Tien päällä Ewan McGregor Subilta, siis BMW:llä maailman ymp

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Fxsts03
Viesti:

Tien päällä Ewan McGregor Subilta, siis BMW:llä maailman ymp

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Jos ei ole jouluna muuta tekemistä:

maanantaina 25.12.2006
12.30 Tien päällä Ewan McGregor
13.15 Tien päällä Ewan McGregor
14.05 Tien päällä Ewan McGregor
14.55 Tien päällä Ewan McGregor

Tiistaina
12.30 Tien päällä Ewan McGregor
13.15 Tien päällä Ewan McGregor
14.05 Tien päällä Ewan McGregor
T. Timo Konttinen
Fxsts03
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Huomasin saman ja pistin tallennuksen dvd:lle päälle melkein parhaalla laadulla, jotta mahtuu levylle.
htc

Viesti Kirjoittaja htc »

Tuo oli hyvin lähellä parasta, mitä TV:stä on ulos tullut. Uskomaton juttu ja nautinto Bemarista huolimatta ;-) Okei, ei ehkä monella muulla pyörällä toteutettavissa, joten ehkä juuri sen vuoksi.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

htc kirjoitti:Tuo oli hyvin lähellä parasta, mitä TV:stä on ulos tullut. Uskomaton juttu ja nautinto Bemarista huolimatta ;-) Okei, ei ehkä monella muulla pyörällä toteutettavissa, joten ehkä juuri sen vuoksi.
ja mistä bemarilla ei suoriuduttu, päästiin pälkähästä venäläisvalmisteisen kuorma-auton avulla - oiskohan KTM:llä kuitenkin pitänyt antaa mopot käyttöön....?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
jyrie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrie »

oon samaa mieltä, tuo oli kyllä parasta mitä teeveestä on tullut, ja merkki oli oikee, ei tainnu tyypit kotarilla uskoa omaan tuotteeseensa, eikä kyllä ukkoihinkaan, aivan loistava ohjelma...wau!
live now & pay later
JiiVee
Viesti:

Käviköhän niillä koskaan mielessä Triumph? - kiertihän se yksi kaverilla jo 70-luvulla Trumpalla maailmaa.
Mikael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Katsoin muutama jakso ja oli hyvä ohjelma, mutta alku jäi näkemättä.

Oliko joku maa johon ette missään nimessä menis omalla mopolla, siis rikollisuuden tai jonkun muun seikan takia?

Terveisin,

Mikael
Topper Harley
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Topper Harley »

Minulla noin kuukauden vanha tallentava digiboxi/dvd-yhdistelmä meni rikki just joulun alla siten että, tallentaa ei voi ollenkaan ja kanavat kyllä näkyy mutta ääntä ei kuulu. Tuli maanantain jaksot katsottua ilman ääntä mut sitten meni hermot......
Joten jos joku saa poltettua ko. ohjelman kokonaisuudessaan dvd:lle niin voin ostaa sen kohtuu hintaan!
jyrie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrie »

vanha kunnon video, se toimiii... ;-)
tossakin oli jännää esim se että abs temppuili kavereilla, ei uskois että tuolla on niin paljoa ees hyötyä siitä hajoovasta elektroniikasta...

back to the basics...

aika julmia pelejä ne venäläiset kuormurit jotka menee mistä vaan ja hinaa menneessään vaikka mitä. eipä taida suomen sisut toimia noidssa olosuhteissa, :-)
live now & pay later
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Mulle kanssa!
Meikäläisen videot eivät toimineet niin kuin olisi pitänyt ja tietenkin olin töissä päivät -> näkemättä jäi. :evil: :evil: :evil:
Niinpä olen kiinnostunut ostamaan tallenteen, jos sellainen löytyy. Pistäkää privapostia...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
smuige
Viesti:

mulle kanssa

Viesti Kirjoittaja smuige »

Sama juttu, jos joku nauhoittanut koko sarjan vai onko vain kaksi osaa??? niin kiinnostaisi kovasti DVDnä.
Tietysti korvaan vaivannäön, täällä vuorilla kun nuo ohjelmat ei näkynyt :roll:

smuige@bluemail.ch
tai pm
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
JiiVee
Viesti:

jyrie kirjoitti:...aika julmia pelejä ne venäläiset kuormurit jotka menee mistä vaan ja hinaa menneessään vaikka mitä...
Täytyy kyllä myöntää että Kraz on paras kuorma-auto jolla olen maastossa ajanut - ja asfaltilla huonoin...
MrX

KTM

Viesti Kirjoittaja MrX »

Olis voinu jäädä reissu KTM:llä kesken - on niiden isot endurot meinaan maailman vaikeimpia pyöriä huoltaa. Boxerissa kuitenkin melko yksinkertaista tekniikkaa - huolto voisi onnistua H-D mieheltäkin... :lol:
issakka

Viesti Kirjoittaja issakka »

Yritin pidättää.... kun olen vanha ryssäpyörä (ic) -mies....mutta ei onnannu... : Se punainen hirmu, jonka ne osti Mongoliasta 1500$ uutena ja minkä ne paikalliset sitten fiksasi siellä arolla, oli IC PLANETA 5. Jos oikein huomioin.

Hienoa tekniikkaa. Jopa niin hienoa, että IC Planeta5:sta otettu kampiakseli veiveineen käy heittämällä vm. 1949 IC:hen.

http://www.youtube.com/watch?v=r2muD-RPje8
JiiVee
Viesti:

Muistuipa tämä www.horizonsunlimited.com/forwood/ pitkästä aikaa mieleen, jos ei lukea jaksa katselkaa kuvia - nekin kertoo jonkin verran...
Vastaa Viestiin