Hurriganesta eetteriin

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Elvis

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Voi niitä aikoja...nuorena miehenä 70-luvulla Luotsinmäellä katsomassa Ganesia. Ny ei oo jäljellä kumpaakaan. :cry:
FXSTS 1992
Rossi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossi »

...nuorena miehenä 70-luvulla Luotsinmäellä katsomassa Ganesia. Ny ei oo jäljellä kumpaakaan
Niinpä... Tuplahovi Joroisissa ja vappu -79, jolloín Järvinen oli taas takaisin bändissä. Rock! :wink:
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Ilkimys kirjoitti:Wellu
ja muistella vanhoi aikoi...
No ethän Sä ollut vielä edes silloin syntynyt kun Hurriganesit oli vauhdissa! :twisted:
Hei Ilkimys!

Me lapset odotellaankin sifonkihuivien kera sitä seuraavaa ohjelmaa mikä sieltä hurriganesin jälkeen tulee...

:wink: :wink: :roll:

Nää on katsos porrastettu niin että vanhainkodin IltaTee rytmi ei mee sekaisin...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Hyvä Miikka :lol: :lol:

Veit sanat suustani. Ja ilkimykselle tiedoksi mie olin Ganes vani jo ku olin 8 vuotta ja tuli aekoinaan kerättyä kaekki lp:t siihen 1984 levvyyn asti. Tännään mie saen mittariini 38 vuotta. Etelleen uon ollu iki vani Remulle ja mulla on himassa sellasii juttuloi ganesista joita ei joka pojalla uokkaa :D :D

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Ilkimys

Näinpä

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Miikka
Nää on katsos porrastettu niin että vanhainkodin IltaTee rytmi ei mee ...
Näin on! Menis meinaan paatuneenkin DJ:n ilme muikeaksi ku pääsis maistaan sitä teetä! Pari kuppia kun hörpää niin rollaatorikin menee kurvissa kahdella pyörällä. :twisted:

Ja Wellu
Tännään mie saen mittariini 38 vuotta.
Onnea vaan synttärin johdosta! Mulla tuli tänä kesänä kasaan 45 vuotta mopoharrastusta! 8)
Vastaa Viestiin