Voihan jempura!
En ole kyllä älynnyt opetella jpg-pakkaamista, saatikka että mun kone peräti kysyisi pakkaamisastetta. Eihän se osaa pyytää edes armoa tai kertoa jos jotain on just laukeamassa. Onko niissä uusissa tc-koneissa semmonen ominaisuus? Vai Buellissa? Kaikkea ne Saksassa kehittää! Mulla kyllä on edelleen toiminut tuo mustekalapakkaus ihan hyvin vaikka pakkausaste on yleensä väkisin 101 prosenttia, riippuen saako perillä miten hyvin kaljaa paikan päältä.
Ja että vielä puntaroi kuskin kilot ja pakottaa pesemään pesuaineella ja peräti sheivaamaan? Tasoittaako myös latvat? Pehmennystä en ottanut lettiin edes teini-ikäisenä vaikka pari kaveria kyllä otti, enkä aio ottaa vastakaan! Saa olla kampaus hieman epätarkka ja vaikka sekaisin.
Ikinä en hanki tc-konetta enkä Buellia jos tuommonen meininki...
Keski-ikäisten kapinaako?
Voi jumanskeka!
Eiks tän pitäny olla jonkun prätkäkerhon saitti
Noi nörttihommat vois panna meneen vaikka gyberavaruuden bittihelvettiin!

Noi nörttihommat vois panna meneen vaikka gyberavaruuden bittihelvettiin!
hemuli kirjoitti:Täällä todennäköisesti suurin osa laittaisi rakkaimpansa kuvan ruutuun - siis ei sen joka vuotaa kerran kuussa vaan sen joka vuotaa koko ajan (öljyä). Sori Sasa ja muut nätimmän sukupuolen edustajat...
Heh heh, ei se mitään, tottahan tuokin...hmmm
Hirmu hienoa kun tuli tuo kuvanlaittomahdollisuus. Nyt vain ei minulla taas aika riitä penkomaan ja käsittelemään kuvia, kiire ja työt painaa. Voinhan jonkun nopiasti yrittää laittaa, jos näppis ei ala taas sekoilemaan ja säveltämään omiaan.