45partsdepot vs. jwboon?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jouni-K
Viesti:

45partsdepot vs. jwboon?

Viesti Kirjoittaja jouni-K »

Kattelin tuossa hakutoiminnolla, mutta ei selvinnyt tämä asia:
45partdepotsillahan listahintoihin lisätään kaiketikin tuo 19%:n vero tms, mutta onko niin, että jwboonin listahinnoissa tuo vero on jo sisällytettynä?

On meinaan melko samanlaisia nuo hinnat, tämähän merkkais sitä, että jwboon olisi öbaut viidenneksen halvempi.

Kummastakaan tavarantoimittajasta ei liene kellään pahaa sanottavaa?? :?:
UL-41

Viesti Kirjoittaja UL-41 »

JWBoon on nopea, palvelu ystävällistä, hinnat ok sis. verot. Esimerkki: ylikoko pakoventiilin ohjurin tilaus tiistaina kello 18.00. Osa omassa postilaatikossa seuraavana päivänä kello 12.00. En tosin älynnyt mennä postia kattomaan kun vasta torstai-aamuna...
A Member of Anti-Evolution Revolution!
jouni-K
Viesti:

Joo, ei kukaan muukaan oo haukkunu. Mua kiinnosti lähinnä tuo hinta/veropolitiikka tuohon toiseen lafkaan nähden.

Mites tuo maksupuoli on hoitunut? Käykö mastercard? Aiemmin tuolla on ollut puhetta luottokorttinumeroiden lähettelemisestä sähköpostina...
UL-41

Viesti Kirjoittaja UL-41 »

No mie oon maksanut ihan nettipankin kautta euromaksuna suoraan tilille. Tilaus sähköpostina, johon tulee vahvistus ja maksettava summa+tilinro.
Osat on kyllä jo perillä ennenkuin euromaksu on vastaanottajan tilillä...Ei ole nimittäin Visaa tms. :wink:
A Member of Anti-Evolution Revolution!
jouni-K
Viesti:

:D 8O :D JA EIKUN TILAILEMAAN!!

KIITTI!
koirajanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja koirajanne »

Mortonoomi

Jotkin kamat on 45pd:ssa huomattavasti edullisempia. Esim. kampiakselin akselitapit. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi postikulut on huomattavasti kalliimmat kuin JWB:lla. Mä olen tilannut yksinomaan Boonilta, ihan sen takia, että en halua maksaa niin paljoa rahdeista. Jotenkin tuntuu typerältä hinnoitella ittensä ulos hommasta postikuluilla...

Anywagen, molemmat paikat toimii.

T: JM
Vastaa Viestiin