Uudet Sivut

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Huomattavasti hienommat. parin kuukauden kuluttua jo toimivat :D

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
<<Hapa>>
Viesti:

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

Sporttu kirjoitti:Oho. sehän on komeeta, meikä ei osaa vielä käyttää tätä. Avattaret pitää kaivaa joo...
En saa tuon isompaa avatarta, vaikka Photoshoppi väittää kuvan olevan vain n.4 kt?? Neuvokaa viisaat.. kun en osaa mut mähän oonkin koodari :D :D
-Kotona ja matkoilla-
pekus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekus »

Hapa, sinulla on avattaren koko 9.74 kt (9969 tavua), eli taitaa olla niin lähellä sallitun kympin rajaa, ettei se huoli isompaa. Ainut keino on pakata kuva pienemmäksi
PS. Lähetä mulle originaalikuva postissa pekk@surfeu.fi , niin palautan sen tuotapikaa muokattuna oikean kokoiseksi.
<<Hapa>>
Viesti:

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

No niin! Homma hoidossa. Hevosen kokoinen kiitos! :D
-Kotona ja matkoilla-
Torme

Viesti Kirjoittaja Torme »

tossa kävin selaamaan linkki sivua..
olisin kaipaillut niitä varaosa kauppoja. kun ei tullut vanhoilta sivuilta nostettua linkkejä bookmarkkiin.
Mara
Viesti:

Hyvä homma

Viesti Kirjoittaja Mara »

Uusista sivuista:

Hieno homma, että sivuja on uudistettu! Kun aikanaan toimin näiden sivujen webmasterina, tuntui että jotain tarttis ulkoasulle tehdä. Onhan se ollut samanlainen jo monia vuosia. Onneksi aikani ei riittänyt uudistuksiin, koska nykyisen kaltaiseen totaaliseen muutokseen en olisi kyennyt :) Kiitokseni sivuja kehittäneille vapaaehtoisille.

Toki täytyy myöntää, että mun ensireaktio sivuista oli järkytyksen (siis ei kauhistuksen) ja ihmettelyn jälkeen, että onko tässä joku tehdaskytkös, kun oli niin saman oloinen fiilis kuin tehtaan sivuja selatessa. Mutta ei toki, ei meidän kerholla.

Sivuista huokuu esiin hyvän systeemin ominaisuudet helpon ylläpidon ja tietokantapohjaisen sisällön kautta. Entiset sivut olivat osittain staattiset, eivätkä siten taipuneet siihen moninaisuuteen, johon dynaamiset sivut antavat mahdollisuuden. Ylläpidon puolesta näyttää tilanne olevan nyt muutenkin paremmin, koska sivujen kimpussa on useampi henkilö yhden sijaan. Näin voidaan jakaa eri osa-alueet (esim. graafinen toteutus, php-skriptit) niitä hallitsevien henkilöiden harteille.

Kiitokset sivujen ylläpitoon osallistuville. Tiedän, että tähän aikaan vuodesta olisi muutakin tekemistä :)

- Martti "Mara" Kallio 8)
customesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja customesa »

Eipä ole aikoihin auennu sivut näin kivuttomasti ja ilman "pysäytä"
komentoa. Minä ainakin olen hyvin tyytytetty uusista sivuista :lol: :D
Kauas on pitkä matka ja raskas on painava kantaa . Kai luulisin ?
Akseli R.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akseli R. »

Huomasimpa tuossa semmoisen jutun, kun searchilla ettii jutunaiheita ja kun niitä käypi lukemassa ja sitte kun back napukalla meneepi takasi päin, niin tulee ilmoitus "page has expired" sitten tulee se joku ilmoitus jossa on se retry napukka, niin vasta sillä saa "alkuperäisen" näkymän. Näin siis ainakin IE6:lla.

On ihan kiva luukki sivuilla, näihinhän jo alkaa pikkuhiljaa tottumaan...
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Pois kaikki valitus ja itku.
Nythän nää sivut vasta hienot onkin, ja nythän nää toimii niinkuin ennenkin.
:arrow: viis minuuttia sitten nää näytti vielä tosi tylsälle,
mutta nythän nää "jo kehtaa vaikka omakseen tunnustaa...."

Ja aiemmin moitttu ylläpitäjäkin sai mun varaosa ostoilmoitukseen loihdittua linkin jota en itse osannut laittaa, niin ettei mitään.

Myykää mulle lamput: :roll:
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=13002
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Vastaa Viestiin