Taidan olla myös hiippari kun ei ole ainakaan vielä ihmeellisempi polte modata pyörää. Tai lähinnä teettää toisilla
Hintataso.
Pyörien hinnoista sen verran että ei noita hinnastoja nyt kovasti tartte selata, kyllä sieltä kallista vempainta saa useista muistakin merkeistä. Eivät kuitenkaan käytettynä hintaansa pidä samalla tavalla kun H-D. Sitä päivää ei tule että laittaisin rahani johonkin muovihökötykseen.
Taidan olla myös hiippari kun ei ole ainakaan vielä ihmeellisempi polte modata pyörää. Tai lähinnä teettää toisilla
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Kukas se täällä foorumilla sanoikaan, että "vain kuolleet kalat menevät virran mukana"mikira kirjoitti:Ootte te ihmeellisiä hiippareitaSepixlh kirjoitti:Niin se on meikäläisenkin pyörä orkkis kuosissa ja ikää on vasta 29 vuotta, putkineenMinna&FatBoy kirjoitti: sikäli hyvä aihio, ettei siinä mun silmään oo pahemmin vielä mikään tökkinyt niin paljon että olisin alkanut sitä askarrella.
Niin ja ne putketkin on vielä orkkikset![]()
Olen itse asiassa ihan vakavissani suunnitellut pitäväni tuon putkineen päivineen alkuperäisenä...
-vieläja aikomus olis myös pitää alkuperäisenä
Viimeaikoina kaikki jotka on pyörän on ostanu taikka tilannu, ilmoittaa samassa lauseessa että pitää jatkojalostaa jotenkin taikka keksiä mitä ostais pyörään seuraavaksi.
Itelläkin on jo mietteissä mikä olis seuraava pyörä ja mitä uusia jekkuja siihen vois keksiä.
pitäähän sitä jollain ilveellä koittaa erottua massasta
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Saiskohan tästä aikaiseksi Suomen pienimmän HD-kokoontumisajon: "Kokoontumisajo orkkispakoputkisille harrikoille"Minna&FatBoy kirjoitti:Kukas se täällä foorumilla sanoikaan, että "vain kuolleet kalat menevät virran mukana"mikira kirjoitti:Ootte te ihmeellisiä hiippareitaSepixlh kirjoitti: Niin se on meikäläisenkin pyörä orkkis kuosissa ja ikää on vasta 29 vuotta, putkineenja aikomus olis myös pitää alkuperäisenä
Viimeaikoina kaikki jotka on pyörän on ostanu taikka tilannu, ilmoittaa samassa lauseessa että pitää jatkojalostaa jotenkin taikka keksiä mitä ostais pyörään seuraavaksi.
Itelläkin on jo mietteissä mikä olis seuraava pyörä ja mitä uusia jekkuja siihen vois keksiä.![]()
pitäähän sitä jollain ilveellä koittaa erottua massasta
nimim. ei-orkkis-vaimentimet
- Minna&FatBoy
- Viesti:
MielelläänMinna&FatBoy kirjoitti:Älä perhana...
Saisin ihan jumalattoman kankkusen kun joutuisin yksin kaiken juomaan...
edit: eiku tulishan Sepi varmaan jaolle
tää alkaa olla jo "vähän" off topic
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- Minna&FatBoy
- Viesti:
No meneehän tää jo vähän perjantaijuttujen puolelle... Mut vois kai sitä ne paremmat puoliskotkin mukaan raahataSepixlh kirjoitti:MielelläänMinna&FatBoy kirjoitti:Älä perhana...
Saisin ihan jumalattoman kankkusen kun joutuisin yksin kaiken juomaan...
edit: eiku tulishan Sepi varmaan jaolletaitaisi nuo "paremmat puoliskot" ihmetellä tuollaista "priva" rallia
![]()
tää alkaa olla jo "vähän" off topic
Tästähän voiskin sen verran palata aiheeseen, että ei niitä uusia pyöriä kannata alkaa ruuvaamaan, jää muuten yksi loistoralli väliin
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Ei ikinä orkkista kop kop
1200 sporry 94 ja enää puolet maavarasta ja puolet runkonumerosta tähteenä.....
Laki kieltää ottamasta loppuja maavarasta ja osin fysiikan laitkin.... Pyörä makso 7000ja osat 7000 ja risat. Rojekti on kesken. Jos oisin ostanut uuden ois 13800 euroon ja sittenvielä 7000 osiin.....
Laki kieltää ottamasta loppuja maavarasta ja osin fysiikan laitkin.... Pyörä makso 7000ja osat 7000 ja risat. Rojekti on kesken. Jos oisin ostanut uuden ois 13800 euroon ja sittenvielä 7000 osiin.....
Re: Hintataso.
[quote="työntötanko"]Morjens!
Itsellä on pienestä asti ollut aina hd se ainut oikea kunnon moottoripyörä ja muut ostetaankin vain sen takia, kun ei varaa oikeaan ole. Nyt olen tässä alkanut harkita oman hd:n ostoa ja katselin luettelosta pikku sportteria niin uuden lähtöhinta versiosta riippuen on 10-11000 euron pinnassa ja tokihan hinnassa varmaan liikkeestä riippuen jonkinlainen pelivara on? Olen kuitenkin pannut merkille, että pyytävät kymmenen vuotta vanhasta ja 50tkm ajetusta 8000euroa ilman kummempia lisävarusteita ja sitten vuoden vanhat maksavat noin 10tkm ajettuna saman mitä uusi.
Koneet vaihtuvat ja tulee ajan patinaa?.Onhan jokin muutaman vuoden vanha ratsu jo voitu hajoittaa huonolla käytöllä.Mutta harvemmin harlikka.Käy katsomassa,pistä käymään,käy ajelulla,ota kaveri mukaan ja kuuntele.Minäkin meinasin aluksi uutta Sportster,mutta tulin toisiin ajatuksiin.Ja hankin käytetymmän.On tuo ainakin vielä pelannut.
Itsellä on pienestä asti ollut aina hd se ainut oikea kunnon moottoripyörä ja muut ostetaankin vain sen takia, kun ei varaa oikeaan ole. Nyt olen tässä alkanut harkita oman hd:n ostoa ja katselin luettelosta pikku sportteria niin uuden lähtöhinta versiosta riippuen on 10-11000 euron pinnassa ja tokihan hinnassa varmaan liikkeestä riippuen jonkinlainen pelivara on? Olen kuitenkin pannut merkille, että pyytävät kymmenen vuotta vanhasta ja 50tkm ajetusta 8000euroa ilman kummempia lisävarusteita ja sitten vuoden vanhat maksavat noin 10tkm ajettuna saman mitä uusi.
Koneet vaihtuvat ja tulee ajan patinaa?.Onhan jokin muutaman vuoden vanha ratsu jo voitu hajoittaa huonolla käytöllä.Mutta harvemmin harlikka.Käy katsomassa,pistä käymään,käy ajelulla,ota kaveri mukaan ja kuuntele.Minäkin meinasin aluksi uutta Sportster,mutta tulin toisiin ajatuksiin.Ja hankin käytetymmän.On tuo ainakin vielä pelannut.
Itselläni kävi taas niin,että mamma oli ehdottomasti uuden harleyn kannalla
.........mutta kun aina on viehättänyt noi vanhat
ja onhan niiden kanssa jotain ekstriimiä kun maantielle lähtee
....tietenkin jos sellaista hakee
ittelläni mopo on -54:nen chopperi pannu ja olen valmis ajamaan sinne minne kaveritkin vetää uudella
Niin se vain on,että tämäkin homma on kiinni niin paljon luonteesta "toiset hakee varmuutta ja toiset....no mitä se nyt olikaan
..... hakee varaosia
Eli minkä henkinen sen henkinen mopo!!
niinhän sitä sanotaan,että koirakin on pitkälti isäntänsä näköinen 
Panhead -54...... "pitkä,paksu,matala ja saatanan paha ääninen".
Ja sitten kun järjestät vielä niin, että mamma tulee sillä uudella ikäänkuin varmistaen, on perillepääsy vielä varmempaa.hd54 kirjoitti:Itselläni kävi taas niin,että mamma oli ehdottomasti uuden harleyn kannalla.........mutta kun aina on viehättänyt noi vanhat
ja onhan niiden kanssa jotain ekstriimiä kun maantielle lähtee
....tietenkin jos sellaista hakee
ittelläni mopo on -54:nen chopperi pannu ja olen valmis ajamaan sinne minne kaveritkin vetää uudella
Niin se vain on,että tämäkin homma on kiinni niin paljon luonteesta "toiset hakee varmuutta ja toiset....no mitä se nyt olikaan
..... hakee varaosia
![]()
Eli minkä henkinen sen henkinen mopo!!
niinhän sitä sanotaan,että koirakin on pitkälti isäntänsä näköinen
En kaikkea jaksanut edes lukea...
mutta vahvistaa mielestäni asiaa, että kuppikuntia on monia. Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin vain ohjeeksi, että osta HD. Mikä tahansa on sinulle sopiva. Siitä se lähtee ja muotoutuu omaksi jutuksi. Ja jos se eka ostos nyt on joku tyttöpyörä (= luetaan 883 sporster
) niin kyllä se vaihtuu matkan kuluessa jos nälkä kasvaa. Ja jollei se nälkä kasvanut niin ostos osui nappiin.
Hyvää harrastuksen aloitusta.
On hyvä muistaa, että ei se hevonenkaan harjaamatta kiillä.
Skuuls out Forever

Hyvää harrastuksen aloitusta.
On hyvä muistaa, että ei se hevonenkaan harjaamatta kiillä.
Skuuls out Forever
-
Rokkisämpylä