Empäs ny kuitenkaan, duunipaikka on Oulussa saakka...Sepixlh kirjoitti:Taidat olla töissä siinä romuniemessä sijaitsevassa "metallialan" yrityksessäAkseli R. kirjoitti: Alkaa meinaa kahvittelu tilan sohva näyttämään ylivoimaisen houkuttelevalta...![]()
Puku ja pyörällä töihin
Pukuja..
Möy,
Puku on tosiaan ajokamppeena aika hepponen. Onneksi puvun käyttö on vähäistä. Itse suosin kesäisin näitä easy care kamppeita jotka kestää paremmin pakkaamista. Hauskaa vaihdella huoltiksen vessassa kamppeita, eli hyppiä yhdellä jalalla pökät nilkoissa pitkin huussia.
Talvesta kärsii eniten.. Pyörä telakalla, maa jäässä ja pomo tarjoaa kamppeiksi k a n s i t a k k i a ja teddynallennahkaliiviä. Kansitakki kahisee ja hävettää muutenkin. Parta tarttuu teddyliivin pystykauluksen vetoketjuun tasaisin väliajoin ja penskat rapsuttelee mahan kohdalta.
Elämä on toisinaan raskas laji...
Puku on tosiaan ajokamppeena aika hepponen. Onneksi puvun käyttö on vähäistä. Itse suosin kesäisin näitä easy care kamppeita jotka kestää paremmin pakkaamista. Hauskaa vaihdella huoltiksen vessassa kamppeita, eli hyppiä yhdellä jalalla pökät nilkoissa pitkin huussia.
Talvesta kärsii eniten.. Pyörä telakalla, maa jäässä ja pomo tarjoaa kamppeiksi k a n s i t a k k i a ja teddynallennahkaliiviä. Kansitakki kahisee ja hävettää muutenkin. Parta tarttuu teddyliivin pystykauluksen vetoketjuun tasaisin väliajoin ja penskat rapsuttelee mahan kohdalta.
Elämä on toisinaan raskas laji...
S.N.A.F.U
Näihän se on. Viime vuonna kun vaihdoin autoo kaveri sano että elän kaksoiselämää, päivisin ajan beigellä diiseli-perhefarmarilla kädet kymmentä vailla kaksi -asennossa, iltaisin ja viikonloppuisin ajan HD:llä, syljeksin, ja mua sanotaan "Roadkill":iksi (kun kuulemma kaikilla harrikkamiehillä on sellaiset nimet). Noh, nyt tätä pappafarmariakin on jo viritetty että ainakin yksi sairaus näitä molempia persoonia yhdistää.wesa kirjoitti:Vaikeita asioita nämä KATU-USKOTTAVUUS ja KAKSOISELÄMÄ.
pieni o/t: jos pukumiehellä on kaikki muu kondiksessa, mutta rankka ajelunimi puuttuu, niin sen voi hankkia osoitteesta http://www.ratbike.org/motorcycho/outlawname.phpSam01 kirjoitti:mua sanotaan "Roadkill":iksi (kun kuulemma kaikilla harrikkamiehillä on sellaiset nimet).
jep
your one-percenter-name is: Moose
and you are riding with the: Spider Skulls MC
-eeko
and you are riding with the: Spider Skulls MC
-eeko
Vedä Kroits särmähousun päälle nahka chapsitKroits kirjoitti:Tuskinpa se uskottavuus on se ongelma, vaan enemmänkin käytännöllisyys, jne. Ei myöskään viitti vetää lippoja kulmahousuissa....
Saat niitattua molemmat ongelmat samantien, tulee tuntuvasti katu uskottavuutta ja nahka suojaa
Niin ne täällä meillä päin tekee, ukot ajaa pakksessa puvuntakki auki ilman pottaa ja polvia lämmittää nahasta valmistetut neppari syndit.
Boo-Boo
Ei helvetti,
Uskomaton kone joka löytää ihmisen perimmäisen olemuksen yhden prosentin tarkkuudella. Meikä on Boo-Boo of the Grazy Dawgs MC..
Grrh Ärh räyh aaieeee.....
Uskomaton kone joka löytää ihmisen perimmäisen olemuksen yhden prosentin tarkkuudella. Meikä on Boo-Boo of the Grazy Dawgs MC..
S.N.A.F.U
Sons of Santa MC
Dragstrip King, Sons of Santa MC
Mistä hitosta toi nimikone ties mun faijan??? Hä?
ja pojan (joka kuuluu tuohon "tuonelan tienviitta" musiikki osastoon) nimikin selvis
Lil' Nitro Rufus, Popes of Hell MC
Mistä hitosta toi nimikone ties mun faijan??? Hä?
ja pojan (joka kuuluu tuohon "tuonelan tienviitta" musiikki osastoon) nimikin selvis
Lil' Nitro Rufus, Popes of Hell MC
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Choppers_forever