shovelin kytkinvaijeri

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

bigtwin
Viesti:

shovelin kytkinvaijeri

Viesti Kirjoittaja bigtwin »

mikä mahtaa olla FLH vm-80 kytkinvaijerin orkkis pituus.W&W kataloogi sanoo 149cm(mikä mulla on),mut kuulin että OEM numeron mukaan kuulemma n.129cm.Olen vääntäytyneenä kysymysmerkin muotoon,koska tarttis saada pidempi vaijeri kiikkujen takia.
Onko jossain liikkeessä kattava valikoima vaijereita?
Viimeksi muokannut bigtwin, 18:44 12.01.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jyristys

Re: shovelin kytkinvaijeri

Viesti Kirjoittaja jyristys »

bigtwin kirjoitti:mikä mahtaa olla FLH vm-80 kytkinvaijerin orkkis pituus.W&W kataloogi sanoo 159cm(mikä mulla on),mut kuulin että OEM numeron mukaan kuulemma n.129cm.Olen vääntäytyneenä kysymysmerkin muotoon,koska tarttis saada pidempi vaijeri kiikkujen takia.
Mitä väliä sillä orkkisvaijerin pituudella on? Mittaa kuinka pitkän tarvit ja tilaa sellainen.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
bigtwin
Viesti:

Arvaa olenko koittanut tilata sellaista.Pakkaa tulemaan vaan "kina" myyjän kanssa vaijerin orkkis pituudesta.Ja oon vähän huono kinaamaan moisesta kun en asiaa tiedä.Siks ajattelin kysäistä täältä paremmin tietäviltä.
Tilaus numeroiden perässä on vain mitta +6`tai +12`.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

bigtwin kirjoitti:mikä mahtaa olla FLH vm-80 kytkinvaijerin orkkis pituus.W&W kataloogi sanoo 159cm(mikä mulla on),mut kuulin että OEM numeron mukaan kuulemma n.129cm.Olen vääntäytyneenä kysymysmerkin muotoon,koska tarttis saada pidempi vaijeri kiikkujen takia.
kävin omasta mittaamassa 150 ja jotain, vaikea oli tarkemmin mitata kun oli kiinni pyörässä. pyöräni on vuoden 72 shoveli neljävaihteisella laatikolla
monte66

Viesti Kirjoittaja monte66 »

Anonymous kirjoitti:
kävin omasta mittaamassa 150 ja jotain, vaikea oli tarkemmin mitata kun oli kiinni pyörässä. pyöräni on vuoden 72 shoveli neljävaihteisella laatikolla
jostain ihmeellisestä syystä olin kirjautunut pois
silakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja silakka »

Omassa -81 1590 pitkä vaijeri.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

MCS:n katalogin mukaan orkkis on 51" eli apout 129cm. Samaisesta kirjasta löytyy kaapeleita myös ihan pituuden mukaan.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
skippy

Viesti Kirjoittaja skippy »

:twisted:
Viimeksi muokannut skippy, 09:10 26.01.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bigtwin
Viesti:

Sisso,homma selvis.Onneks laitoin viestiä tänne.
Kiitoksia,Skippy !
Vastaa Viestiin