Satula hukassa
Satula hukassa
Siltävaralta jotta osto ilmoitukseni jää lukematta ni kysyn. Tiedättäkö originali satuloita halvempia vaihtoehtoja. Jostain lähimaastosta jottei tilaus venyisi kuukausien mittaiseksi.
Solo satulaa olen etsinyt -05 883c pyörään. Silmää miellyttäis esim. "Brawler Seat 52940-04" Pois suljettuja eivät ole muutkaan vaihtoehdot (Reach Solo 51538-04 paksuhan se) yms. Kauhistuttaa noi orkkiksien hinnat.
Anyway kerro www-linkkejä, osotteita...
Kii..tooshh
Lisätäämpä vielä jotta löytöjä olen tehnyt mutta vanhempiin malleihin. Minkä pyörien penkit menisi heittämällä omaani. Niissä kyllä on yhteen sopivuuksia ku tietäis.
Solo satulaa olen etsinyt -05 883c pyörään. Silmää miellyttäis esim. "Brawler Seat 52940-04" Pois suljettuja eivät ole muutkaan vaihtoehdot (Reach Solo 51538-04 paksuhan se) yms. Kauhistuttaa noi orkkiksien hinnat.
Anyway kerro www-linkkejä, osotteita...
Kii..tooshh
Lisätäämpä vielä jotta löytöjä olen tehnyt mutta vanhempiin malleihin. Minkä pyörien penkit menisi heittämällä omaani. Niissä kyllä on yhteen sopivuuksia ku tietäis.
Eikö esim. Corbinin tai Leperan satulat kelpaa? Näihin vehkeisiin löytyy sen miljoona tarvikevalmistajaa, turha sitä on tehtaalle syytää rahaa ylihintaisista kamppeista. Customchromen 2005 luettelosta löytyy esim. tällaisia tai sitten tällaisia vaihtoehtoja 2004 ja uudempiin sportstereihin.
Itse asiassa kun vähän vaivautuu kataloogeja selaamaan niin näyttää että jokaisella tarvikevalmistajalla on jo useitakin vaihtoehtoja uusiin sportteihin...
Ja tarvikevalmistajien tuotteitahan saa vaikka seuraavilta suomalaisilta toimittajilta:
www.hotbike.fi/kauppa
www.jepjep.fi
www.h-sunrise.fi
www.kustomhouse.com
www.flyingchoppers.com
Tulikohan tuossa nyt katettua Suomi maantieteellisesti tasapuolisesti
...
Itse asiassa kun vähän vaivautuu kataloogeja selaamaan niin näyttää että jokaisella tarvikevalmistajalla on jo useitakin vaihtoehtoja uusiin sportteihin...
Ja tarvikevalmistajien tuotteitahan saa vaikka seuraavilta suomalaisilta toimittajilta:
www.hotbike.fi/kauppa
www.jepjep.fi
www.h-sunrise.fi
www.kustomhouse.com
www.flyingchoppers.com
Tulikohan tuossa nyt katettua Suomi maantieteellisesti tasapuolisesti
Kyllä kyllä. Luetteloita on tullut selattua. Se vain jotta ni katalogeissa kuin netti sivuila myyvät paljon vanhemmille sporteille. En osaa oiketata sivua löytää? Tosin tulihan jo hyviä vaihtoehtoja sellasilta joita olen "silmätkii kassonut"
Ny alko talvi loma ni on aikaa soitella ja kysellä antamineille myyjille.
t:myyra
Ny alko talvi loma ni on aikaa soitella ja kysellä antamineille myyjille.
t:myyra