo vaihtaa koko pyörä.