1989 Sporty Huggerin tehot?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

hannupelkonen

1989 Sporty Huggerin tehot?

Viesti Kirjoittaja hannupelkonen »

Tervepä taas
Kävin tänään leimauttamassa tuontipyöränä tulleen evo-sportserin vm -89 ja sain rekisteriotteeseen mielenkiintoista informaatiota: Huggerista tulikin rekisteriotteen mukaan XL 883 -CEM/883 ja tehoksi oli merkitty 40 KW. Miltä teistä kuulostaa: onko tiedot sinne päinkään, mitä niiden pitäisi olla?

Aluperäisessä Espanjalaisessa otteessa oli tyypiksi merkitty 883 Hugger ja Sportsterin kotisivuilla (www.sportster.org)jäljitin runkonumeron perusteella, että kyseessä on XLH 883 Hugger.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Konttorilla merkkaavat otteeseen ihan mitä sattuu. Inssi katsoo AKE:n listalta mikä merkki/malli muistuttaa eniten leimattavaa pyörää ja lätkäisee sen otteeseen. Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
hmaked
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hmaked »

xlh 883 hugger on se oikea mallimerkintä.hugger malli määräytyy ton runkonumerossa olevan cem merkin perusteella. normaali sporsteris on cam oon joskus kuullu en varma ole. mulla on -90vm huggerissa tehoksi merkitty 25kw näköjään ne merkkaa mitä sattuu. mitäköhän ne sitte oikeesti on?
Blues Guitar

Re: 1989 Sporty Huggerin tehot?

Viesti Kirjoittaja Blues Guitar »

hannupelkonen kirjoitti: tehoksi oli merkitty 40 KW. Miltä teistä kuulostaa: onko tiedot sinne päinkään, mitä niiden pitäisi olla?
Ei mun mielestä mitään omituista. Ainakin mulla -06 883C:n otteessa lukee myös 40kW. Eiköhän toi liene aika lähellä totuutta?
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Mr Smith

Viesti Kirjoittaja Mr Smith »

Sporster 1200 vm-92,saksantuonti.
Otteessa tehot 34kw.
Aikoinaan kun sain pyörän niin ihmettelin kaasukahvan liikerataa,aivan kuin liikkuisi ainoastaan puoleen väliin.
Kaasuttimen käsiin otettuani ihmettelin yhtä peltiläpyskää joka rajoitti "kaasuvipujen"liikeradan puoleen,mikä lie kuristus?
Mr Smith

Viesti Kirjoittaja Mr Smith »

KIrjauduin tuonne sporster sivustolle,mutta mistä kohtaa löytyy tuo osio jossa voi pyöränhistoriaa jäljittää runkonumeronperusteella?
Karvanaama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

89 Hugger 883 mullakin, otteessa 36kW ja keskieuroopan maasta saapunut..
Jostain sivustolta kaivelin että pitäisi ko. laitteessa olla 35 kW.
Huippunopeutta valtaisat 151 km/h..
Ja se on niin vehen mite mine olen lehmee nainut että se ei ole juuri ollenkaan..
hannupelkonen

Viesti Kirjoittaja hannupelkonen »

Mr.Smithille tiedoksi: Sportster.orgista kohta Tech ja sieltä ensimmäinen kohta, eli "Frame and Engine Number Designations". Suoraan runkonumeroiden tunnistukseen pääset tästä linkistä:
http://www.sportster.org/tech/vin.shtml
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Mulla on -87 ja otteessa lukee 24kW :) , voi ajaa pikkukortillakin joku 18v hemmo.
Vastaa Viestiin