BTTR 2006...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Joitain BTTR fotoja lähettelin eilen webbivelhoille ja olivat näköjään jo laittaneet esille. Muutama myös Kasnäsistä.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Affe oli myös postannut jotain omalle sivulleen , hitto että olen hyvä mainostamaan toisen sivuja ilman lupaa tietenkin :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
pete-73

Viesti Kirjoittaja pete-73 »

jussi kirjoitti:Joitain BTTR fotoja lähettelin eilen webbivelhoille ja olivat näköjään jo laittaneet esille. Muutama myös Kasnäsistä.
Neuvokaas joku tyhmää miten voin lähettää webbivelhoille kuvat bttr:stä kun saan yhteydet toimiin :roll:
Mä mitään näistä tietsikoista ymmärrä :evil:
jakke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jakke »

pete-73 kirjoitti:
jussi kirjoitti:Joitain BTTR fotoja lähettelin eilen webbivelhoille ja olivat näköjään jo laittaneet esille. Muutama myös Kasnäsistä.
Neuvokaas joku tyhmää miten voin lähettää webbivelhoille kuvat bttr:stä kun saan yhteydet toimiin :roll:
Laita kuvat ihan liitteenä sähköpostilla osootteeseen: webmaster (at) hdcf (dot) fi nii eiköhän ne sinne ilmaannu...
-- Jakke --
pete-73

Viesti Kirjoittaja pete-73 »

jakke kirjoitti:
pete-73 kirjoitti:
Laita kuvat ihan liitteenä sähköpostilla osootteeseen: webmaster (at) hdcf (dot) fi nii eiköhän ne sinne ilmaannu...
Kiitos Kiitos :P
Norh Starin sivuilta löytyy kans bttr kuvia 8)
ylläsjari

Viesti Kirjoittaja ylläsjari »

On muuten uusi kummikin tulossa... Eihän nuo vähän ajetut Metzelerit kestä juuri mitään :wink: Kuvien mukaan lähti kuitenkin aika miehekäs savu..... Mitäs nämä, ajovehkeitä. Eikä mitään menny pahasti rikkikään, mitä nyt ensiövedon remmi kapeni 2,5 tuumaaseksi. Mutta silläki pääsöö. Vittumaisen paljo oli tuota teräslankaa vanteen ja ketjupyörän välissä... ja tiukassa.
kipe71
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kipe71 »

Ylläsjari veti komian savun ilmoohin ja huomenna kattoon kuinka lätkä sujuu porissa. Kutsun kusikivelle otan vastaan ja ilmoottele jari tarkkee aika jotta tiedän laittaa varauksen kalenteriin jo aikaasin. Himoksellekki on jo ruunipaikka tulon päällä ja majapaikkakin on tierossa.
Vastaa Viestiin