- j o n i -
Merkinnät rekisteriotteeseen
Merkinnät rekisteriotteeseen
...kuinkas, jos uuden pyörän, ennen ensirekisteröintiä muutattaa, toiselle keulalle ja jotain muuta pientä kivaa
merkitäänkö nämä muutokset rekisteriotteeseen muutoksina ?
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Jep, identiteetin osalta. Mutta jos autovero maksetaan vasta muutosten jälkeen niin rekisteröinnin yhteydessä niille tulee 100%.hemuli kirjoitti:Niin kauan kun et rekisteröi sitä omavalmisteena on kantapyörä se, millaisena se on tehtaalta rullannut. Kaikki sen jälkeen tehtävät muutokset vähentävät prosentteja - tehtiin ne ennen tai jälkeen rekisteröinnin.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
tuo pyörä kuvassa..
Hei sinä lappeenrannan kaveri.
onks tuo musta pyörä tuossa kuvassa sun ? Tosi hieno.
Voisitko sanoo mitä muutoksia siihen on tehty ?
Putkien pituus ?
millaset T-Palat ?
madallus kitti ?
olen itse suunnitellu vähän samanlaista.
onks tuo musta pyörä tuossa kuvassa sun ? Tosi hieno.
Voisitko sanoo mitä muutoksia siihen on tehty ?
Putkien pituus ?
millaset T-Palat ?
madallus kitti ?
olen itse suunnitellu vähän samanlaista.
...jep on pyörä minun
itse en ole tuota pyörää rakentanut, mutta kunhan talonrakennusprojekti valmistuu...hmmm... keväällä niin olen suunnitellut ensitalveksi projektin ottamista, no kunhan selvinnee mitä saa tehdä
siksi odottelen innolla tuota MMAF ja Tannisen projektia, kun villejä ajatuksia pyörii jo päässä
nimim: "aina kaikkiea pientä rakenteilla"
...No tuo pyörä, kelula on SJP Billet musta, ihan vakio mitoilla, madallussarjaa ei ole ihan vakio jousilla, butket V&H BigShots ja kaikkea pientä muutosta
- j o n i -
...No tuo pyörä, kelula on SJP Billet musta, ihan vakio mitoilla, madallussarjaa ei ole ihan vakio jousilla, butket V&H BigShots ja kaikkea pientä muutosta
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."