Tavaraa jenkeistä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

sniper kirjotti:
mitäs olette pistänyt tuohon tilauskaavakkeeseen state ja zip kohdalle kun tilaatte chigagoharleys sivuilta ??
State kohalle oon muistaakseni valinnu "none" tai "other". zip:iin pannaan postinumero.
H-D Softail Sport Glide
Iron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iron »

Moro!

Olen nyt pari kertaa tilannut kamoja täältä:

https://www.mandmcycles.com/homepage.htm

Lähettäkää vaikka sähköpostilla lista kamoista mitä haluatte contactin alta löytyvään osoitteeseen ja Mark vastaa tarjouksella yleensä päivän parin sisään. Tavarat saattaa tulla kuitenkin eriaikoina riippuen miten hän ne saa ja kuinka isoja paketteja ovat. Minulle tulivat satula, tuulilasi ja pakoputket eri lähetyksinä. Luottokortin numeron voi soittaa tai faxata tai lähettää maililla jos uskaltaa. Hinnat on minusta kohdallaan. Rahdit tänne Honkkariin vaan on kalliit, Mark käyttää USPS:iä.

Ile
road king-98
Viesti:

Viesti Kirjoittaja road king-98 »

Terve kaikille!Vieläkö chicago harleyllä toimitukset(tilauksia hävisi jne...) takkuaa vai ovatko saaneet homman taas toimimaan?Olisi tarkoitus tilailla osia tulevaksi kesäksi...Mukavaa kevään jatkoa.
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
janne63
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Tilasin viimekuussa tavaraa ja tuli perille kolmessa viikossa vaikka osa meni tehdastilaukseen.
No proplemos :)
Hinta jäi osille 350 euroa alle Suomen hinnan vaikka maksoin tullit ja alvit .
Myös Zanotti on hyvässä maineessa osatoimittajana Ameriikassa.
http://www.zanottimotor.com/
ths

Viesti Kirjoittaja ths »

Mulla on parastaaikaa tilaus sisällä Chicagossa, pari viikkoa on nyt kulunut, kamat ne joutui kyllä tilaamaan tehtaalta. Mulla on pikku ongelmia ollut kahdessa edellisessä tilauksessa, ekasta puuttu muutama pikku juttu ja tokasta velotettiin 150 taalaa liikaa mut kumpikin asia hoitui helposti kuntoon.
Siellä on kuulemma yks Johni hommissa jolle sattuu näitä mokia, George on varmempi heppu soittelen aina sille jos oon tilailemassa kamoja.
John kuulemma seurustelee pomon tyttären kanssa eikä sitä voi sen takia siirtää muihin hommiin :lol:
janne63
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne63 »

Jep,Georgen kanssa vaihdoin maila.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Lähetetty: 13:05 25.01.2006. Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

no kyllä sun hauska loppuu ennenkuin on alkanutkaan...

Nimittäin Tullit ja ALV:t mätkähtää taatusti!
Jos tullin ja alv:n yhteenlaskettu osuus tavaran ja rahdin yhteissummasta jää alle 10e, ei maksua tarvitse suorittaa.
...eli käytännössä tullien johdosta raja on häilyvä 40-50 euron välillä...
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Vastaa Viestiin