on se ihime homma...
on se ihime homma...
joo pitkästä aikaa tervehdys... voi hyvänen aika että vitutti kattoo lapsellisuutta.... ajelin tänään tyttöni kans ihan rauhallisella iltapäivä ajelulla... ja keskustassa.. yhtä äkkiä takaa pamahti pyörä ohi... ja pienempää silmään ja näytös päälle että mä oon kova ja pyörä kulkee paremmin kun sun... ja mikä pahinta ... hd - kuski,,, en ollu uskoo silmiäni...
että kyllä on sakkii ihan omissa porukoissakin... vituttaa vieläkin
Joo, näitä riittää myös armaassa pääkaupungissammekin. Varmin bulevardipaikkereiden bongailupaikka lienee Kaivopuisto-Kauppatori akseli. Kaveri tuossa kertoi taannoin nähneensä kuinka eräskin NightTrainkuski joka oli ennen tätä nähty usein ko. alueella, ajotyylinä kaasun pumppaus ja kiihdyttely (suorilla putkilla, tietysti) veti kauppatorin kulmalla suoraan edellä ajaneen persiiseen kun oli lähtenyt kiihdyttämään jonkun pahaa-aavistamattoman ohi. Kuin ihmeen kaupalla tilanteesta ilmeisesti selvittiin ilman henkilövahinkoja, pyörä tosin meni aivan paskaksi.
Malttia siellä ulkona!
Malttia siellä ulkona!
joopa..... en tiedä mitä tää kyseinen ajatteli... näki varmaan että sporsterilla ollaan matkassa.... mutta ajattelin että vielä sitä mulla on semmonen peli ... kun isoksi kasvan,, vaikka en oo kyllä ajatellu ruveta ajeleen kilpaa kadulla.. se nälkä tuli tyydytettyy jo nuorempana ja suljetuilla radoilla...
Toi on kyllä jännä juttu, olen itsekin nuorempana ajanut aika reikäpäänä niin radalla kuin kadullakin mutta sittemmin ei ole enää mitään tarvetta ollut. Havahduin tähän eräänä päivänä kun huomasin noudattavani 40kmh nopeusrajoitusta
Oman koneenikin olen tehnyt rankka tehonlisäys mielessä mutta ei sitä vaan tule käännettyä kahvaa tuolla kadulla. Tietysti sekin rajoittaa, kun joutuu toimimaan omana sponsorinaan ja nykyään noita ruokittavia suitakin on enemmän kuin teininä, eikä rahaa harrastuksiin riitä enää samoissa määrin. Ja jokainenhan tietää kuinka lujatkin palikat tuppaa laukemaan kun niitä käytetään äärirajoilla.
Puhumattakaan siitä, miten muiden tielläliikkujien piittaamattomuus kaksipyöräisellä liikkuvan toimista nousee kymmenenteen potenssiin kun vauhti kasvaa tuplaksi. On se tietysti ymmärrettävää jos risteyksestä eteen tuleva autoilija ei tajua että viidenkympin alueella sataa ajava motoristi ehtii risteykseen varsin rivakasti. Tietysti on ihmisiä joiden motto on "live fast, die young and leave a beautiful body" mutta en ainakaan enää usko kuuluvani heihin...
Oman koneenikin olen tehnyt rankka tehonlisäys mielessä mutta ei sitä vaan tule käännettyä kahvaa tuolla kadulla. Tietysti sekin rajoittaa, kun joutuu toimimaan omana sponsorinaan ja nykyään noita ruokittavia suitakin on enemmän kuin teininä, eikä rahaa harrastuksiin riitä enää samoissa määrin. Ja jokainenhan tietää kuinka lujatkin palikat tuppaa laukemaan kun niitä käytetään äärirajoilla.
Puhumattakaan siitä, miten muiden tielläliikkujien piittaamattomuus kaksipyöräisellä liikkuvan toimista nousee kymmenenteen potenssiin kun vauhti kasvaa tuplaksi. On se tietysti ymmärrettävää jos risteyksestä eteen tuleva autoilija ei tajua että viidenkympin alueella sataa ajava motoristi ehtii risteykseen varsin rivakasti. Tietysti on ihmisiä joiden motto on "live fast, die young and leave a beautiful body" mutta en ainakaan enää usko kuuluvani heihin...
niin ehkä me ollaan vaan vähä rauhotuttu.... se on ihan hyvä että pyörässä on reservissä voimaa ja sitä voi käyttääkkin ohituksissa, yms,, mutta tollainen kukkoilu mitä havaitsin on naurettavaa..kyllähän mäkin ajan joskus aika kovaa mutta en kyllä jaksais alkaa muille näytteleen tuolla kadulla.. se on eri jos poliisii pakoon

- Sporttiboy
- Viesti:
Ainoo ongelma vaan on toi "beautiful body" äkillisen auton kanssa tapahtuneen objektin kohtaamisen jälkeen, ei aina oo jälki kauheen kaunista...hemuli kirjoitti:On se tietysti ymmärrettävää jos risteyksestä eteen tuleva autoilija ei tajua että viidenkympin alueella sataa ajava motoristi ehtii risteykseen varsin rivakasti. Tietysti on ihmisiä joiden motto on "live fast, die young and leave a beautiful body" mutta en ainakaan enää usko kuuluvani heihin...
Mullakin pari kertaa joku koittanut provosoida ja houkutella kahvan kääntöön, mutta näin vanhemmilla vuosilla on joteskin oppinut vastustamaan kiusausta ja hillitsemään itseään
kai
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...