Paalattu Panhead Ebay:ssä !!!!!!!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

smuige
Viesti:

missä sähköpostiosoite luuraa?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Niin mites, kun en tuota ebayta niin paljoa ole käyttänyt, saadaan näkyviin jonkun tarjoajan sähköpostiosoite?
Taikka vaikka myyjän?

Mulla noi kysymykset, vastaukset, "second change" jutut on tullut via ebay eli sen kautta, ei suoraan.

Enkä ole löytänyt tarjoajan suoraa sähköpostiosoitetta, ellei se ole ilmoituksessa erikseen mainittuna (ns. viralliset kauppiaat).

Vai enkö ole Shovelmiehenä osannut etsiä sitä tuolta high tech mailmasta?

Taidetaan nyt olla kaukana paalauksesta mutta ebayssa kumminkin... :roll:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ei löydy sähköpostiosoitetta, tää on just sitä edellä mainittua turvallisuushakuisuutta. Kaikki kysymykset tulee eBayn kautta - ja jos haluaa pelata varman päälle kannattaa aina "eBaysähköpostin" saatuaan mennä lukemaan se eBayn "MyeBay" sivulta. Näin varmistetaan että viesti todellakin on eBaylta eikä joku spammi mihin on kopioitu oikea kotisivu ja vastaanottajan osoite onkin saatu ihan jostain muualta.
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Tämä on taas näitä hetkiä kun käsi hakeutuu päälaelle raapimista varten. Ebayn business&industrial -osiossa kyllä ainakin näkee samat tiedot, mitä on aina nähnyt. Lienee varmaan ollut vähemmän ongelmatapauksia mitä esim. ajoneuvojen osalla?
6PPC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 6PPC »

Yksi hyvä konsti on lukea viestit ebayn my messages sivun kautta. Sinne ei ymmärtääkseni ei pääse kuin ebayn "sisäinen" viestiliikenne. Itse olen tehnyt Ebay ostoksia useammalla tuhannella eurolla ja aina on tavara ollut luvatun kaltaista. ja kaikki on tullut myös perille.

Jännää on ollut huomata että jenkit arvostavat alkuperäiset osat tosi korkealle. Omaan pyörään on buddyseatin osat tulleet maksamaan käytettyinä varmaan kaksi kertaa sen verran kuin mitä katalookista tilattuna. ( itse satula + uudelleen verhoilu, matkustajan jalkatappiraudat, satulan kromikaari, lisäjousipaketti.)

Nuo jalkatappiraudat ( ne J-kirjaimen muotoiset jotka tulee astinlautoihin kiinni) huusin pakettina jossa oli kromattu vasen, musta vasen ja musta oikea. eli jos sinulla on kromattu enskakoppa voit panna kromatun raudan ja jos musta niin mustan. ja oikealla kun ei ole kromia niin sinne kuuluu musta. Näinköhän HD:n lisävarusteosasto on sen 50-luvulla miettinyt?
Vastaa Viestiin