Chapter I:sen aluepäällikkö vaihtuu
Chapter I:sen aluepäällikkö vaihtuu
Pitkän harkinnan jälkeen Chapter I:sen uudeksi aluepäälliköksi on valittu Jussi Vengasaho Upinniemestä, tunnetaan paremmin nimellä JiiVee. Hän ottaa pestin vastaan vuodenvaihteessa.
Onnittelut Jussille!
T. Löken
Onnittelut Jussille!
T. Löken
Yhdyn edelliseen
Juu kovasti kiitoksia Lökenille. Mukavia reissuja ja bileitä olet järjestänyt.
Ja hemuli! Mikä on tämä: YlPalvO
Jotain armeijan juttuja? Ei aukene mulle kun olen palvellut ilmavoimissa
.
Eihän se nyt aiheeseen liity mutta tosta sanahirviöstä tuli mieleeni eräs paikallinen virasto. (Edes Juupe ei moista nimeä pystyisi keksimään
):
Lohjanseudunkansanterveystyönkuntainliiton terveysvalvontaviraston terveysvalvontajaosto
Ja hemuli! Mikä on tämä: YlPalvO
Eihän se nyt aiheeseen liity mutta tosta sanahirviöstä tuli mieleeni eräs paikallinen virasto. (Edes Juupe ei moista nimeä pystyisi keksimään
Lohjanseudunkansanterveystyönkuntainliiton terveysvalvontaviraston terveysvalvontajaosto
-
mcmies
- Sporttiboy
- Viesti:
saatte - kunhan saan oranssin paidan..........Sporttiboy kirjoitti:Saadaanhan me vielä soittaa kaljailloissa? Edes välillä?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt olisi pojat pikkusen ehdotuksien paikka. Sporttiboyhan soittaa minkä kerkiää (ja hyvin, ja tunteella, ja hyvässä seurassa, ja joskus jopa kauniilla kokoonpanolla, kuten viimeksi) mutta tämä meidän maallinen korvauspuoli on ollut vähän niinkuin hakusessa. Tarkoitan tätä "SOPPAA SOITTAJILLE "ämpäriä, siihen on kertynyt yllättävän vähän fyrkkaa. Tosiasiahan on näin että suuret starat Sporttyboyta ja rumpali Kimiä lukuunottamatta tulevat kaukaa (ulkomailta, kolmosen tältä puolelta) ja matkakustannukset jo tekevät talkoosoittamisesta vähemmän kiinnostavaa.Isokerhokaan ei anna yhtään avustuksia tähän "hienohelma ykkösten kotkotuksiin" joten omillaan ollaan siinä suhteen. Sisäänpääsymaksu on minun mielestä huono ajatus. Ja jokainenhan tietää mitä siitä seuraa jos kaljana maksaa palkan ja matkarahat......Ihmisiähän mekin vain ollaan.Jotenka hyviä ja huonoja ehdotuksia otetaan vastaan joko minulle tai Jii-Veelle.
Rokataan taas Pikkujoulussa
LÖKEN
Rokataan taas Pikkujoulussa
LÖKEN