-Kesät ovat kaupungissa hirveää aikaa, kun mopedistit päristelevät pitkin yötä. Herkkäunisena heräsin meluun harva se yö. Se harmitti varsinkin silloin, kun olin tehnyt pitkän työpäivän ja halusin päästä ajoissa nukkumaan, kertoo Tampereen keskustassa Aleksanterinkadulla vuosia asunut Erno Räsänen.
Minä sain tästä metelistä sen tason angstin, että valitin poliisille ja selvitin lakipykäliä. Ihmettelen, miksi moottoripyörillä ei ole melurajoitusta muuten kuin maahantuonnin yhteydessä?
-Katsastus ei puutu asiaan, jos pyörästä vaikka poistaa pakoputken, tai vaihtaa "miehekkäämmän" mallin tilalle.
Se ei ole edes tarkastuskohde katsastuksessa, tietää Räsänen.
Liikenteen melu oli yksi syy siihen, että mies muutti kuukausi sitten maalle Pirkkalaan. klip"
Tsiisus!!! Mitä vielä? Eikö ihmisillä tosiaankaan ole muuta tekemistä ihan oikeasti kuin valittaa joka perk... pikku siis oikeasti PIKKUasiasta? Naapurin koira haukkuu, ja vielä paskookin, kuuluu selvästi ähinä, huhhuh... naapurin äijän kalsarit ihan oikeasti ärsyttäää kun ne roikkuu kuivumassa ja on ruskeat, ainakin nykyään, yööök... joku helv...kehtaa huudattaa kakaroitaan aamulla, kun minä meinaan syödä murojani...
Entäs sitten kun istun bussissa... joku räkänaama kehtaa hymyillä minulle, ja joku tulee lastenvaunujen kanssa ilmaiseksi bussiin, sehän on minulta pois, juma!
Krääh, tukehdun...
Tämän vuoksi muutin kymmenen vuotta sitten maalle, ja luulin saavani oman rauhan, mutta kristus että joku p-reikä valittaa milloin jostain ojasta, mikä virtaa alaspäin, eikä ylöspäin... huuh.
Mikä ihmisiä nykypäivänä vaivaa? tekemisen/pätemisen puute? Aargh!!!