hemuli kirjoitti:Kai Affe tiedät mistä "two fingers" tequila on saanut nimensä?
Emmää sitä, Sauzaa sitä tulee yleensä tuotua, 1.75l muovipullossa halvimmillaan 24$.
Affe
Meksikossa eräässä tequila-baarissa kysyin, kun eri laatuja oli mainoksen mukaan 1500 löytyisikö "two fingers" ??? no ei löytynyt kun kerroin että olen ko merkkiä maistanut niin pepe kertoi vähänajan päästä tutkittuaan asiaa että joo se on sitä mitä viedään tynnyreissä ulkomaille... kuulemma se on niin pahaa etteivät paikalliset sitä juo Parhaat tequilat tulee tietenkin Guadalajarasta esimerkkinä vaikka jo Affen mainitsema Sauza tosin Silver labelia...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Teinipojista ja villiintyneistä keski-ikäisistä viis!!!
Poika nukkuu ja mies on saunaillassa.
Minä vedän reippaana tyttönä kalsarikännit karhunpentujen kera, nami nami!!!
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Tänään halpaa Karjalaa Lidl'istä, mäyris 8,49. Paras ent. suomalainen.
Olisi saanut tänään Koffiakin 16,90 24pack tölkissä. Toiseksi paras ent. suomalainen.
Täytyy vähän painostaa noita "olutkauppiaita".
Käykääs tarkistelemassa, mitä tuo liemi maksaa keski-Euroopassa.
Karhu pääs loppuun. Nyt nappasin tuolta baarikaapista semmosen pullon jossa lukee:Berneroy, Blend NO 18, Jaa. Täähän on sitä Normandian tuotettaa Calvadosia. Eikä oo edelleenkään vastenmielistä. Taidanpa jatkaa valvomista, kun mamakin jo goisaa.
Jos on varaa ostaa Daavidsoni, niin kyllä ei tarvii mitään alennusmyyntibulkki"oluita" juoda. (Makuasia!) Jos edes pienen osan siitä energiasta, mikä menee näitten motskareiden väsäämiseen käyttäis oikeisiin oluisiin + muihin juomiin tutustumiseen, niin dokaaminenkin olis aika mielenkiintoista. Niin on mulle käyny...En tässä mainosta alkoholia, mutta aika hyviä ja erikoisia juomia on ihmiset keksiny eri puolilla maailmaa. Joo, se Lagavulin on kyllä hyvää ja bulkkikoffi maistuu oikeella hetkellä mainiosti!
No niin! Näin se aika rientää! Vai mitä Puppe22...? Yksi yö vielä duunia ja pääsen mäkin kurkkimaan sinne mukin pohjalle, mitä sinne tulikaan kaadettua...Onko siellä Laphroaigia vai Isle Of Juraa? Ihan vaan sen kunniaks ettei meidän vanha talo osoittautunutkaan homeen tyyssijaksi!