Leimaantumisesta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

joka
Viesti:

Leimaantumisesta

Viesti Kirjoittaja joka »

Noniin...

...eilen oli tullut MOT ohjelmassa HD piireihin liittyvää asiaa (itse en ko. juttua nähnyt) ja kuinka ollakkaan tänään jo sitten leimataan HD merkin kantaminenkin rikolliseksi... ihan oikeasti kuinka ihmiset katsovat ja ajattelevat ja kuinka paljon yleensä ajattelevat...

Satun pitämään mustaa HD talvitakkia jossa lukee selässä melko näkymättömästi Harley-Davidson (Zephyr takki), niin kyllä tänään jo yksi tiukkapipoinen keski-ikäinen BMW harrastaja heitti erään työmaakokouksen alussa, että kuinka viitsin kantaa tuollaista merkkiä selässäni ??? tä, itse toimin ko. kohteen suunnittelukonsulttina ja paikalla oli lähes kaikki tilaajan edustajat, kun joudun perustelemaan että en ole rikollinen jos nautin moottoripyöräilystä, enkä ole tuleva rikollinen vaikka omistan Harley-Davidson merkkisen moottoripyörän, vaikka niin tämä kaveri väittikin kirkkain silmin :evil: :evil: :evil: :evil:

- v i t t u -

ei ku - j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
nippe

Viesti Kirjoittaja nippe »

Rauhallisesti vaan, kunhan kateuttaan naukuuvat.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

"Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience."
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

tervetuloa, eiku tervemenoa joukkoon, tai siis jotain.. :lol:

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Ilkimys

Itsetunto kohdallaan

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Onhan Sulla itsetunto kohdallaan eli älä reagoi millään lailla paitsi laittamalla seuraavalla kerralla oikein näkyvin logoin varustetun paidan.
:twisted: Antaa niitten kitistä kateuttaan!
(Tässä taitaa olla kyseessä sellanen ilmiö, että jos ajat Bemarilla niin kukaan ei reagoi: "aha". Mutta kun ajat H-D:lla niin kaikilla on heti jotain sanottavaa ja kaikesta huolimatta enimmät kommentit ovat positiivisia. 8) 8) 8) )
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Ei tuollaisista kannata välittää,parempi kuin päästää toisesta korvasta pihalle.Omalla työmaallakin on vastaava urpo,joka jaksaa vinkua ihmisten harrastuksista tai mistä tahansa tekemisestä.Varsinkin H-D on punainen vaate tällä uuvatille.
Se on tullut huomattua että yleensä nämä kovimmat poskisolistit ovat itse niitä heikoimpia lenkkejä.Menepäs kertomaan joku härski vitsi,joka jollain lailla sivuaa ko.mölyapinan harrastuksia/elämäntapaa ja mieluumin ison porukan kuullen.Eipä tarvi hetkeen kuunnella mitään ylimääräistä mussutusta.

Nimim.Mykkäkoulua työmaalla jo viime heinäkuusta lähtien
Karppa

Re: Itsetunto kohdallaan

Viesti Kirjoittaja Karppa »

joka kirjoitti:jo yksi tiukkapipoinen keski-ikäinen BMW harrastaja heitti -
Ilkimys kirjoitti:Onhan Sulla itsetunto kohdallaan eli älä reagoi millään lailla paitsi laittamalla seuraavalla kerralla oikein näkyvin logoin varustetun paidan.
No oliko sillä tyypillä bemarikuteet päällä? Ei vai. Jos jollakin on oikeesti itsetunto kohdallaan, ei sen tarvi joka tilanteessa Harrikalla elvistellä. Eikä muullakaan pyörällä. Kuuntelin tossa työpaikan kahviossa kun joku suureen ääneen mölisi "kolmenkympin pyörästä". Ihan yhtä surkeata olis olla siellä ne HD-kamat päällä filmaamassa.
Ilkimys

Täsmennys

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Jos jollakin on oikeesti itsetunto kohdallaan, ei sen tarvi joka tilanteessa Harrikalla elvistellä.
Ilmaisin ehkä ajatukseni huonosti. Puhun meistä joille Harrika on ollut jo vuosikymmeniä elämäntapa, enkä suinkaan "kolmenkympin Elviksistä" 8O
cvd

Viesti Kirjoittaja cvd »

Saakai ihminen pitää minkälaisia kledjuja haluaa, taitaa olla niin että eipä nuo ihmisten vaate valinna minulle kuulu, onhan mullakin hd paitaa ja buell hattua mutta siinähän on, ei haittaa varmaan ketään jos haittaa niin onpa jollakin huonosti asiat. :twisted:
I like two kind a music, rock and roll.
Dalle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dalle »

Oisit kysyny pemari mieheltä: Mitäs te pemarin keksijät teitte tossa viime sotien aikaan??? Tekivät ihmisillä kokeita ja polttivat lapin!! Sekö ei oo rikollista??
Tai mee seuraavaan palikseen nahka shortsit jalas, jodlaa sille, syö makkaraa, juo pari litraa bissee ja sammu pöytään...
Sit ku taas näätte, kysyt: Onks kaikki nyt hyvin???
kake

Viesti Kirjoittaja kake »

Kaksipiippuinen haul...eiku juttu. Nimittäin onhan nykyään tosiaan melko koomista katella, ku joillekin tuoreille Harley-kuskeille on niin tärkeää, että jokaisessa vaatekappaleessa vissiin kalsareita myöten on tehtaan logo. Mutta pitää muistaa, että kullakin on oikeus pukeutua just niin kuin haluaa. Lisäks tän ketjun aloittaja eli Joni saattaa ihan hyvin olla mies, joka ei vaatteilla sen kummemmin röyhistele, mutta normaalina käyttörotsina niin työssä kuin vapaa-aikanakin on tuo mainitsemansa H-D-tekstillinen takki. Ei siinä pitäis kai sentään mitään pahaa olla Karpankaan mielestä, eikä se oikeuta kyllä duuniympyröissäkään minkäänlaiseen erityiseen naljailuun. Pieni vinoilu esimerkiks erimerkkisiä pyöriä harrastavien keskenhän toki on aina luonnollinen asia. Mutta kai nyt biker-väen pitäis olla suunnilleen viimeinen ihmislaji alistumaan siihen, että jotkut virkamiehet/poliitikot pukuineen ja kravatteineen, massakansa tuulipukuineen tai vaikka hiphop-nuoriso lökäpöksyineen sanelisi sen, miten joku muu saa pukeutua. Missähän mahtaa olla kiveen hakattuna jonkinlainen pukeutumisohjesääntö? Ite pukeudun just niin kuin haluan, eikä tässä asenteessa taida mitään itsetuntovajausta olla mukana. En oo tosin paria Harley-paitaa lukuun ottamatta viime vuosina kovin paljo H-D-logovaatteita harrastanu. Oman kerhon nimi sen sijaan näkyy liivin lisäks monessa vaatekappaleessa. Kun haluu niitä kuteita pitää, niin onhan se vähä rahakysymyskin, että ei oo sit moniin muunlaisiin asusteisiin varaa. Eikä tarttekaan olla. Tsemppiä Jonille, älä oo moksiskaan. Dalle antoi tuossa edellä erinomaiset toimintaohjeet :twisted:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Eiköhän kuitenkin fiksuinta liene kun ei ole kuulevinaankaan. Kyllä siinä päänaukoja itsekin tajuaa, että ei tainnut ihan fiksuinta olla ulosanti. Tai jos ei nyt tajuakaan niin ei siihen mitkään takaisinkuittailutkaan auta (if I had to explain, you wouldn't understand). Jos nyt sanailu menisi julkisen herjauksen puolelle ja siitä olisi oikeasti jotain haittaakin niin siihen on kyllä ihan omat korjauskonstinsa.
ironmotörhead

Viesti Kirjoittaja ironmotörhead »

Näitä kotipsykologeja löytyy joka lähtöön:He voivat päätellä puheviasta ihmisen seksuaalisen suuntautumisen.Jos nimessäsi on vivahteita ruotsin kieleen,olet bättre folke,jos taas saksaan,olet himmlerille sukua.Tupakka on varma tie heroiinikoukkuun,H-D taas kertoo taipumuksistasi väkivaltaan, sadismiin ja suhteista alamaailmaan.Ja Eva Dahlgrenia vahänkin raskaampi musa on viite,ellei todiste saatananpalvonnasta.Ja huumeista tietysti.
Eräs tsaarin aikana koulutuksensa saanut katsastusmies joka vihaa kaikkia muita ajoneuvoja paitsi neliovisia perheautoja,( jolle en ole viitsinyt harrastuksistani mainita) kertoi keskustelun kääntyessä moottoripyöräilyyn,että kyllä harrikoilla ajaa ihan kunnollisetkin ihmiset 8O .Siis voitteko kuvitella tuota suvaitsevaisuuden ja ennakkoluulottomuuden puuskaa mikä voi vanhankin napata valtaansa!!!!
Notta kannataako noita vakavasti ottaa?
Ja mitä vaatteisiin tulee niin omat logolliset on ostettu rapakon takaa,siellä kun logolla varustetut vermeet maksaa saman minkä täällä ilman logoa anttilassa tai seppälässä.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

...niin no alkujaan topichan lähti liikkeelle ajatuksesta kuinka ihmiset voivat ajatella suppea alaisesti, syyllistämällä toisia tietämättään todellisia taustoja... kai siinä on osa sitä suomalaista kateuttakin, monihan tekniikkaan yhtään vihkiytynyt jossain vaiheessa HD:stä haaveilee, mutta harva sen hankkii ? (no tiedähäntä tää oli ihan vain hunch) no onneksi kaikki yhteistyö kumppani tietää historiani, moottoripyörät herättää useimmissa miehissä mielenkiinnon ja onneksi myös naisissakin :lol: , itse aiemmin (ja edelleen) veteraani pyöriä rakennelleena tiedän... itselläni oli tuossa vähän aikaa tuollainen muoviluoti, kyllä sitäkin katseltiin, mutta ei läheskään samoin kuin nykyinen pyöräni tai noita veteraaneja...

...mitä itse vaatetukseen tulee itse en koskaan kantaisi vaatteita minkään merkin (en vaate, enkä moottoripyörä) takia vaan sen pitää yksinkertaisesti sopia minulle... hawailta tuotuina esim. tuo Zephyr "talvitakki", joka omasta mielestäni on parhaiten koskaan päälleni istunut ja tuntunut takki maksoi $75 kappale (suositus hinta hd sivuilla $125... en tiedä saako takkia suomesta ollenkaan ko. malli on ns. HD dealer malli mitä saa ainoastaan liikkeestä hakemalla (in store purchase only)... niin miksei sitten käyttäisi takkia vaikka siinä lukee HD 8O samoin tein ostin sitten kesäksi muistaakseni Dragway nimisen takin, kun nyt en varmaan muista oikein, mutta oli viimekevään samaa ns limited edition systeemiä... ja omastamielestäni perkeleen siisti, mutta makujahan on monia ja niistä on turha pullistella...

jokainen tavallaan, apinoita on planeetta pullollaan :twisted:
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
skippy

Viesti Kirjoittaja skippy »

:twisted:
Viimeksi muokannut skippy, 09:09 26.01.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin