ihmettelen vaan!
Tästä tullee mieleen, että mitä pahaa on "baari-bikereissa"? Riippuen tietysti ihan käyttäytymisestä, mutta eikös nämä baaribaikkerit ole jonkinasteisia faneja? Siis H-D tms. faneja? Itse ainakin diggailen varsin kovasti harrikoita ja kaikkea niihin liittyvää, mutta ikinä ei ole pyörää ollut, eikä pyöräkorttiakaan. En kyllä itseäni lue baaribaikkeriksi vaikka joskus saattaa baarissa päällä ollakkin BFV-huppari tai jopa erään prätkäfirman vaatetusta. Oonko minä baaribaikkeri? Pittääkö nyt hävetä? pien minä nuita vaatteita tietysti muuallakin. Nyt kun tosta ulos lähren niin laitan tääs erään prätkäfirman logolla varustetun lippiksen päähän ettei tulis auringonpistos. Tarkoitus ei sitten ole vittuilla eikä provoilla vaan enemmänkin herättää keskustelua.
Naisen ruumis on kaunis. Toki elävissäkin on oma viehätyksensä.
logon vaihto
Ai tällänen?

edit:
Oli aikaisemmin tuo yliruksattu kuva...
Nyt on tehdas näköjään puuttunut siihen ja Coni & kumppanit joutuneet vaihtamaan logoa
www.cccp.ch

edit:
Oli aikaisemmin tuo yliruksattu kuva...
Nyt on tehdas näköjään puuttunut siihen ja Coni & kumppanit joutuneet vaihtamaan logoa
www.cccp.ch
Viimeksi muokannut smuige, 12:50 10.07.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Juu, ei mitn "baaribaikkereita" vastaan, mut miks pitää esittää, et omistaa mopon, jos ei omista. Tai sit selitellään "ei mul just nyt oo mopoa, myin syksyllä pois, eihän sitä talvella tarttee" "Fatboy oli liian iso, myin pois ja ajattelin mennä ostaa jenkeistä Sportsterin"...
Se on ilmeisesti melko vaikea niellä, että muijalla on mopo ja itellä ei. Mut onneks nää mopottomat moponomistajat tunnistaa jo kaukaa
PS. Olkkarin lisäksi mm. Roskapankissa on hyvät tsäänssit bongailla, jos joku ei ole tähän lajiin vielä törmännyt
>Kettu<
Se on ilmeisesti melko vaikea niellä, että muijalla on mopo ja itellä ei. Mut onneks nää mopottomat moponomistajat tunnistaa jo kaukaa
PS. Olkkarin lisäksi mm. Roskapankissa on hyvät tsäänssit bongailla, jos joku ei ole tähän lajiin vielä törmännyt
>Kettu<
Fahre nicht schneller als dein Schutzengel fliegen kann.
Re: ihmettelen vaan!
Kai sentään Sieravuoreen kutsuithd-on.com kirjoitti:olin tossa eilen euran osmantuvassa viettämässä iltaa. viereeni tuli joku tyyppi ja sanoi: mikä baaribikeristi sinä olet ku harrikka paita on päällä. sanoin että pyörän omistan,mutta hän ei uskonut koska minulla ei ollut hdcf:n paitaa päällä niinkuin hänellä. jäsenkorttia näytin, hän ei uskonut koska minulla oli vuositarra ja hänellä 2007 painos. annoin asian olla mutta ihmettelin, eikö elämää ilman hdcf:n paitaa?
Nämä baarien salapoliisit on kyllä todella hauskoja.Kun ensin ne epäilee että mulla ei oo harrikkaa.Sen kun saa niille uskoteltua niin uskovat vaikka mitä.Kuten vaikka tarinan rälläkästä ja polvea vasten taivutellusta rungosta sen jälkeen voi vielä kertoa kuinka joka osa on kiinni rautalangalla ja nippusiteillä ja jos vielä menee läpi niin voi huoletta suositella että kannattaa ostaa ittellensäkkin,kun on niin asiantunteva heppu että näitten kans pärjää

Sportster alla jälleen.
Ei voi olla totta,mut on ensin löydetty kakkoskodista roskapankista ja sit nykyisesestä kakkoskodista olkkarista 8OMihin mä pääsen enää pullisteleen,johonkin v:tun Juupajoelle vai?Tai ei sekään riitä,siellähän tulee Warre vastaan
Täytyy varmaan sulkeutua talliiin ja juoda pussikaljaa...
Totuus on kyllä se,että noita helvatan HD paitojahan on kyllä nykyään joka nörtillä ja mummolla päällä,eli sen mukaan ei ketään tunnista.
Eli olen luopunut toivosta...
ps.Olkkarissa käy muuten aika paljon oikeita harrastajia...
Totuus on kyllä se,että noita helvatan HD paitojahan on kyllä nykyään joka nörtillä ja mummolla päällä,eli sen mukaan ei ketään tunnista.
Eli olen luopunut toivosta...
ps.Olkkarissa käy muuten aika paljon oikeita harrastajia...
IHMETYS
Niin ja HCF jäseneksi päästäkseen pitää olla Harrikka
Siitä on lähdettävä että tähän on tultu
Vaatteita, vaatteita. Ihan samalla tavalla kylillä pyörii väkeä jotka arvelevat näyttävänsä hevareilta, sotilailta tai muuten vaan Tosi Kovilta kun pukeutuvat jotenkin. Syitä näihin on vaikka kuinka monta, mutta vaikka moni vaate voi olla symboli, niin voivat ne toisille silti olla vain vaatteita. Kuinka moni on esimerkiksi nähnyt FBI tekstillä varustettuja vaatteita suomessa? Varmaan kaikki. Ja on mullakin saksan armeijan maastotakki, se kun on hemmetin mukava. Ei sen takia, että olisin saksalainen sotilas :pBuelltaja kirjoitti:Totuus on kyllä se,että noita helvatan HD paitojahan on kyllä nykyään joka nörtillä ja mummolla päällä,eli sen mukaan ei ketään tunnista. Eli olen luopunut toivosta...
Mutta parempi meikäläisen on olla kovin kommentoimatta asiaa HD väen kantilta. Itselläni on kortti ajossa ja pyörä siintää vasta jossain tulevaisuudessa. Mutta kassellaan, se jos mikä on varmaa niin nöyrällä asenteella eteenpäin
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................