Renkaiden hinnoista.
- rautapää1977
- Viesti:
Renkaiden hinnoista.
Renkaiden hinnoissa suomen ja ruotsin välillä on hirveät erot.
Esimerkiksi kyselin Avon Ganster rengasta suomesta hinta 249 euroa.
Sama rengas maksaa ruottissa 170 euroa.
Mistähän mahtaa johtua...
Esimerkiksi kyselin Avon Ganster rengasta suomesta hinta 249 euroa.
Sama rengas maksaa ruottissa 170 euroa.
Mistähän mahtaa johtua...
Born to Loose, Live to win....
- rautapää1977
- Viesti:
Ite oon tilannu renkaani www.mynetmoto.com nettiputiikista.
Siellä näytti olevan ainakin yksi tuommoinen AVON MT90 - 16 TL 74H GANGSTER AM9 WW hintaan 145 e ja risat ja toimituskulut on 25 e 1-3 rengasta.
Saksasta tuloo.
Siellä näytti olevan ainakin yksi tuommoinen AVON MT90 - 16 TL 74H GANGSTER AM9 WW hintaan 145 e ja risat ja toimituskulut on 25 e 1-3 rengasta.
Saksasta tuloo.
carcase kirjoitti:Ite oon tilannu renkaani www.mynetmoto.com nettiputiikista.
Saksasta tuloo.
Tuossahan jää asentamiseen jo 8kymppiä per rengas. Useammalla hlöllä syttyy piharenkaaseen jo kokko?
Mikä toimitusaika ja -varmuus?
Jumpe
Ite oon kanssa tilannu tuolta http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... nkaat.html
Hyvin tuli perille ja tosi halvat hinnat...varsinkin leveämmät renkaat tosi halpoja.
Hyvin tuli perille ja tosi halvat hinnat...varsinkin leveämmät renkaat tosi halpoja.
-Ride Johnny Ride-
Toimitusaika oli about reilu viikko, riippuu luonnollisesti siitä onko kyseistä rengasta varastossa.. Ainahan tuo arvelluttaa tilata ulkomailta kun maksu vielä suoritetaan etukäteen luottokortilla tai pankkisiirrolla. Ainakaan mulla ei ole mitään ongelmia esiintynyt.JON kirjoitti: Tuossahan jää asentamiseen jo 8kymppiä per rengas. Useammalla hlöllä syttyy piharenkaaseen jo kokko?
Mikä toimitusaika ja -varmuus?
Jumpe
- Raimo-Raato
- Viesti:
Viime syksynä tilasin tommosesta kuin Reifenversand. Tavara kuten pitikin ja edullinen mutta 6 viikkoa meni kun ei ollut varastossa nääs.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksasta minkäkin
Mynemotosta olen gummini ostanut jo vuosia. Tavara tulee kotiin viikon kahden sisään ilman mitään ongelmia. Rahatkin kulkee PayPalin kautta (Visa) eli sekin on melko turvallista.
Säästö on 150 euron luokkaa per kumi. Naapurin äijälle maksan 15 euroa asennuksesta ja tasapainotuksesta kun sillä on kone. Ei noita tubelesseja enää viiti sillä rahalla itse laittaa.
Säästö on 150 euron luokkaa per kumi. Naapurin äijälle maksan 15 euroa asennuksesta ja tasapainotuksesta kun sillä on kone. Ei noita tubelesseja enää viiti sillä rahalla itse laittaa.
Olisko jotain mennyt pieleen maksussa tms.? Mynetmotosta nimittäin tulee järjestään alle kahden viikon kamat kotiovelle. Kokemusta jo vuosien takaa.Sam01 kirjoitti:Kauanko yleensä toimitukseen on menny? Tallikaverin kanssa tilattiin joskus pari- kolme viikkoo sitten eikä oo mitään kuulunu senjälkeen.