runkonumero

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

runkonumero

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mitäköhän nyt kannattaisi tehdä kun hain eilen rungon maalarilta ja se oli maalannut sarjanumeron piiloon. koitettiin varovasti hioa numeroa näkyviin mutta siitä ei enää löytynyt kuin osa... saako sellaisen lyödä itse uuden vai pitäiskö se tehdä jossain muualla? ja jos se pitää tehdä esim. katsastuskonttorilla niin mitähän ne siitä sanoo kun ei siitä numerosta näy enää kuin alkuosa...
panhead power

Runkonumero

Viesti Kirjoittaja panhead power »

Kovin on ruiskittu jos numerotkin on umpeen maalattu.
Konttorilla käyminen vähän siitä kiinni mikä laite kyseessä.
Voihan tuota aina konttorilla käydä, tosin omaani kun kävin numerovarmennuksesta muista syistä konttorilla näyttämässä ja blommauttamassa, sanoivat "maalaa vaan päälle reilusti, kyllä ne numerot sieltä alta löytyy jos joku jotain epäilee".
Niinhän se totta vieköön on.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Itse en ainakaan menis stanssaamaan uusia numeroita, epäilevät heti vilppiä - siis miliisi ja viranomaiset :twisted:
HD:n fontti on täysin uniikki!
Samaa mieltä Panheadin kanssa anna olla siellä vaan, äläkä ainakaan mee millään huippurakennetulla vehkeellä katsastusasemalle.
Se on kuin menis vapaaehtoisesti kaasukammioon :evil:
pannu-52

jep jep!

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Joo kyllä se sinne kats.kontt. meneminen on rakennetulla pyörällä sama ku pistääsit munat ampiaaspesään...No vitsi vitsi 8) ....Ei silti tunnu hyvältä. Älä stanssaa ite- Poliisit kyllä sanoo koska sä jourut sen siältä hiaromaa esii...Itte näytin pmvee poliisiasiamiähelle letermänin terällä että on se siälä rungos. No juippi oli niinki rohkia että sano jotta vois olla itte stanssattu numerot. Tiukkana vaa #"¤les. Itteppähä o ammattinsa valinnu...Hiakkapaperia käteen ja varovasti maalinpoistoainetta ni johan näkyy...

Pannu-52
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mulla meni runkonumero vähän heikkoon kuntoon hiekkapuhalluksessa. Menin pelkän rungon kanssa konttorille selvittelemään. Kaikki oli hyvin ennenkun selvis, mistä merkistä oli kyse. Komentti oli: Vie helvettiin se runko tai mä soitan poliisit. Toisella konttorilla tutkivat numeron, eikä mitään ongelmia. Itse meistin kotona uuden numeron, ja konttorilla löin varmennusmeistokset numeron päihin. Sain uuden rekisteriotteen, missä luki varmennuksesta. Homma ei maksa mitään, eli kannattaa käydä, jos vaan löytyy kunnon konttori. Maalinpoistoaineella kannattais se numero esiin kaivaa, eikä hiomalla. (eikä hiekkapuhaltamalla) :oops:
Vastaa Viestiin