Levyjarrulukko
-
Vieras
Levyjarrulukko
Löytyykö pääkaupunki seudulta niitä pieniä taskuun mahtuvia lukkoja 8mm tapilla,kaikissa mitä tähän mennessä on tullut vastaan on 10mm tappi???
-
vieras
-
Vieras
Jarrulevylukko
Kattelin ite tossa viikko sitten Kouvolassa MP-Huolto Mäkelän Pepellä sillä silmällä yhtä lukkomallia jota oli hyllyssä 10 ja 8 millin tapilla. Vaikutti asialliselta laitteelta koska yhtenä ominaisuutena oli äänihälytys.
Ääni kytkeytyy ko. mallissa päälle lukon asennon muuttuessa tarpeeksi = stongan kääntäminen sivusta suoraan esim. liikkeelle lähdössä.
Sillähän toisaalta lisää pyörän turvaa jos olosuhteet on sellaset että joku saattaa olla hälyttimen huutamista kuulemassa ja toisaalta se vähentää mahdollisuutta yrittää ite pyörällä liikkeelle lukko levyyn kytkettynä.
En muista nimee eli merkkii mutta hinta oli noin 70 euroo. Itse en vielä tehny ostopäätöstä mut varmaan ens tilipäivän jälkeen...
Sakke
Ääni kytkeytyy ko. mallissa päälle lukon asennon muuttuessa tarpeeksi = stongan kääntäminen sivusta suoraan esim. liikkeelle lähdössä.
Sillähän toisaalta lisää pyörän turvaa jos olosuhteet on sellaset että joku saattaa olla hälyttimen huutamista kuulemassa ja toisaalta se vähentää mahdollisuutta yrittää ite pyörällä liikkeelle lukko levyyn kytkettynä.
En muista nimee eli merkkii mutta hinta oli noin 70 euroo. Itse en vielä tehny ostopäätöstä mut varmaan ens tilipäivän jälkeen...
Sakke
Re: Jarrulevylukko
Jep, eihän mikään lukko estä viemistä mutta hidastaa ainakin vähän ja satunnaiset tunarit tuollainen vinkuva lukko karkoittaa tehokkaasti. Oma "hyvä" muisti huomioon ottaen tuollainen vinkuva lukko on ehdotonSakke kirjoitti: Sillähän toisaalta lisää pyörän turvaa jos olosuhteet on sellaset että joku saattaa olla hälyttimen huutamista kuulemassa ja toisaalta se vähentää mahdollisuutta yrittää ite pyörällä liikkeelle lukko levyyn kytkettynä.
En muista nimee eli merkkii mutta hinta oli noin 70 euroo.
Sakke
- Sporttiboy
- Viesti:
Sporttiin levyjarrulukko
Mulla oli kans onkelma -91 Sportin kanssa kun ei mennyt lukko levystä läpi kun opi hippa liian pienet reiät normaalille Biltemalukolle. Sit mä oon sen uskollisesti pultannu kiinni takajarrulevyyn kun siellä on ne reiät isommat, about 15 - 25 mm...
-
Vieras