Yrityksen nettisivuja selaillessani (www.höphöp.fi) samat tuotteet löytyy sieltä hintaan 99?. Joten ihmetystä ja vähäsen vi....stakin herättää tällainen kaupankäynti. Ainakin selvää on että meillä kun tulee ajankohtaiseksi mopojen vaihto, ei kyseisen yrityksen palvelut varmasti kiinnosta. Onneksi kromattua mallia ei ollut varastossa ja näin vältyin huijaukselta.
HöpHöp!
HöpHöp!
Pakko kertoa tapahtumasta messuilla! Näin kahden HD:n perheen päänä ajattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni ja ostaa vaimolle syntymäpäivälahjan (5.2) messuilta...Kovasti oli Kellermanin tangonpäävilkut toivelistan kärjessä. Mulla oli tulla suru puseroon kun k.o roippeita ei sitten ollut kenelläkään myynnissä ja synttärit läheni uhkaavasti. Osuin sitten itä-suomalaisen "HöpHöp"in (nimi muutettu!)ständille asiaa kysymään, jolloin firman avulias edeskäypä sanoi että kyllä sellaiset saadaan Joensuusta firman varastolta vaikka bussilla tulemaan..Hintaa moisille katsastusvarusteille tulisi 150? ja päälle rahti ja bussiennakkomaksu. Tuotteiden hintaa paremmin tuntematta pyysin lähettämään vilkut hetimiten ja ystävällinen kaveri sitten soittikin firmaan ja sanoi kuulleni että hinta 150? on sovittu minun kanssani ja että muut kulut maksan myös minä.
Yrityksen nettisivuja selaillessani (www.höphöp.fi) samat tuotteet löytyy sieltä hintaan 99?. Joten ihmetystä ja vähäsen vi....stakin herättää tällainen kaupankäynti. Ainakin selvää on että meillä kun tulee ajankohtaiseksi mopojen vaihto, ei kyseisen yrityksen palvelut varmasti kiinnosta. Onneksi kromattua mallia ei ollut varastossa ja näin vältyin huijaukselta.
Minun silmääni tuo "HöpHöp" nettisivujen villkku (kun kuvan klikkaa isoksi) ja sivulta www.kellermann-online.com löytyvä vastaava vilkku ovat eri näköiset. Eli tuo 99e vilkku lienee kopio.
Olettaisin että "HöpHöp" myy myös aitoja Kellermanneja, joista olette messuilla keskustelleet. Niillä saattaapi olla eri hinta.
Mutta tämä vain omaa spekulointia.
Olettaisin että "HöpHöp" myy myös aitoja Kellermanneja, joista olette messuilla keskustelleet. Niillä saattaapi olla eri hinta.
Mutta tämä vain omaa spekulointia.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun... Kellermaniltahan löytyy erilaisia malleja/viimeistelyjä ja näitä ja esimerkkejä kotimaan hinnoista voi tutkia vaikka storm motorin tai hot biken verkkokaupoista.
Viimeksi muokannut s&s, 13:33 09.02.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viva Knievel!
Vastaan
Tuota tuota...mitähän erikoispalvelua vastaaja tarkoitti puhuessaan VIP asioista? Tietääkseni kaikki yritykset toimittavat posti- ja bussiennakolla muulla paikkakunnalla asuville asiakkaille...voisi myynti muuten kärsiä? Ei kai se ole mitään V.I.P palvelua josta erikseen pitäisi maksaa? Mitä tulee sitten vilkkujen "aitouteen" sama myyjä tarjosi yksiä messuilla mukana olleita SAMOJA vilkkuja Kellermaneina minulle heti mukaan otettavaksi, nämä kyseiset vilkut olivat vain naarmuuntuneet joten koska kyseessä oli lahjaksi ostettavat tuotteet olin itsekäs ja ajattelematon ja pyysin saada virheettömät. Tässä vaiheessa ei ollut puhetta ettei vilkut olisikaan "kellermanit". Ja hinnasta puhuttaessa ainakin ystävällinen myyjä Sunrisellä lupasi parin Kellermaneja (siis niitä oikeita) alle satasella jos minulla on aikaa odottaa pari viikkoa kunnes kromattuja taas saa! Muulla pinnoitteella niitä olisi varastossa heti. Kuin myös Stormilla ja muutamalla muulla. Hinta on parilta n. 100?. Mutta ehkä vastaajaa tyydyttää arvaus että olen niin tyhmä ja vaadin liikaa hintaan nähden että minulle saakin valehdella tuotteen aitoudesta? Vilkutellaan kun vastaan ajellaan?
Voisiko turhia vikinöitä varten perustaa oman osaston foorumeille? Siellä voisi narista kun jokujoku melkein saattoi ehkä pyytää ylihintaa, tai kun gps-vinkulaattorissa on viirus..
Kellermaneja on muuten ylimääräisenä joka tallin nurkassa, lähtee halvalla ja kaupan päälle saa vielä kasan valukotkia.
Kellermaneja on muuten ylimääräisenä joka tallin nurkassa, lähtee halvalla ja kaupan päälle saa vielä kasan valukotkia.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
No kun en asiasta hirveästi tiedä,mutta pakko nyt on jotain sanoa.Eli kun puhutaan "kellermaneista" voidaan puhua joko KELLERMANEISTA TAI kellermaneista.Koska mä en ainakaan oo kuullu puhuttavan näistä kopioista millään muullakaan nimellä.Uskoisin todellakin että webbi sivuilla olis kellermanit ja sinulla on nyt KELLERMANIT
Mutta jos todellakin syljettää niin mun mielestä olisi syytä avautua vaikka sinne höphöppiin ja kysyä asian laita ennen kuin avautuu tänne

E:Onko vilkut nyt sitten tälläiset vai tälläiset?
Mutta jos todellakin syljettää niin mun mielestä olisi syytä avautua vaikka sinne höphöppiin ja kysyä asian laita ennen kuin avautuu tänne
E:Onko vilkut nyt sitten tälläiset vai tälläiset?
Sportster alla jälleen.
Re: Vastaan
No paljon ne siellä messuilla maksoivat, olivatko "messutarjouksena" 150 e myös? Voihan sitä muistaa hinnan vahingossakin väärin, jos on tavaraa hyllytolkulla...PLindberg kirjoitti:..myyjä tarjosi yksiä messuilla mukana olleita SAMOJA vilkkuja Kellermaneina minulle heti mukaan otettavaksi, nämä kyseiset vilkut olivat vain naarmuuntuneet ..ja pyysin saada virheettömät.
Yleensä nämä asiat kyllä selviävät myyjältä kysymällä ja hintavirheet korjataan ja monasti jopa asiakkaan eduksi. Esim. eräs pohjoismaistakin tunnettavuutta nauttiva kodinkoneliike Giga-Antti (nimi muutettu) myi minulle tuotteen hintaan 69 euroa torstaina ja mainosti viikonloppuna samaa tuotetta 49 eur. No minä soittamaan sinne valveutuneena kuluttajana jo hevosenpäällä uhkailu mielessä, mutta savokarjalaisen lupsakka asiakaspalvelija vei sanat suustani ja lupasi vielä 25% hyvitystä maksamastani ylihinnasta. Niinpä pistäydyin siellä kuitin kanssa ja poistuin 25 euroa taskussa ja kaikilla oli hyvä mieli
kävi vähä samalla lailla, ostin pyörän em. liikkeestä ja oli pyhäaika kun hain sen. luvattiin startti "aseveli hintaan" xxx ?. no silloin sitä ei alettu etsimään varastosta eikä kuvastoista vaan sovittiin et palataan arkena. soitin viikolla liikkeeseen tilatakseni kyseisen turhakkeen niin hinta olikin 3kertaa xxx? noin suurin piirtein. oli oma moka kun ei tullu laitettuu paperille asiaa vaan luotin "ammattilaisiin".
sanomattakin selvää etten ostanut sietä koska sain startin "Like-Bineltä" n.30% halvemmalla
Viimeksi muokannut jarska, 14:30 09.02.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Vastaan
Täytyy nyt ottaa tähän vähän kantaa....
HopHop firma on kyllä itselle ja ystäville hoitanut asiat aina hyvin.
Useampi tuttu on ostanut sieltä mopon/tarvikkeita aina on ollut sitä mitä on luvattu/sovittu.
Empä usko kennenkään kusettavan Kellermaneilla ketään....
Laittaako niitä oikeasti joku muukin mopoihin kuin sakemannit?????
HopHop firma on kyllä itselle ja ystäville hoitanut asiat aina hyvin.
Useampi tuttu on ostanut sieltä mopon/tarvikkeita aina on ollut sitä mitä on luvattu/sovittu.
Empä usko kennenkään kusettavan Kellermaneilla ketään....
Laittaako niitä oikeasti joku muukin mopoihin kuin sakemannit?????
On se hyvä netissä ¨antaa palautetta¨ yrityksille, etenkin kun kirjoittajat on postannu kokonaista 1-3 viestiä foorumille.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti selvästi et oli kiire saada kun synttärit lähesty ja multa ei saanu. Yritys sitten kesken messukireiden ja vielä viikonloppuna haluaa auttaa ja hommaa puuttuvat tavarat niin siitä voi vaikka vähän ekstraa ottaakin. Mä olisin kyllä ollu tyytyväinen ja kiittäny hyvästä palvelusta vaikka ekstraa olis maksanukin.
Tollaset kommentit pitäis pitää suomi24 palstalla. Jos kaveri on kirjoittanu max. 3 postia niin noi mustamaalaukset voi poistaa kokonaan foorumilta ja kirjoittajille bannia.
Lähtökohtaisesti asiat tulis selvittää yrityksen kanssa ja vasta törkeissä ylilyönneissä voi sit jakaa mielipiteitään yleisesti ja auttaa sillä tavoin muita ¨astumasta miinaan¨. Ja tää ei mun mielestä ollu sitä.
Mode vois laittaa lukkoa ennen kuin ilmestyy muita uusia kirjoittajia jatkamaan yrityksen mustamaalausta.
Ps. Ja oma pyörä on ostettu muualta kuin kyseisestä yrityksestä enkä tunne koko jätkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti selvästi et oli kiire saada kun synttärit lähesty ja multa ei saanu. Yritys sitten kesken messukireiden ja vielä viikonloppuna haluaa auttaa ja hommaa puuttuvat tavarat niin siitä voi vaikka vähän ekstraa ottaakin. Mä olisin kyllä ollu tyytyväinen ja kiittäny hyvästä palvelusta vaikka ekstraa olis maksanukin.
Tollaset kommentit pitäis pitää suomi24 palstalla. Jos kaveri on kirjoittanu max. 3 postia niin noi mustamaalaukset voi poistaa kokonaan foorumilta ja kirjoittajille bannia.
Lähtökohtaisesti asiat tulis selvittää yrityksen kanssa ja vasta törkeissä ylilyönneissä voi sit jakaa mielipiteitään yleisesti ja auttaa sillä tavoin muita ¨astumasta miinaan¨. Ja tää ei mun mielestä ollu sitä.
Mode vois laittaa lukkoa ennen kuin ilmestyy muita uusia kirjoittajia jatkamaan yrityksen mustamaalausta.
Ps. Ja oma pyörä on ostettu muualta kuin kyseisestä yrityksestä enkä tunne koko jätkiä.