Tänään kopsahti postilootaan paksu paketti kerholta.Ihmettelin että mitäköhän siinä on (onko tullut kännipäissään tilattua jotakin tavaraa ??).
Paketin aukaistuani totesin että täällähän on kerhon 25-vuotis historiikki painotuotteena. Sitä kävin heti lukemaan ja puoliväliin tähän mennessä päästyäni totesin että aika hyvää tavaraa on toimituskunta tuottanut. Joten tässä kiitokseni kirjan tekijöille.
t. Pete
Hieno kirja ja komeesti tarinaa Kiitokset siitä iltojen ilosta...tosin pannu ei pelaa viäläkään joten saahan ne illat menemään siinäkin...ja mittari näyttää +22 prkl.
yllätyin itsekkin paketista,siinä jo hetken mietin että enhän minä mitään ole tilannut.....mikäs virhe tässä nyt on......mutta kun tuollaisen opuksen korvauksetta saa niin täytyy kiittää oikein isolla kädellä !
Kyllähän tuota hämmästeli kotia tullessaan, että mikä paketti tuosa lattialla lojuupi. Kun sai auki, niin yllätys oli suuri, positiivinen poonus. Nyt on historiikki osuus luettuna, kai tässä kuitenkin pitää koittaa malttaa nukkumaan laittaa... Kiitokset tekijöille.
Suuret kiitokset tuosta opuksesta, mielenkiinnolla luin alkuaikojen touhuista kun tuohon aikaan myös itse aloittelin moottoripyöräilyn (tosin en HD:lla)
Mahtavaa työtä
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Upea päätös neljännes vuosisadan juhlavuodelle yhdessä dvd:n kanssa.
Taannoisessa "tervetuloa kerhoon - illassa" kerroin kerhosta ym.. ja katseltiin dvd...olisipa kirjakin ollut silloin esiteltävänä!!!! Syystä että lähetin 154 kutsua ch2:n väelle, 13 tuli paikalle..... kun tässä tehdään tulevaa historiaa niin kyllä toivon että useampi viitsisi vaivautua paikalle tai ottaa osaa oli sitten kyse mistä tahansa tapahtumasta. Rallit tarvii vapaaehtoisia, lehteenkin mahtuu paljon juttuja eli toivottavasti joku tuntee piston sydämessään...on aika tarttua toimeen. KIITOS omasta puolestani kirjantekijöille ja KIITOS perustajille että voin olla mukana näin mahtavassa kerhossa, kunpa olisin jo ennemmin......
Onko tietoa, postitetaanko näitä 'vaiheittain', koska täällä etelä-pohjanmaan postinumeroalueella ei ole vielä moista opusta (ainakaan minun) postilaatikkoon ilmaantunut . Juu ja yhteystietoni pitäisi olla ok, koska muuta postia kerholta on tullut...