Sportti on sitten todellakin sportti.
Sportti on sitten todellakin sportti.
Kokeiltiin 2004 Night Train vastaan 2006 1200 Sportti. lähdettiin motarin rampilta noin 50 kmh vauhdista rinnan, rinnan rajottimelle molemmat
meni kunnes heitti kolmosta pesään niin sportti lähti etenemään. Kokeiltiin uudelleen vielä noin satasesta lähtöä rinnan, sortti meni menojaan, juna kelasi 180 kmh ja sportti jo kaukana edessa 200+. Molemmat vakioita muuten mutta normaalit pako ja hengitys avaukset, sportin välitykset jo tekee selvää, junan kolmosen kun nakkaa niin meno loppuu.
Syvä kumarrus Sporteille ja perun pahat puheeni jos joskun olen sellaisia puhunut.
meni kunnes heitti kolmosta pesään niin sportti lähti etenemään. Kokeiltiin uudelleen vielä noin satasesta lähtöä rinnan, sortti meni menojaan, juna kelasi 180 kmh ja sportti jo kaukana edessa 200+. Molemmat vakioita muuten mutta normaalit pako ja hengitys avaukset, sportin välitykset jo tekee selvää, junan kolmosen kun nakkaa niin meno loppuu.
Syvä kumarrus Sporteille ja perun pahat puheeni jos joskun olen sellaisia puhunut.
ride it on the road
Niinpä niin,
toisesa linkissä Big Twin kadulle jokapäiväiseen käyttöön ja toisessa sportster kisakäyttöön purettavaksi melkein joka kisan jälkeen...
toisesa linkissä Big Twin kadulle jokapäiväiseen käyttöön ja toisessa sportster kisakäyttöön purettavaksi melkein joka kisan jälkeen...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
jep
oisko bensatankki?
-eeko
-eeko
- Raimo-Raato
- Viesti:
No onneks mä en tiedä mitä silloin tapahtuu.hemuli kirjoitti:Olis hauska nähdä rautapääkuskin naama kun kone yskäisee takaisin... Jokainen mekaanisten "roots"-ahtimien kanssa pelannut tietää mitä silloin käy...
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Re: Sportti on sitten todellakin sportti.
Jep on myös kokeiltu motarilla xlc 1200-96 vs. dyna 2006, ero on melkoinen sportin eduksi