FOORUMI
- Vapaa-Vaihde Franklin
Osittain samaa mieltä kuin Lexa. On tää foorumi nyt hitusen verran tylsempi kuin ennen. En sitä, että kaipaisin niitä maailmanloppuun asti jatkuvia juupas-eipäs inttämisiä "Jammujen väännöstä" ja "baikerin habituksesta". Mutta
pieni kina ja provo päivässä pitää lääkärin loitolla
Eikähän sitä kaikkea mitä kirjoitetaan tarvii ottaa niin pipo kireellä
Eikä kaikkia threadejä tarvii avata
pieni kina ja provo päivässä pitää lääkärin loitolla
Eikähän sitä kaikkea mitä kirjoitetaan tarvii ottaa niin pipo kireellä
Eikä kaikkia threadejä tarvii avata
Tervehdys,
Mun ei pitänyt kommentoida mitään, mutta kun havaitsin, että Sasa sait nyt väärän käsityksen.
Igorin tulta syöksyvä viesti oli tarkoitettu minulle. Se siitä-tekstissä oli aiemmin kirjoittamani juttu, joka ei miellyttänyt. Poistin sen, koska se sisälsi ironiaa. On parempi heittää moisia juttuja face-to-face, kun tunnetaan.
Jatketaan menoa...
Pappapomperi
Mun ei pitänyt kommentoida mitään, mutta kun havaitsin, että Sasa sait nyt väärän käsityksen.
Igorin tulta syöksyvä viesti oli tarkoitettu minulle. Se siitä-tekstissä oli aiemmin kirjoittamani juttu, joka ei miellyttänyt. Poistin sen, koska se sisälsi ironiaa. On parempi heittää moisia juttuja face-to-face, kun tunnetaan.
Jatketaan menoa...
Pappapomperi
Ok, kiitos tarkennuksestasi. En ole muutamaan päivään ollut maisemissa, enkä seurannut asioiden kulkua. Peljästyin vallan, kun luulin aiheuttavani mielipahaa tuntemattomille immeisille. Juu tästä mennään, ja vain eteenpäin... toivottavastiLexa kirjoitti:Tervehdys,
Jatketaan menoa...
Pappapomperi
Jatketaan kiivasta menoa Lexa ja pidetään sinkit kireinä. Ironia, sarkasmi jne. ovat sen verran hienovaraisia sävyjä, että niitä ei kovin helposti pysty lukemaan vieraasta ihmisestä muuten kuin kasvotuksin; eikä varsinkaan täällä foorumissa, jossa tunteet kipunoi välillä turhan herkästi. Hieno torstaipäivä on joka tapauksessa aluillaan ja prätkä odottaa tallissa ilta-ajelua. 
Suitsutusta....
Se suitusi sieluni syövereistä, kun sain töissäni kuulla suitsutusta nahkahousuistani. Ja siitä kun Kamikaze-volkkari yritti ajella iholle aamulla kolmion takaa. Se siitä. Huumoria ja ironiaa pitää olla.
-Sexton-
Re: Suitsutusta....
Kiitos IGOR viestistäsi.igor kirjoitti:LEXA se juttu ei ollut tarkoitettu sinulle, eikä kenelläkään teistä.
Se suitusi sieluni syövereistä, kun sain töissäni kuulla suitsutusta nahkahousuistani. Ja siitä kun Kamikaze-volkkari yritti ajella iholle aamulla kolmion takaa. Se siitä. Huumoria ja ironiaa pitää olla.
Sattui niin, että viestisi tuli heti oman juttuni perään ja koin sen kohdistuvan minuun.
Pelkään kolmea asiaa: Sarvipäitä (maantiellä) ja toista sellaista (belsebuubia) sekä taivahan sotajoukkoja. Ja kun näitä näkyy tai tulee puhe, niin pelästyinpä ja laitoin isompaa pykälään.
Käytän itsekin mieluusti nahkahousuja, tuntuuhan siltä, että olen herkkähipiäinen.(nähtävästi) :
Toi kolmion takaa iholle tuleminen on surullisen yleistä. Vaikka pää pyörii siellä autossa kuin väkkärä, niin silti vaan tullaa. Olen ottanut tavaksi väläytellä pitkiä, jos epäilyttää ettei se pyörivä nuppi autossa havannoi. Kun ei metelikään tunnu riittävän.
Ei muuta kuin lederhoosenit tiukalle ja iso tuoppi kouraan. Kippis!
Kiitti vielä kommenteistasi.
JA EKU MENOX1...