Näyttää siltä, että nää dealeri ja kauppiaskeskustelut ovat puolesta ja vastaan aika monissa keskusteluissa.
Kaupanteko on kahden ihmisen välistä kanssakäymistä ja siinä pelaa henkilökemiat aika vahvasti. Jos ei synkkaa, niin ei sitten millään. Itse toimin niin, että oli liike mikä tahansa, niin valitsen itse kenen kanssa kauppaa käyn ja kenen kanssa synkkaa. Jos on jonotusta tai palvelua ei tule siltä henkilöltä keneltä haluan, niin vaihdan lafkaa.
Laitan painoarvoa enemmän henkilöön kenen kanssa asioin kuin yritykseen.
Nämä henkilökemiat ovat varmaankin suurin syy puolesta/vastaan keskustelussa.
Olen itse saanut, niin Hoghausissa, V-twinissä kuin HD-centerissä ja monissa muissa hyvää ja joskus vähän kehnompaa palvelua. Pääosin kuitenkin hyvää. Olen oppinut valitsemaan kenen kanssa keskustelen.
Foorumin jutuissa on ilmennyt huonoa kohtelua ´´vanhojen pyörien´´, tekniikasta tietäviä ja rahaa säästäviä omistajia kohtaan. Saattaa olla, että muutamat yrittäjät panostavat tietoisesti tiettyyn kohderyhmään, joka on pääosiltaan uusia ostavia ja niihin tarvikkeita tarvitsevia. OK. Olette silloin väärässä paikassa. Yritykset joutuvat tänä päivänä ja tulevaisuudessa enemmänkin panostamaan omiin kohderyhmiin. Se on kehitys. Valitkaa kukin itsellenne sopivin. Itselleni sopii ´´Kippari´´ Classic Iron Motorissa. Vaikka välillä opastaakin meikäläistä otsa kurtussa, niin synkkaa kuitenkin.
Foorumissa on hyvä antaa tietoa mitkä ovat lafkojen kohderyhmät, koska he eivät osaa itse sitä tehdä (kirjoittajan mielipide). Ei se ainakaan mainoksista käy selvästi esille.
Eli, kertokaa mistä saa parhaiten esim. pannuihin tai sporteihin osia jne. Tai, mistä saa parhaiten viritystarvikkeita jne. Mistä saa parhaimmat kuteet jne. Missä on parhaimmat tekniset tiedot lättäpäähän jne.
Jättäkää mulkut ja ylimieliset henkilöt omaan arvoonsa. Niitä riittää hyvissäkin yrityksissä. Ei se ole lafkasta kiinni. Sama henkilö tiskin takana on toiselle hyvä ja toiselle mulkvist. Jotkun on kaikille samaa kaiken aikaa.
Allekirjoittaneen tarkoitus ei ole tällä kommentilla laittaa pistettä tämä asian keskustelulle. Tarkoitus on kehittää sitä pitemmälle kuin pelkästään hyvä/huono asettelulla.
Hyvää juhannuksen odottelua!!!!!
RED BUeLL ENERGY