niinpä
"tylyttäjä tuomittiin törkeästä kunnianloukkauksesta 60 päiväsakkoon eli maksamaan sakkoa 1920 euroa sekä maksamaan okulle vahingonkorvauksena 3000 euroa ja oikeudenkäyntikuluina 6160 euroa eli keissi maksoi tylyttäjälle yli 11 kiloeuroa ja omat ok-kulut siihen päälle."
(lähde sama keskustelu, johon aloitusviestissä viitattiin)
Pitänee rueta todellakin varomaan, mitä nettipalstoille kirjoittelee...
(lähde sama keskustelu, johon aloitusviestissä viitattiin)
Pitänee rueta todellakin varomaan, mitä nettipalstoille kirjoittelee...
Vähän ohi aiheen, mutta jos tuntee itsensä verbaalisesti lahjakkaaksi tietyllä alalla, voi taidoistaan mitellä täällä: http://www.puolakkaravintolat.net/ - ei muuta kuin Rovaniemelle vittuilemaan........
ja lisää aiheesta: http://www.tuhma.info/modules/nucleus2. ... temid=1197
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä kun en jaksanut niitä kaikki linkkejä läpi käydä niin voisiko joku referoida mulle mitä tämä "tylyttäjä" siellä sanoi ansaitakseen tuon tuomion? Tuosta ketjusta josta tämä juttu alkoi sain hieman sellaisen käsityksen että muut siellä on hoitaneet sen "tiedottamisen" paljon tehokkaammin. Tämän kaverin suurin ongelma vaikutti olevan se että on (nykyään) kytköksiä toiseen liikkeeseen.uuze kirjoitti:Raju on kyllä tuomio mut aiheesta annettu.
Kyllä minusta julkisilla foorumeilla asia yleensä asettuu oikeille urilleen, ei yksi mielipiteiden julistaja saa asiallista bisnestä horjutettua.
Minun 2c
Affe
Sippimiehistä
Voihan nena.
Enpa olisi uskonut, vaan usko suomalaiseen oikeusvaltioon on hiipunut jo aikoja sitten. Ajatelkaapa tilannetta... ensimmäinen juttu hävitty... kustannukset kasvavat.... aikaa tuhraantuu... valitus hoviin ja vaikka voittaisikin... ei mitään mahdollisuutta saada "sippimieheltä" edes kulujaan.
Kovin erikoiseksi täman "kunnianloukkauksen" tekee loukatun taustat. Mitä kauppatapaan ja taloudenpitoon tulee, niin syvälle saa kaivaa että sieltä löytyy jotain loukattavaa.
sanoi: w4p2
Enpa olisi uskonut, vaan usko suomalaiseen oikeusvaltioon on hiipunut jo aikoja sitten. Ajatelkaapa tilannetta... ensimmäinen juttu hävitty... kustannukset kasvavat.... aikaa tuhraantuu... valitus hoviin ja vaikka voittaisikin... ei mitään mahdollisuutta saada "sippimieheltä" edes kulujaan.
Kovin erikoiseksi täman "kunnianloukkauksen" tekee loukatun taustat. Mitä kauppatapaan ja taloudenpitoon tulee, niin syvälle saa kaivaa että sieltä löytyy jotain loukattavaa.
sanoi: w4p2
- Choppers_forever
Aiheesta vai ei, eiköhän se hovi ratkaisse... Muutamia sivusta seuraajan ajatuksia:uuze kirjoitti:Raju on kyllä tuomio mut aiheesta annettu.
- heikossa on kunnia silloin, kun sitä pitää oikeudesta hakea
- heikossa on bisnes, jos se viidellä viestillä kaadetaan
- firma kuin firma on helppo saada nurin, jos (liekö tästä näyttöä vai vaan tuomitun vihjaus?) liian iso osa tuloja tuloutetaan omistajille, eikä jätetä firman kehittämiseen
- osakkuus kilpailevassa firmassa on kyllä aika raskauttava seikka, eli kaverin olisi pitänyt kyllä vähän miettiä sitäkin kirjoittaessaan
- lähes kaikki eri foorumeilta lukemani keskustelut CW:tä kohtaan olivat aika negatiivisia. Joku kyllä joskus kirjoitti ostaneensa sieltä pyörän yms. ilman mitään ongelmia. Liekö siis vallinnut yleinen tyytymättämyys ko. firmaa kohtaan, vai ruokkiko kielteinen kirjoitelu näkemään peikkoja siellä, missä niitä ei välttämättä ollutkaan...
- itse kävin siellä kerran katsomassa yhtä täysin ylihintaista vaihtopyörää, joten itse en koskaan ostanut sieltä mitään
Kuten kirjotin niin tuomio on raju, tosi raju. Mun mielestä olis riittäny huomautusta vastaava tuomio eikä mitään jenkki tyylisiä korvauksia.
Mut jos kaveri on kilpailevassa yrityksessä osakkaana ja kirjoittelee tohon tyyliin toisesta yrityksestä netissä niin aiheesta tuli.
(kirjoitin ensin näin: ¨Etenkin kun muutama juttu oli kokonaan keksittyä¨. Tämä tarkoitti keskusteluja missä tylyttäjän tekstit olivat mukana, ei tylyttäjän viestejä, pieni ajatuskatko kirjoittaessa...)
Mun mielestä se et on osakas kilpailevassa yrityksessä, erottaa ton tylyttäjän muusta laumasta. Se on se pieni mutta ratkaiseva ero.
Ei taho saada silmiä irti tosta Choppers_foreverin allekirjotuksesta, oottaa vaan et millon ne pompahtaa ulos...
Mut jos kaveri on kilpailevassa yrityksessä osakkaana ja kirjoittelee tohon tyyliin toisesta yrityksestä netissä niin aiheesta tuli.
(kirjoitin ensin näin: ¨Etenkin kun muutama juttu oli kokonaan keksittyä¨. Tämä tarkoitti keskusteluja missä tylyttäjän tekstit olivat mukana, ei tylyttäjän viestejä, pieni ajatuskatko kirjoittaessa...)
Mun mielestä se et on osakas kilpailevassa yrityksessä, erottaa ton tylyttäjän muusta laumasta. Se on se pieni mutta ratkaiseva ero.
Ei taho saada silmiä irti tosta Choppers_foreverin allekirjotuksesta, oottaa vaan et millon ne pompahtaa ulos...
Viimeksi muokannut uuze, 13:13 30.01.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yritin nyt oikein käydä läpi noita vanhoja kirjoituksia että löytäisin sen juonen tästä mutta edelleenkään en löydä mitään sellaista mitä pitäisin syytteen arvoisena juttuna. Voisitko johtaa sokean jäljille?uuze kirjoitti:Mut jos kaveri on kilpailevassa yrityksessä osakkaana ja kirjoittelee tohon tyyliin toisesta yrityksestä netissä niin aiheesta tuli.
Eli mitkä jutut?uuze kirjoitti:Etenkin kun muutama juttu oli kokonaan keksittyä.
Tästä olen samaa mieltä. Tosin tuolla sanottiin myös ettei kaveri ole juuri kirjoitellut sen jälkeen kun osakkaaksi tuli ja sen mitä on kirjoitellut muutenkin on tehnyt yksityishenkilönä. Niin, niin, missä se raja menee...uuze kirjoitti:Mun mielestä se et on osakas kilpailevassa yrityksessä, erottaa ton tylyttäjän muusta laumasta. Se on se pieni mutta ratkaiseva ero.
Kyllä kai tässä nyt kuitenkin on kyse siitä että bisnes on kussut syystä tai toisesta ja sen seurauksena ei enää ole onnistuttu pitämään asiakkaita tyytyväisenä. Sitten kun paska on alkanut leviämään oikein kunnolla on haluttu vähän hyvitystä. Sinänsähän tuo on aivan idioottimainen veto liikkeeltä koska aika huonona voisi odottaa bisneksen jatkuvankin kun aletaan arvostelijoita raastupaan vetämään.
Affe
Joo, korjasin tota edellistä viestiä kun huomasin et voi lukea väärinkin. Mut lue Affe jos jaksat ne keskustelut niin sieltä niitä löytyy, yritin katsoa uudestaan läpi mut menee liikaa aikaa.
Ja vaikka olenkin tuomion kannalla, en ikinä ostais kyseisestä puljusta mitään tuon seurauksena. Ja voisin jopa antaa muutaman euron kolehtiin jos sellanen tylyttäjälle kerättäis. Laki toimi tuomiossa mutta ei korvausten määrittelyssä.
Ja vaikka olenkin tuomion kannalla, en ikinä ostais kyseisestä puljusta mitään tuon seurauksena. Ja voisin jopa antaa muutaman euron kolehtiin jos sellanen tylyttäjälle kerättäis. Laki toimi tuomiossa mutta ei korvausten määrittelyssä.
Tämä minunkin piti todeta jo viestissäni, että tuon raastupaan asian vetäneen hemmon liikkeeseen en tulevaisuudessakaan tule jalallani astumaan - kunhan vaan saisi jostain tietoa, missä firmoissa hän on mukanauuze kirjoitti:Ja vaikka olenkin tuomion kannalla, en ikinä ostais kyseisestä puljusta mitään tuon seurauksena.