Tapaturmavakuutuksia
Tapaturmavakuutuksia
Sainpa soiton ja tarjouksen spostilla motoristin omasta tapaturmavakuutuksesta.
Kyseinen tarjouksen tekijä oli AIG Europe (USA) niminen vakuutusyhtiö. Onkos kenelläkään tietoa moisesta puulaakista?
Kyseinen tarjouksen tekijä oli AIG Europe (USA) niminen vakuutusyhtiö. Onkos kenelläkään tietoa moisesta puulaakista?
-
Kokkonen
Saksassa yhtiö on toiminut vuodesta 1946, pääasiassa teollisuusympyröissä. Suomi ei näytä olevan yhtiön listalla...
Ajoneuvovakuutuksia myötävät vain: "In Germany only available to US Army and DOD employees and their relatives", mutta on niillä muilla aloilla yksityisiäkin henkilöitä asiakkaina. Itse en henkilökohtaisesti noista ameriikanvakuutuksista perusta...on ollut pari kertaa, yhtä monta kertaa olen irtisanonut. Tosin eri yhtiöstä. En tiedä miten homma hoituu, kun tulee se korvauksen paikka. Sinnepäin rahat ainakin kelpaavat. Liekö hyvää yhtiötä olemassakaan? Ai niin, onhan niitä, Allianz on hoitanut hommansa mallikkaasti.
Ajoneuvovakuutuksia myötävät vain: "In Germany only available to US Army and DOD employees and their relatives", mutta on niillä muilla aloilla yksityisiäkin henkilöitä asiakkaina. Itse en henkilökohtaisesti noista ameriikanvakuutuksista perusta...on ollut pari kertaa, yhtä monta kertaa olen irtisanonut. Tosin eri yhtiöstä. En tiedä miten homma hoituu, kun tulee se korvauksen paikka. Sinnepäin rahat ainakin kelpaavat. Liekö hyvää yhtiötä olemassakaan? Ai niin, onhan niitä, Allianz on hoitanut hommansa mallikkaasti.
jep
meillä tuli firman puolesta vapaa-ajanvakuutus, joka
kuulemma korvaa aika paljon (hmm, miksihän???).
noo, tj ajaa itsekin motskaria ja muutama muukin.
-eeko
kuulemma korvaa aika paljon (hmm, miksihän???).
noo, tj ajaa itsekin motskaria ja muutama muukin.
-eeko
hyvää bisnestä myydä ajoajaksi tapaturmavakuutus.
ensisijainen korvaaja Suomen lainsäädännön mukaanhan on
liikennevakuutus.
tietenkin vapaaehtoisen kautta saa lisää invakorvausta,
kuolinkorvausta ja päivärahaa, mikäli näitä osioita ko.
vakuutukseen kuuluu.
kyllä ne tarjoukset kannattaa tarkkaan tutkia ennenkuin
ostopäätöksen tekee.
ei se hukkaan heitetty raha mitään haittaa, pahempi on
jos itse luulee, että vakuutukset ovat hyvät ja kaikki kunnossa ja
totuus valkeneekin vahingon satuttua.
Tuosta Vallun mainitsemasta yhtiöstä en tiedä mitään, eli
tätä ei pidä käsittää ko. vakuutuksen aliarviointina.
ensisijainen korvaaja Suomen lainsäädännön mukaanhan on
liikennevakuutus.
tietenkin vapaaehtoisen kautta saa lisää invakorvausta,
kuolinkorvausta ja päivärahaa, mikäli näitä osioita ko.
vakuutukseen kuuluu.
kyllä ne tarjoukset kannattaa tarkkaan tutkia ennenkuin
ostopäätöksen tekee.
ei se hukkaan heitetty raha mitään haittaa, pahempi on
jos itse luulee, että vakuutukset ovat hyvät ja kaikki kunnossa ja
totuus valkeneekin vahingon satuttua.
Tuosta Vallun mainitsemasta yhtiöstä en tiedä mitään, eli
tätä ei pidä käsittää ko. vakuutuksen aliarviointina.
Re: Tapaturmavakuutuksia
Se on aina mukavaa kun soitetaan ja tarjotaan, mutta itse olen esimerkiksi jättänyt ostamatta osakkeita tai tekemättä muita sijoituksia näiden ulkomaisten puhelinmyyjien tarjousten perusteellaVallu kirjoitti:Sainpa soiton ja tarjouksen
Ja kun vielä olen kovasti kylmä ja kyyninen, niin en ole esimerkiksi lähettänyt muutamaa tonnia jeesiä sille nigerialaiselle prinssille, joka olisi kipeästi tarvinnut rahojani öljymiljooniaan siirelläkseen ja tehnyt minustakin miljonäärin siinä sivussa
No oma mokani siis, että täällä edelleen ajelen persaukisena näillä Kekkosen aikaan tehdyillä autoilla ja moottoripyörillä, enkä vietä leppoisia varhaiseläkepäiviä paratiisisaarilla
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tuskin...
Tuskin tässä nyt taustalla on nigerialainen prinssi tai brittiläis-intialainen eversti. Ja kuten expressa Kokkonen jo kertoikin niin yhtiö sinänsä on vanha ja vakaa emerikkalainen.
Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että he myyvät nimenomaan motoristille suunniteltua tapaturmavakuutusta minkä voi ostaa vaikkapa vain päiväksi tai ajokaudeksi. Ja vakuutus korvaa VAIN motskarilla tapahtuneet onnettomuudet. (ei pyörää)
Itelläni on jo varsin edullinen KAIKKI tapaturmat kattava vakuutus eli en tätä tarvitse.
Ja noi huikeat kuolintapauskorvaukset ei paljon kiinnosta. Jää vaan perikunta riitelemään rahoista!
Merkittävintä tässä ehkä on se, että ylikansalliset rantautuvat Suomeen. Ja se puolestaan tulee ylläpitämään viime aikoina tapahtunutta positiivista kehitystä vakuutushinnoissa.
Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että he myyvät nimenomaan motoristille suunniteltua tapaturmavakuutusta minkä voi ostaa vaikkapa vain päiväksi tai ajokaudeksi. Ja vakuutus korvaa VAIN motskarilla tapahtuneet onnettomuudet. (ei pyörää)
Itelläni on jo varsin edullinen KAIKKI tapaturmat kattava vakuutus eli en tätä tarvitse.
Ja noi huikeat kuolintapauskorvaukset ei paljon kiinnosta. Jää vaan perikunta riitelemään rahoista!
Merkittävintä tässä ehkä on se, että ylikansalliset rantautuvat Suomeen. Ja se puolestaan tulee ylläpitämään viime aikoina tapahtunutta positiivista kehitystä vakuutushinnoissa.