Amerikan halki
Hienoa, kyllä tietoa kaivataan. En tosin itse ole vielä kerennyt ottamaan "paikalliseen" vakuutusyhtiöön yhteyttä ja asiaa sieltä selvitellä. Pitää alkaa laskeskelemaan budjettia sen suuntaisesti että kannattaako roudata oma mopo vetten taakse vai mennä vaan paikanpäälle ja ostaa sieltä pyörä jonka sitten tuo mukanaan... 
"It's better to be dead and cool, than alive and uncool." www.upintalli.fi
tuosta vakuutuksesta vielä sen verran että jos olet viemässä omaa mopoa sinne niin saat "jonkun" vakuutuksen kunhan todistat että olet tuomassa sitä takaisin...! eli pitää olla todiste "rahtikirja/manifesti tms" jossa on paluu kuljetukselle varattu aika/tapa/firma jnejne... tuokaan ei tietenkään vielä takaa että sen saat mutta ainakin mahdollisuudet ovat paremmat. Juuri tuossa yllä mainitussa tapauksessa kaverilla oli varmaan näyttää että mopo menee ja tulee ees taas... Olihan viime keväänä pari "tyyppiä" muistaakseni uudessa seelannissa 2kk ajelemasa ristiin rastiin ja täältä sulla pitää olla jokin olemassa oleva vakuutus...? Itse olen tekemässä muutaman vuoden sisällä juuri tuon tapaisen reissun (1-2kk) jaa vien oman mopon sinne... ikänä ei tietenkään tiedä mitä matkalla tapahtuu