Stuntman kirjoitti:PRKL...Taas oli Tallinnassa rantamarketissa näitä paitoja. Mitenkähän niihin myyjiin uskaltaisi suhtautua?
Mietittiin porukalla sitä että jonkunhan niitä paitoja täytyy ostaa, ei niitä muuten jatkuvasti esillä pidettäisi. Mahtaa se olla ilo saapastella tällainen feikki paita päällä....
Älkää nyt vitun ryssiltä niitä paitoja ostako! Ja jos näätte ihmeisiä kopiopaita päällä, saa mun puolesta vedellä pitkin korvia! Jos on niin helevetin tyhmä että on ostanut moisen paskapaidan Tallinnan torilta, on myös ansaittu saamaan selkäsaunan! Ne rahat menee johonkin ihan muualle...
Ja niille myyjille pitää vittuilla oikeen kunnolla! Polttakaa koko helevetin pulju mun puolesta! En panisi ollenkaan pahaksi. Vitu! Helvettiin koko saatanan paskiaiset!
En tarkoittanut tällä veljeskansaamme Eestiläisiä, vaan niitä, naurettavaa kyllä, ryssiä, jotka tätä paitakauppaa Tallinnassa tekee.
Tyypit sekoilee jonkun patsaan takia ja samaan aikaan myydään paitoja joiden tuotto pitäis mennä sen patsaan kuvaavaa tyyppiä vastaan taistelleen hemmon hyväksi. Hohhoijaa ja hyvää päivää... Vaikka voissa paistais...
tiesittekö muuten, että me paitoja käyttävät ollaan yllättävän monen ulkopuolisen mielestä juntteja skinejä, sotaakannattavia pasifisteja ja vaikka mitä
Suski kirjoitti:tiesittekö muuten, että me paitoja käyttävät ollaan yllättävän monen ulkopuolisen mielestä juntteja skinejä, sotaakannattavia pasifisteja ja vaikka mitä
Suski kirjoitti:tiesittekö muuten, että me paitoja käyttävät ollaan yllättävän monen ulkopuolisen mielestä juntteja skinejä, sotaakannattavia pasifisteja ja vaikka mitä
Vittu kun olivat lukinneet... Toiselle sivulle luin ennenku rupes vituttamaan niin paljon.
Ei oo prätkää eikä pilottia. Muija ei anna leikata kaljuks ku ei kuulema käy ja parta ei kasva.
Silti oon onneks natsi ku mulla on tuo paita ja nyt oon varmaan homoki ku ostin tuon halavatun pappojen mieskalenterin.
Voi jumalauta.
Naisen ruumis on kaunis. Toki elävissäkin on oma viehätyksensä.