BTTR 2006...
Affe oli myös postannut jotain omalle sivulleen , hitto että olen hyvä mainostamaan toisen sivuja ilman lupaa tietenkin 
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Laita kuvat ihan liitteenä sähköpostilla osootteeseen: webmaster (at) hdcf (dot) fi nii eiköhän ne sinne ilmaannu...pete-73 kirjoitti:Neuvokaas joku tyhmää miten voin lähettää webbivelhoille kuvat bttr:stä kun saan yhteydet toimiinjussi kirjoitti:Joitain BTTR fotoja lähettelin eilen webbivelhoille ja olivat näköjään jo laittaneet esille. Muutama myös Kasnäsistä.![]()
Mä mitään näistä tietsikoista ymmärrä
-- Jakke --
Kiitos Kiitosjakke kirjoitti:Laita kuvat ihan liitteenä sähköpostilla osootteeseen: webmaster (at) hdcf (dot) fi nii eiköhän ne sinne ilmaannu...pete-73 kirjoitti:Neuvokaas joku tyhmää miten voin lähettää webbivelhoille kuvat bttr:stä kun saan yhteydet toimiinjussi kirjoitti:Joitain BTTR fotoja lähettelin eilen webbivelhoille ja olivat näköjään jo laittaneet esille. Muutama myös Kasnäsistä.![]()
Mä mitään näistä tietsikoista ymmärrä
Norh Starin sivuilta löytyy kans bttr kuvia
On muuten uusi kummikin tulossa... Eihän nuo vähän ajetut Metzelerit kestä juuri mitään
Kuvien mukaan lähti kuitenkin aika miehekäs savu..... Mitäs nämä, ajovehkeitä. Eikä mitään menny pahasti rikkikään, mitä nyt ensiövedon remmi kapeni 2,5 tuumaaseksi. Mutta silläki pääsöö. Vittumaisen paljo oli tuota teräslankaa vanteen ja ketjupyörän välissä... ja tiukassa.