Spotsterin kilometreistä

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

sara81

Spotsterin kilometreistä

Viesti Kirjoittaja sara81 »

Ostin noin 90.000 km ajetun 1200 -97 Sportsterin. Paljon yleensä näiden koneilla ajaa, ajaako yli 100.000km keskimäärin ilman varsinaista koneremontti. :oops: Pitäisi olla suunnilleen kaikki kilometrit mittarissa.
MyDr!

Viesti Kirjoittaja MyDr! »

Tottahan se riippuu aina käytöstä. mut kyl mun kuuleman mukaan ylikki sataatuhatta on ajettu. tosin en puhu kokemuksesta kun on vasta noin 10000km hd:lla alla :lol: Vaikka eihän tuo mikään mahdoton remontti ole perus kunnostus hoonausta ja rengastusta yms. Varsinkaan jos luovuttaa osaavan käsiin. Jos ei ole itse ennen moista tehny :D
never ride faster than your guardian angel can fly.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Älä moisia mieti, kyllä kone antaa selkeitä ääni- tai savumerkkejä kun se haluaa korjaamolle. :wink:
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jos moottoria on huollettu säännöllisesti niin ajaahan sillä pitkään. Ja kyllä se yleensä alkaa oireilemaan kun on isomman rempan paikka - syö öljyä, tehoton, kilinää, kolinaa jne.

Jaahas, oltiinpas taas Jyristyksen kanssa yhtä aikaa liikkeellä...
urmas

Viesti Kirjoittaja urmas »

Omaan sporttiinv-90 olen 100,000km joutunut tekee 2 remonttia.Eka remontti tuli v-94,pyörällä oli ajettu 16000km lirvahti kiertokanki käyräksi.Maksoi 12000mk,v-95 tehtiin koneen piristys&runkomuutos kunnes v-2000 sattui suuri pamaus.Öljypummppu lirvahti tuho sen mukanen,maksoi 23000mk.Hyvin on kestänyt jos ei 90000 km ole tarvinut mitään tehdä,mulla on vaan ollut huonoo tuurii.Remonttia jos noilla kilometreillä ei ole mitään tehty kannattas talvella jotain koneesta katsoa.
Vee
Viesti:

Re: Spotsterin kilometreistä

Viesti Kirjoittaja Vee »

sara81 kirjoitti:Ostin noin 90.000 km ajetun 1200 -97 Sportsterin.
Hö! Tuohan vasta sisään ajettu.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Vaikika onkin noin paljon kilsoja, kannattaako turhaan alkaa availemaan. Eri asia on tietenkin silloin, jos syö reilusti öljyä tai pitää asiaan kuulumatonta ääntä. Jos kaikki tuntuu olevan ok, normaali huolto vaan ja satku rikki seuraavana kesänä.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kumma Sportti kun on noin paljon ajettu, mä oon aikoinaan huomannu, että etenkin gyntterisporteissa on aina 18 000 mittarissa oli ne minkä ikäisiä tahansa...

Kyllä noilla ajaa, BT:t on eri juttu. Vaihdoin viime kesänä 33 333 mailia ajettuun (kumma juttu, tuli gyntteriltä) Softtailiin ja kun avasin olosuhteiden pakosta koneen tänä kesänä siellä olikin kympin ylikoko männät sisällä. Ei kestä BT selvästi niinkuin Sportti...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
smuige
Viesti:

niin vai?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Sukkahousupoju kirjoitti: Ei kestä BT selvästi niinkuin Sportti...
Turha tarttua sukkahousupojun provoon... :roll:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
jutaharri
Viesti:

Re: niin vai?

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

smuige kirjoitti:
Sukkahousupoju kirjoitti: Ei kestä BT selvästi niinkuin Sportti...
Turha tarttua sukkahousupojun provoon... :roll:

Kiitos, autoit hillitsemään itseni. :evil: :)
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Mullapa on Pmw maamoottori! Valmistusvuosi 50 jotain ja joskus ollu ihan käytössä. Toimii, vie öljyä mutta ei kalkata eikä kolise. Ei huolia. Oonkin aatellu,Kun tuota Porin toteemia olen tuijotellu kesä ehtoona, että niin kauan kun HDn pakoputkista tulee savua eikä sivuääniä(paljoa) ole, niin kone on TÄYSIN kunnossa. Jos savu alkaa muistuttamaan Warren vastaavia, niin on otettava yhteyttä huoltoon KAHDEN seuraavan vuoden aikana tai suoritettava huoltotoimenpiteet itse, mikäli kolina ei äidy huumaavaksi.
Ei tämä tästä!
Jones

Viesti Kirjoittaja Jones »

Eikös se tässä merkissä ollutkin näin että, jos se kilisee/kolisee/rämisee/tärisee siihen malliin että vaikuttais menevän ihan just rikki, niin se onkin täysin kunnossa :twisted: (kuultu viisamman harrastajan suusta)
Riku.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riku. »

Nimenomaan!!! Ja jopa kaksi vuotta pöydällä ollut kone vuotaa öljyä, vaikka ei pitäis!!!
Ei tämä tästä!
Vastaa Viestiin