Ruhkaranta
Ruhkaranta
Mökit jo täyteen varattu, jos joudut perumaan varauksesi soita mulle
niin vuokraan mökin.T: Pekka, 050 3238 510
niin vuokraan mökin.T: Pekka, 050 3238 510
jep
pääsin jollekin varasijalle eli mökki on, jos ei ole
talvi tehnyt tuhojaan??? taisi mennä hyvin kaupaksi.
-eeko
talvi tehnyt tuhojaan??? taisi mennä hyvin kaupaksi.
-eeko
- Vapaa-Vaihde Franklin
Lainaus:
Tämä väite ei pidä paikkaansa. Soitin itse paikan pitäjälle klo 9.20 ja hän sanoi, että alkoi myymään mökkejä tasan klo 8. Tunnen kaverin aiemmista ralleista ja luotan hänen sanaansa. En saanu muuten mökkiä minäkään (tunnin tauottoman yrittämisen jälkeen), joten ei ole maakuntaetukaan auttanut.TAAS SYVÄLTÄ tämä systeemi. Jos mökit ovat kaikki varattu jo 28. pv illalla niin miksi meitä TAAS petetään ja ilmoitataan että mökkien myynti alkaa 1.3. klo 8.00.
H-D Softail Sport Glide
- Stuntman
- Viesti:
OIKAISU: Kelloaika on joka viestissä väärin. Tämänkin viestin laitoin 1.3. klo 10.08.
Sain ruhkarannasta Heikki Kettusen kiinni ja hän vakuutti että yhtään puhelua ei ole ottanut vastaan ennen klo 8.00 vaikka puhelin on soinut jo aamukuudesta lähtien.
Kaikki mökit ovat tosiaan jo menneet, älkää turhaan soittako Heikille.
Sain itse majoituksen maatilamajoituksesta lähietäisyydeltä. Heillä tuntuu vielä tilaa olevan. Samoin muilla lähistön majoituspalveluilla.
Katsokaa Ilomantsin nettisivulta tarkemmin.
Sain ruhkarannasta Heikki Kettusen kiinni ja hän vakuutti että yhtään puhelua ei ole ottanut vastaan ennen klo 8.00 vaikka puhelin on soinut jo aamukuudesta lähtien.
Kaikki mökit ovat tosiaan jo menneet, älkää turhaan soittako Heikille.
Sain itse majoituksen maatilamajoituksesta lähietäisyydeltä. Heillä tuntuu vielä tilaa olevan. Samoin muilla lähistön majoituspalveluilla.
Katsokaa Ilomantsin nettisivulta tarkemmin.
Iiloomantsi
Ilomantsissa ei ole montaakaan mökkiä. Siis suhteutettuna tulijamäärään 1500-2000 hlöä.
Mutta siellä on runsaasti kuivaa ja lämmintä mäntymetsää järven rannalla missä on mukava telttailla. Niin ja todella lämmin ja aurinkoinen sää. Ja jos haluaa katsella telkkaria niin ainahan voi ottaa mukaan sellasen kännykkätelkkarin niin ei jää pumtsipumit väliin.
Rohkenen epäillä noita "ennakkovarauksia". Johtajalle on käsittääkseni tehty täysin selväksi, että varauksia saa vastaanottaa vasta 1.3. alkaen.
Vinkkinä Teille joilla on vaikeuksia kuljettaa isoa määrää roinaa: ostakaa marketista halpisteltta, 19.90 ja halpisilmapatja 9.90 sekä kevytpeite 1.90. (peite siksi, että jos sattuu satamaan niin teltta ei pidä vettä). Pistäkää kamat pakettiin ja lähettäkää etukäteen Ilomantsin matkahuoltoon. Sitten vaan menomatkalla koukkaatte sen kautta. Keskustasta on aika lyhyt matka rallipaikalle. Kamat voi sitten jättää kämppärille. Tulee maksamaan saman verran kuin yksi yö mökissä.
Ja tietysti jos on kunnolliset kamat niin nehän voi pistää tulemaan takaisinkin bussilla.
Olen aina joskus tätä harrastanut ja hyvin toimii.

Mutta siellä on runsaasti kuivaa ja lämmintä mäntymetsää järven rannalla missä on mukava telttailla. Niin ja todella lämmin ja aurinkoinen sää. Ja jos haluaa katsella telkkaria niin ainahan voi ottaa mukaan sellasen kännykkätelkkarin niin ei jää pumtsipumit väliin.
Rohkenen epäillä noita "ennakkovarauksia". Johtajalle on käsittääkseni tehty täysin selväksi, että varauksia saa vastaanottaa vasta 1.3. alkaen.
Vinkkinä Teille joilla on vaikeuksia kuljettaa isoa määrää roinaa: ostakaa marketista halpisteltta, 19.90 ja halpisilmapatja 9.90 sekä kevytpeite 1.90. (peite siksi, että jos sattuu satamaan niin teltta ei pidä vettä). Pistäkää kamat pakettiin ja lähettäkää etukäteen Ilomantsin matkahuoltoon. Sitten vaan menomatkalla koukkaatte sen kautta. Keskustasta on aika lyhyt matka rallipaikalle. Kamat voi sitten jättää kämppärille. Tulee maksamaan saman verran kuin yksi yö mökissä.
Ja tietysti jos on kunnolliset kamat niin nehän voi pistää tulemaan takaisinkin bussilla.
Olen aina joskus tätä harrastanut ja hyvin toimii.

Syvältä
Oiskos niin, että jollain ("Stuntman") on koneessaan aika-asetukset pielessä?Stuntman kirjoitti:OIKAISU: Kelloaika on joka viestissä väärin. Tämänkin viestin laitoin 1.3. klo 10.08.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019