://www.kaasutinexpertti.fi/shop/products.p ... &g2=d35b51[/quote ]
Pesevin lisäainein tai ilman
Taas tarvittais sitä rautalankakerää, vääntäiskö joku, mielellään suomen tai vaikka savon kielellä
Kyselin tuosta hyvin palvelevasta ja tallin nurkalla erinomaisesti sijaitsevasta lähi-Teboilista ja tätä tavaraa saa yhä, 20L tonkka maksaa 40 euroa. Tästä dieselmoottoreille tarkoitetusta öljystäkö meidän kaikkien persaukisten harrastajien pelastus silloin kun nämä museoikäiset vermeemme syövät öljyä ihan suu messingillä...teboil power sae50:llä oon ajellu lättärillä, 20litran astia makso jotain markoissa himpan yli 200
Öljynvaihdon ei luulisi olevan näissä vehkeissä mikään kustannuskysymys, jos esimerkiksi vaihdat öljyt 3 kertaa kesässäharry kirjoitti:oon ajanu ensin 883lla ja nyt 1340llä tb:n pover 10w30 riisseli öljyllä vielä ainaki pelaa ihanasti tynnyrissä alle 1e litra
On ne ja minä ihan päätosikkona otsa niin kurtussa, ettei edes kypärä päähän mahdu, totean että kaltaiselleni uudelle harrastajalle vanhakin on tunnetusti uuttajutaharri kirjoitti:Onkohan ne tosikkoja? Kevät on tullut.... vakiokeskusteluaihetta...öljyt
Tuosta on pakko päästä kommentoimaan, eihän kunnossa olevat laitteet syö/vuoda öljyäJoe Cool kirjoitti: Ja tuskin se raskas kalusto sen huonompaa öljyä syö/vuotaa, kuin rautapäät tai shovelitkaan...
No ei poista, ei - siksi minullakin on jo hyllyssä iskemätön mäntä+sylinterisarja tykötarpeineen odottamassa sitä kuuluisaa aikaa, josta olen ainakin juttua kuullutUL-41 kirjoitti:Eihän tuo öljytynnyrien ostaminen poista sitä oikeeta ongelmaa.