Isot miähet ny kehtaa vakioilla ajaa, hyi häpeä.....Vallu kirjoitti: Ja viriviripalikoita isolla rahalla...
Ja ajamaan oppii ajamalla, oli persiin alla mikä häksätin hyvänsä
Isot miähet ny kehtaa vakioilla ajaa, hyi häpeä.....Vallu kirjoitti: Ja viriviripalikoita isolla rahalla...
Niin se taitaa olla, paitsi meillä vaareilla kun ei tartte enää elvistellä...(vakiona 125 Hp)Isot miähet ny kehtaa vakioilla ajaa, hyi häpeä.....
LIFEMEMBERMiten hevosvoimilla voi elvistelläVallu kirjoitti:PÄKÄNiin se taitaa olla, paitsi meillä vaareilla kun ei tartte enää elvistellä...(vakiona 125 Hp)Isot miähet ny kehtaa vakioilla ajaa, hyi häpeä.....
Ja ajamaan oppii ajamalla, oli persiin alla mikä häksätin hyvänsä
AnttiM kirjoitti:Emännällä on synttärit keväällä tasalukuja (40) ja
olen miettinyt lahjaksi moottoripyörän ajokoulutusta,
jotain 3x2 tuntia.
Riittääköhän tuntuman saamiseksi,
jos aikaisemmin ei ole ajanut kuin polkupyörää.
Tuskin omaa pyörää hommaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Lainaisinkohan tuosta idean. Sportsteri olis valmiina. Ittelle tekis mieli jotakin muuta, mutta tuota sporttia en hävitä.AnttiM kirjoitti:Emännällä on synttärit keväällä tasalukuja (40) ja
jotain 3x2 tuntia.
Sulkava kirjoitti:
ja kannattaa muistaa ettei siippaa kannta ruveta itse opettaan....![]()
![]()
![]()
SIITÄ seuraaa kyl vaan erilaista kipeytymäää.....
AnttiM kirjoitti:Emännällä on synttärit keväällä tasalukuja (40) ja
jotain 3x2 tuntia.
LIFEMEMBERTarkoitus olisikin vain "tuntuman hakua" ja siitä jos hommaKaisa kirjoitti:Sanoisin, että ei riitä. Toisaalta jos vain on kyse ajotuntuman saamisesta niin se on sitten eri juttu
Tuo oli kyl Vallu-vaarin "quote"Kaisa kirjoitti:Sanoisin, että ei riitä. Toisaalta jos vain on kyse ajotuntuman saamisesta niin se on sitten eri juttu
Tosi kuin vesi. Sain opetuksen, että ei kannata ruveta besserwisseröimään, vaikka kuinka uskoo olevansa ikiaikainen maanteiden kunkku. Ammatti-ihmisillä on ihan eri tavalla silmää, mihin asioihin kunkin nimenomaisen henkilön opetuksessa tulee kiinnittää huomiota. Yksilölliset tarpeet ovat niin erilaiset.Kaisa kirjoitti:Sulkava kirjoitti:
ja kannattaa muistaa ettei siippaa kannta ruveta itse opettaan....![]()
![]()
![]()
SIITÄ seuraaa kyl vaan erilaista kipeytymäää.....![]()
Järkevä ajatusmalli!!!
Itse opettaen voi säästää euroja,
mutta ammattiopetus on varmasti sijoituksena parempi... kaikille osapuolille
Tässä on selvästi oma lehmä oikein laskuojassa, mutta ehdottomasti hyvä ja toimiva keino saada itselle sitä jotakin muutaAAS kirjoitti:
Lainaisinkohan tuosta idean. Sportsteri olis valmiina. Ittelle tekis mieli jotakin muuta, mutta tuota sporttia en hävitä.