Ajokausi alkoi
- Raimo-Raato
- Viesti:
- Minna&FatBoy
- Viesti:
-
Tiger Antero
Bemböle
Hä hää, tästähän se taas lähtee. Ruman kanssa heitettiin lenkkiä ja Bertta antoi rakkautta, mutta missäs oli väki Bembölestä? Ei kettään... 
Kyllä kevään ensi ajot ovat parempaa kuin huono seksi
Tosin kylmäähän tuolla vielä on, mutta ei ruikuteta... eiköhän se ilmasto tuosta vielä vähän lämpene niin saadaan läpi vuoden ajella.
Tosin kylmäähän tuolla vielä on, mutta ei ruikuteta... eiköhän se ilmasto tuosta vielä vähän lämpene niin saadaan läpi vuoden ajella.
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi
ai ai ja voi voi .. alkaa paineeita kertymään
pari tuntia sitten kun tulin kotiin niin katselin ette yhden naapurin edessä oli pyörä, mutten saanut selvää takaa päin, kaukaa ja hämärässä että mikä mahtaa olla - pyörän koosta ja peileistä tuli mieleen että oliskohan sportti - mutta kun kyseisessä pihassa on ennen näkynyt vain muovikuulia niin en sitten enempää ajatellut.. Olin jo menossa sisälle kun pyörä käynnistyi, eikä jäänyt pienintäkään epäselvyyttä ainakaan merkistä
Mallia en äänen perusteella vielä tunnista.
Ja että miks paineita.. no kun oman pyörän luovutus huhti-toukokuussa
.. nyt sais kyllä tulla vielä lunta jonkun aikaa .. ei muuten tiedä miten päin olisi 
Ja että miks paineita.. no kun oman pyörän luovutus huhti-toukokuussa
Dyna Street Bob -07
Aivan! - pyörä "atomeina" ja ensiviikolle on sovittu päivän moottorikelkka reissu Uudellamaalla...Morgan kirjoitti:...nyt sais kyllä tulla vielä lunta jonkun aikaa...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
laita pyörät
JiiVee
Laita suksien alle sellaset pikkupyörät kuin esim. potkukelkkoihin saa.on sovittu päivän moottorikelkka reissu Uudellamaalla...
- Sporttiboy
- Viesti:
Eilen ehdin koskeen ekaa kertaa mopoon sitten joulukuun...
Olis tankit maalattava ja sisäpuolet käsiteltävä, pistettävä kone paikoilleen ja rihdattava, kaasarin täyshuolto ja takapään sähköjen tsekkaus. Niin ja vanne jossain pinnattavana. Taitaa tulla pitkä kevät.
Olis tankit maalattava ja sisäpuolet käsiteltävä, pistettävä kone paikoilleen ja rihdattava, kaasarin täyshuolto ja takapään sähköjen tsekkaus. Niin ja vanne jossain pinnattavana. Taitaa tulla pitkä kevät.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Jes jes jes!
Eilen tuli pöristeltyä 80 km lenkki
Eikä kylmä tullut ollenkaan kun "otin vapauden" lainata isännän goretexeja
Pitää kyllä myöntää, että oli se sen verran mukavaa kylmän kelin ajelua että täytyy pistää ne kurateksit hankintalistalle.
Pirusti siellä on hiekkaa ja autoilijatkin oikein "teiden ritareita". Niinkuin eräskin neropatti joka kiilasi mun ja jakajan välistä risteyksessä. Käännyin valoista ja ajelin varovasti kun santaa oli tiellä yhden uimarannan verran...
Onneksi ei ollut korvatulppia, kuulin vierelle tulevan auton koneen äänen ja vedin reunaan. Tulin siinä lausahtaneeksi omaan hillittyyn tyyliini auton takapuskurille, mitä mieltä tilanteesta olin, mutta eipä se puskuri jäänyt sitä mitenkään kommentoimaan, prkl...
Puhumattakaan niistä lokarissa roikkujista
Kevään eka reissu on aina jotenkin jännittävä, pelottava ja muutenkin kamala, mutta silti vaan niin hienoo
Ihan oli pakko jäädä pikku hetkeksi elvistelemään portille lähtiessä. Buffit pois naamalta ja aurinkoa tilalle, virnistyksen levitessä korvasta korvaan, koneen jytkettä tunnustellen. Tyhjä tie, antaa paahtaa...
Eilen tuli pöristeltyä 80 km lenkki
Eikä kylmä tullut ollenkaan kun "otin vapauden" lainata isännän goretexeja
Pitää kyllä myöntää, että oli se sen verran mukavaa kylmän kelin ajelua että täytyy pistää ne kurateksit hankintalistalle.
Pirusti siellä on hiekkaa ja autoilijatkin oikein "teiden ritareita". Niinkuin eräskin neropatti joka kiilasi mun ja jakajan välistä risteyksessä. Käännyin valoista ja ajelin varovasti kun santaa oli tiellä yhden uimarannan verran...
Puhumattakaan niistä lokarissa roikkujista
Kevään eka reissu on aina jotenkin jännittävä, pelottava ja muutenkin kamala, mutta silti vaan niin hienoo
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"