ihmettelen vaan!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

hd-on.com
Viesti:

ihmettelen vaan!

Viesti Kirjoittaja hd-on.com »

olin tossa eilen euran osmantuvassa viettämässä iltaa. viereeni tuli joku tyyppi ja sanoi: mikä baaribikeristi sinä olet ku harrikka paita on päällä. sanoin että pyörän omistan,mutta hän ei uskonut koska minulla ei ollut hdcf:n paitaa päällä niinkuin hänellä. jäsenkorttia näytin, hän ei uskonut koska minulla oli vuositarra ja hänellä 2007 painos. annoin asian olla mutta ihmettelin, eikö elämää ilman hdcf:n paitaa?
883c

Re: ihmettelen vaan!

Viesti Kirjoittaja 883c »

huoh, onhan meitä joka junaan...
minkä takia kenenkään tarvitsisi alkaa itseään selvittämään muille

ja toisekseen... miksei ihmisillä voisi olla hd paita päällä,
eihän kaupassa kysellä hog korttia :)

pfft....

miikka
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
Kokkonen

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

hd-on.com kirjoitti: joku tyyppi ja sanoi: mikä baaribikeristi sinä olet ku harrikka paita on päällä. sanoin että pyörän omistan,mutta hän ei uskonut koska minulla ei ollut hdcf:n paitaa päällä niinkuin hänellä.
Kyseessä lienee aika tuore harrastaja. Joillakin mukaan tulevilla on tärkeää kaikki rekvisiitta, logoa ja harrikka tekstiä täytyy olla joka kuteessa ja osassa. Kuvaan kuuluu myös kriittinen suhtautuminen vähänkin heidän omasta mielestä oikeasta pukeutumisesta, pyöristä ja niiden rakenteluista. Jos ja kun harrastaja löytää tästä sen oman juttunsa, kriittisyys vähenee ja myös ulkoiset tunnusmerkit menettävät merkitystään. Joskaan ne eivät koskaan kokonaan poistu. Suvaitsevuus ja avarampi katsatokanta muihin alan harrastajiin lisääntyy. Eivät oikeat Harrikka-harrastajat tarvitse Harley-Davidson paitaa, kalsareita, yms. osoittaakseen kuuluvansa joukkoon. Kyllä se näkyy muutenkin.
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Tämähän todistaa sen että viimeaikoina matkapäiväkirjaa moottoripyora.orgissa pitänyt hd-mies asuu siis Eurassa... :wink: :wink: :wink:

On sitten vaan vaihtanut "klubiaan" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
T-mies

Viesti Kirjoittaja T-mies »

Miikka kirjoitti:Tämähän todistaa sen että viimeaikoina matkapäiväkirjaa moottoripyora.orgissa pitänyt hd-mies asuu siis Eurassa... :
Näin minäkin sen näkisin. Lisäksi asuin vuonna -67 Eurassa eikä minua kohdeltu Reima -paidassani kovin hyvin. Meni muun muassa maitoylähampaat jousipyssyn nuolesta.
Kokkonen kirjoitti:Eivät oikeat Harrikka-harrastajat tarvitse Harley-Davidson paitaa, kalsareita, yms. osoittaakseen kuuluvansa joukkoon. Kyllä se näkyy muutenkin.:
Jussi, kun tulen Antin kanssa syyskuussa käymään, niin miten teidän kylän snagarilla suhtaudaan meikäläisen Reima -paitaan?

(Joo, olen vähän väsynyt kun olen vääntänyt 16 tuntia päivässä nyt viikonloppuna näitä duuneja.....)
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

T-mies kirjoitti: Jussi, kun tulen Antin kanssa syyskuussa käymään, niin miten teidän kylän snagarilla suhtaudaan meikäläisen Reima -paitaan?
Hyvä, kun muistutit!
Pitää taas kaivaa kesäksi kätköistä Trip-lippis. Sininen on jäljellä, ja punainen jollain juopolla lainassa.
Jos ei muiden iloksi, ni ainakin jou-hemmojen kiusaksi.

Jumpe
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

...älkää sitten unohtako Retu-kenkiä ja Hai-saappaita... :D
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

hd-on.com kirjoitti:olin tossa eilen euran osmantuvassa viettämässä iltaa. viereeni tuli joku tyyppi ja sanoi: mikä baaribikeristi sinä olet ku harrikka paita on päällä. sanoin että pyörän omistan,mutta hän ei uskonut koska minulla ei ollut hdcf:n paitaa päällä niinkuin hänellä. jäsenkorttia näytin, hän ei uskonut koska minulla oli vuositarra ja hänellä 2007 painos. annoin asian olla mutta ihmettelin, eikö elämää ilman hdcf:n paitaa?
Kaveri oli varmaan saanut kortin edellisenä päivänä postista :D Itse en varmaan ala kenellekkään todistelemaan että omistan HD:n tai kuulun kerhoon, jos puhetta ei uskota niin saa puolestani olla :roll:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Kokkonen

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

T-mies kirjoitti: eikä minua kohdeltu Reima -paidassani kovin hyvin. Meni muun muassa maitoylähampaat jousipyssyn nuolesta.

Jussi, kun tulen Antin kanssa syyskuussa käymään, niin miten teidän kylän snagarilla suhtaudaan meikäläisen Reima -paitaan?
Täällä ei normaalisti ammuta ketään jousipyssyllä, mutta teidät tuntien, en pysty antamaan mitään takuita..... :D :D :D :D

Mutta TERVETULOA!!!!
Tulikettu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

Tällaanenkin kokemus :/

Tyyppi baarissa kysyy, onko pyörää, en ehdi edes vastata, kun ei-tuntemani naisimmeinen kysyjän pöydästä jo huutaa, "ei tol mitn oo".
Poistuin paikalta kommentoimatta, olin muutenkin juur vaihtamassa baaria.
Seuraavalla kerralla samassa baarissa sama naisimmeinen oli jostain kuullut, että hitto, sillä on sittenkin mopo. Asenne olikin muuttunut tyyliin, mitäs kuuluu vanha kaveri, kuis sun HooRee :roll:

Tuollaaset helevetin hännystelijät on sitten varsinaisia valopäitä, kehuvat kavereilleen sitten, että "mää tunnenkin sen, sillä on Haaarrrllleeeyyy DDaaaaviitssoonn, olenks määki vähä julkkis ny."

>Kettu<
Fahre nicht schneller als dein Schutzengel fliegen kann.
kallipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallipe »

Ja mä kun luulin olevani jonkinlainen ääliömagneetti mutta onhan noita samantapaisia kokemuksia näköjään muillakin.. Onkohan toi joku muoti-ilmiö nimittäin tässä Tikkurilan baareissa ainakin on ihan pirusti noita ravintolabaikkereita.. On kyllä paljon ihan oikeitakin harrastajia.
Ei se rikki ole siinä on vaan joku vika..
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Eiköhän sitä voi toivottaa hyvää illanjatkoa jos ei seura miellytä (lue: seura=urpot)
Itse en ainakaan jaksaisi alkaa todistelemaan mitään jollekin valopäälle, tosin aika harvakseltaan tulee nykyään baarissakaan käytyä.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

kallipe kirjoitti:Tikkurilan baareissa.... ...On kyllä paljon ihan oikeitakin harrastajia.
Oot sitten "Olkkarissa" käynyt 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Tulikettu kirjoitti:.. kehuvat kavereilleen sitten, että "mää tunnenkin sen, sillä on Haaarrrllleeeyyy DDaaaaviitssoonn, olenks määki vähä julkkis ny."
Tähän on pakko kertoa hauska juttu tosielämästä tämäkin: pari tuttua naista oli pohjoishelsinkiläisessä baarissa. Siihen tuli sitten mies tekemään vaikutusta daameihin. Kertoi kuuluvansa mottoripyöräkerhoon nimeltä Rocket. Tai no ei nyt aivan hän itse, mutta hänen kaverinsa kuitenkin :lol: Ja sillä on hirvittävän iso Harrikka, moottorikin on 2,3L :lol: :lol: Tarina ei kerro, kuinka hyvin retostelu loppuillasta puri, mutta todesta se meni kuitenkin, koska toinen näistä vokotelluista naisista kertoi minulle tämän 8) :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
kallipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallipe »

Mopopoika-65 kirjoitti:
Oot sitten "Olkkarissa" käynyt

Jep vuonna -86 aloitin Tixin baareissa ekana Porkku (silloin kevarikortilla sisään,heh) siitä sitten Vankkuri, Cameli, Rockwells, Pinkku, Calypso, Lilly, Ole, Hotelli ja kaikki muut..On nähty tän kylän baarit. Enää ei tu käytyä kovin usein.Tietty ainahan sitä yhelle.. No ny lipsahti offtopic jutuksi.
PS: ei mulla mitään ole baaribaikkereita vastaan kuhan ihmettelen..
Viimeksi muokannut kallipe, 13:36 05.06.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se rikki ole siinä on vaan joku vika..
Vastaa Viestiin