Merkinnät rekisteriotteeseen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
joka
Viesti:

Merkinnät rekisteriotteeseen

Viesti Kirjoittaja joka »

...kuinkas, jos uuden pyörän, ennen ensirekisteröintiä muutattaa, toiselle keulalle ja jotain muuta pientä kivaa :twisted: merkitäänkö nämä muutokset rekisteriotteeseen muutoksina ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Niin kauan kun et rekisteröi sitä omavalmisteena on kantapyörä se, millaisena se on tehtaalta rullannut. Kaikki sen jälkeen tehtävät muutokset vähentävät prosentteja - tehtiin ne ennen tai jälkeen rekisteröinnin.
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

hemuli kirjoitti:Niin kauan kun et rekisteröi sitä omavalmisteena on kantapyörä se, millaisena se on tehtaalta rullannut. Kaikki sen jälkeen tehtävät muutokset vähentävät prosentteja - tehtiin ne ennen tai jälkeen rekisteröinnin.
Jep, identiteetin osalta. Mutta jos autovero maksetaan vasta muutosten jälkeen niin rekisteröinnin yhteydessä niille tulee 100%.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Racer X

tuo pyörä kuvassa..

Viesti Kirjoittaja Racer X »

Hei sinä lappeenrannan kaveri.

onks tuo musta pyörä tuossa kuvassa sun ? Tosi hieno.

Voisitko sanoo mitä muutoksia siihen on tehty ?

Putkien pituus ?
millaset T-Palat ?
madallus kitti ?

olen itse suunnitellu vähän samanlaista.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

...jep on pyörä minun :D itse en ole tuota pyörää rakentanut, mutta kunhan talonrakennusprojekti valmistuu...hmmm... keväällä niin olen suunnitellut ensitalveksi projektin ottamista, no kunhan selvinnee mitä saa tehdä :evil: siksi odottelen innolla tuota MMAF ja Tannisen projektia, kun villejä ajatuksia pyörii jo päässä 8O nimim: "aina kaikkiea pientä rakenteilla" :twisted:

...No tuo pyörä, kelula on SJP Billet musta, ihan vakio mitoilla, madallussarjaa ei ole ihan vakio jousilla, butket V&H BigShots ja kaikkea pientä muutosta :)

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Vastaa Viestiin