jyristys kirjoitti:
Joo tosiaan, tosta kun heittäis helvettiin Etujarrun, etulokarin, orkkisnappulahässäkät ja sähköstartin (?) ja laittais vähän asennetta maalaukseen, sissybaariin ja kuskiin, niin oltais aika lähellä..
Mutta toihan on jopa helvetin radikaali vehje tollasenaan nykypäivän US standardiin verrattuna. Ei mikään pillettihirviö...
Ja vähän vaihtelua kaikenmaailman hömppäpömppä juttuihin.
Samu kirjoitti:Oli ihan hjyvä leffa ja toi kesän odotukseen uutta pontta...
Oli yks paskimpia leffoja mitä oon ikinä nähny.
Pistät ton kuvan taustakuvaks, pistät taustelle soimaan soundtrackin ja avaat videon jossa simpanssit tappelee oot nähny kaiken hyvän mitä koko leffas oli.
Joo, täytyy mennä kattoo, että voi arvostella. Nuorena vaan vaikutteille alttiissa iässä tuli luettua tota sarjakuvaa. Ja ei kai mikään leffa nyt ihan paska voi olla jos siinä on prätkiä, harvoin niitä enää tulee.
aivan sairaan hyvä leffa . hyvät näyttelijät . kauniita naisia . kaikki hyvän leffan ainekset . suosittelen .wild hogs traileri vaikutti kans katsomisen arvoiselta leffalta , travolta ja muut hupi ukot lähtee pakasta vedetyillä prätkillä tien päällä , huh huh ...
Samu kirjoitti:Oli ihan hjyvä leffa ja toi kesän odotukseen uutta pontta...
Oli yks paskimpia leffoja mitä oon ikinä nähny.
Pistät ton kuvan taustakuvaks, pistät taustelle soimaan soundtrackin ja avaat videon jossa simpanssit tappelee oot nähny kaiken hyvän mitä koko leffas oli.
Siis aivan uskomatonta paskaa.
Täytyy hei muistaa että kyseessä on sarjiksiin perustuva elokuva. Olihan se hyvin tehty...
Jos pitää Marvelin sarjakuvista, niin silloin todennäköisesesti myös tästä.
Jos ko. sarjakuvamaailma ole tuttu, niin ei välttämättä uppoa, vaikka rokkia, kauniita naisia, liekkejä ja pääkalloja riittääkin
Itse antaisin kouluarvosanan 8...