2007 pyörien toimitusajat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

EvilKaiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EvilKaiser »

Onko kellään mitään tietoa siitä miten HD tehtaa lakko on vaikuttanut -07 pyörien toimitusaikoihin?

Itselleni piti pyörä tulla huhtikuussa, mutta jäi tulematta. Myyjä vetosi HD tehtaan lakkoon. Minun käsityksen mukaan tuo lakko koski Softail ja Touring mallien kokoonpanolinjojen toimintaan. Oma singerini kuuluu taas Dyna perheen valikoimiin, joten hieman perustelu tuntuisi ontuvan. Tiedä sitten...

Joten jos sinulla on jo kokemuksia noista toimitusajoista niin olisi mielenkiintoista kuulla miten teidän toimitukset ovat toteutuneet.
Dyna Street Bob -07
Juisee
Viesti:

Re: 2007 pyörien toimitusajat

Viesti Kirjoittaja Juisee »

Kaverin road king ainakin myöhästyy viimeisen tiedon mukaan kuukaudella.Siis pitäisi tulla kesäkuun alkupuolella.
Sifu

Viesti Kirjoittaja Sifu »

Nayttaa taalla Thaimaassa olevan 2007 pyorien saanti hieman nopeampaa, silla kavereiden 2 Road Kingia ja 1 Heritage oli alla viime vuoden syksylla. Millos olette omanne tilanneet?
Kaasi

Viesti Kirjoittaja Kaasi »

Vaimolle piti tulla 883L maaliskuun lopulla. Eipä näy vieläkään. Kyselyihinkin vastaillaan sellaisella asenteella joka johtaisi irtisanomiseen missä tahansa muussa liikkeessä. No, ilmeisesti on varaa...
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
PedroV

Myöhässä mikä myöhässä

Viesti Kirjoittaja PedroV »

Mun pyörän piti olla maaliskuun alussa ajossa, tämän hetkisen tiedon mukaan ehkä loppukuusta? Ja malli on FLSTC...

Sekavat selitykset matkanvarrella on synnyttänyt ajatuksen, että kun ostohetkellä Tammikuussa sovittiin, että viimeinen pyörän toimitusaika on 15.5 niin annettiin se pyörä jollekkin kiireisemmälle...
pauli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pauli »

Tänään soitin Turun suuntaan ja siellä vastattiin että pyörä on Suomessa 20.5
ja siitä muutama päivä luovutukseen pyörä on FXSTB. Lupailivat aluksi Huhtikuun lopulla mutta vähän venähti. Noh onneksi kelit on vielä niin huonot. :D
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Kaasi kirjoitti:Vaimolle piti tulla 883L maaliskuun lopulla. Eipä näy vieläkään. Kyselyihinkin vastaillaan sellaisella asenteella joka johtaisi irtisanomiseen missä tahansa muussa liikkeessä. No, ilmeisesti on varaa...
Vähän vaikee uskoo.
Merccu

Viesti Kirjoittaja Merccu »

PÄKÄ kirjoitti: Vähän vaikee uskoo.
No mitä sun on nyt niin vaikee uskoo...???
sahara

Re: 2007 pyörien toimitusajat

Viesti Kirjoittaja sahara »

Tollasta salatiedettä ja kyräilyä toi uuden H-D luovutus on
ollu aina......
Pitää olla hyvillä hermoilla ja huumorilla mukana asiakkaana.
Itse olen yrittäjä/kauppias ammatiltani ja kokemusta on
parin uuden H-D hankinnasta ja täytyy sanoa että suoritus
myyjän puolelta on myyntiteknisesti täysin säälittävä.
Olen KAASIN kanssa samaa mieltä, minä en meillä katselisi
moista hölmöilyä.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Kait se tulee maineen mukana että HD kauppias saa olla vähän töykeekin :)
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Ok, voipi se sit noin olla...jossain :?

Jossain taas ollaan hyvinkin mukavia kun samat asiakkat vaihtaa uudempaan ja uudempaan joka vuosi :roll:
Siis samassa pytinkissä.
Ilkimys

Kansallinen luonne

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Eikös tämä ole vähän niinkuin kansanluonteen ominaispiirre. Ei oikein toi palvelu tahdo taipua. Varsinkin kun myydään tuotetta mikä aina loppuu kesken. Aivan sama ilmiö virkamieskunnassa. Jos ne on vähänkään niskan päällä niin töykeys on mittavaa.

Tosin ei tätäkään asiaa pitäisi yleistää. Itselläni ei ole ollut koskaan mitään ongelmia kaupankäynnin suhteen. Päinvastoin pelkkää hyvää sanottavaa.
Ja eihän tuo toimitusaikaongelma ole välttämättä diileristä kiinni. Hän kertoo niitä päiviä mitkä maahantuoja ilmoittaa ja maahantuoja niitä mitä tehdas ilmoittaa. Ja jos välissä on joku aktiivinen vakiasiakas joka osaa painostaa diileriä niin hän saattaa antaakin just Sun fillarin siitä välistä.
Pienenä poikana olen motskareita myynytkin niin muistan kyllä myös sen, että asiakaskunnassakin on sen luokan Elviksiä joille ei olisi halunnut myydä yhtään mitään. Niinhän se metsä vastaa...

Tämmöstä tää on ihmisten maailma! 8O
Jube

Viesti Kirjoittaja Jube »

Samaa mieltä.

Tympeenkin diilerin on helppo myydä, kun tuote revitään käsistä.

Itse varasin puhelimitse palkintopyöräksi tulevan 883 Sportsterin lähimmältä HD-diileriltä. Kertoivat pyörän olevan maassa huhtikuun lopulla, ja niin se myös oli. Luovutus oli reilu viikko takaperin.

Myyjä kertoi, että näitä ei sitten saa enää mistään. Ovat Suomesta loppu ja suuresta osasta Eurooppaakin, kuulemma. Olisi takuulla saanut myytyä ov-hinnallakin, mutta pluutasi muutaman satasen kevyen vinkumisen jälkeen. Vaikkei olisi tarvinnut. Ja toimitti fillarin veloituksetta n. sadan kilometrin päähän haluamaamme paikkaan. Vaikkei olisi tarvinnut.

Hyvä palvelu jää mieleen, ja asioidaan samassa puljussa takuulla toistekin.
Pessimismi on aivan turhaa. Ei se kuitenkaan mitään auta.
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Kyllä tuli pyörä niin kuin oli sovittu, keväällä -07. Tosin kaupat oli tehty viime vuoden lokakuussa. Ei vaikuttanut lakko ainakaan mulle. Ja diileri toimi mielestäni tosi hyvin ja asiallisesti koko kaupankäynti prosessin ajan. Ja en voisi olla tyytyväisempi ostokseeni!!!! Mukava pyörä ja mahtava moottori.
Eli kiitokset Motorman ja Isto :D
kallipe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallipe »

No minä taas tilasin omani jo syyskuussa ja sovittiin alustavasti että noudan pyörän keväällä, maalis-huhtikuussa. No sitten pyörä tuli jo vuodenvaihteessa ja piti rekata itelle jo tammikuun puolivälissä. Että tällä kertaa jopa liiankin aikasin.. No parempi näinpäin.
Ei se rikki ole siinä on vaan joku vika..
Vastaa Viestiin