ajovaatteista, ei tekniikkaa

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Normaalisti vaan nahkarotsi, farkut, bootsit, hanskat ja potta. Jos on kylmempää, niin nahkabyysat jalkaan Sateen varalle on toistakymmentä vuotta vanha Rukan maanmainio kuttaperkka -puku. Hikistä vetää niskaan, mutta vesi pysyy ulkopuolella. Ei taideta enää noita tehdä, tätäkään en teille myy :). Bootseihin päälle sellaiset lateksiset skordarit, vedenpitävyys siinäkin 100%. Rispektiä ei niilläkään saa...
Joo nuo Halvarssonit ovat varmaan sieltä parhaasta päästä niin laadultaan kuin ulkonöltäänkin.
Juhannusta kaikille. Taitaa näillä keleillä skootteri pysyä tallissa.
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Masa kirjoitti:Hei Lexa, etteks te pomperit ajelekaan luontoäidin lahjoittamassa nahkapuvussa? Ei nimittäin tulis hiki eivätkä vermeet kastuis :?
Haloooooo Masa!!! Tää on tekniikkasivusto. Joten pysytäänpä siis vermeissä ja kalustoissa, vaikka luontoäidin nahkapuvussakin on joku ´´kalusto´´ :lol:

Joo, hiki tulee, mutta pääasiassa se on mulla kylmää, joten pakko laittaa sonninnahkaa päälle. Sitäpaitsi tällä iällä ei viitti viuhahdella kun ei oo mitään näytettävää. Pitäis ajaa niin kovaa ettei yksityiskohdat näy.

PS. Tänä kesänä Masa opetellaan takafillarilla ajo. :lol:

Masalle ja kaikille vieläkin hyvää juhannusta, vai ollaanko juhannusaatto foorumissa. Ei saa..li!
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Kyllä aattona kuikuillaan muilla foorumeilla - vaikkapa meren rannalla märkää kokkoa sytyttelemässä. Mieluisaa Mittumaaria Lexalle ja kaikille foorumilaisille!
Sporttiboy
Viesti:

Alkon kassit

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Alkon kasseja paremmin toimii ainakin mulla Allrightista ostetut lateksi-kalossit, menee pieneen tilaan ja pitää veden bootsien ulkopuolella aika hyvin.

Ite ajan mieluiten nahoilla, mutta kun vaimo tykkää olla goressa oon pari kertaa kokeillu ja täytyy sanoo, et pitemmillä keikoilla on ne vähän huolettomammat...
Vastaa Viestiin