Homosohva???
- Karhu-Japa
- Viesti:
Antakaas munkin filetsolle joku kiva nimi, siinä ku on "homosopperin" keula +8", alitehonenkin vissiin ja takarengaskin on edellä mainittu "ylilevee falloksen jatke" 180

Homosiffeli
.........ja harjaki on hukassa...hä

Äläkä sinä Ilkimys yhtää yritä pilata tunnelmaa, täähän on erittäin huvittavaa luettavaa.
LISÄÄ LÖYLYÄ !!
Homosiffeli
Äläkä sinä Ilkimys yhtää yritä pilata tunnelmaa, täähän on erittäin huvittavaa luettavaa.
LISÄÄ LÖYLYÄ !!
Viimeksi muokannut Karhu-Japa, 21:49 13.10.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bludy´ell, Marshalls!!
No ei ole. Ittekin ajasin ihan jollakin muulla laitteella, jos olisiskippy kirjoitti:Jep jokainen ajaa millä huvittaa ja oma on aina paras, vai kuinka
a) aikaa / taitoa ropata jotain pannuchopperia
b) rahaa enemmän
c) enemmän päätösvaltaa ns. perhepoliittisissa neuvotteluissa
... että tälleen.
Ilkimykselle: kuka täällä on provonnut ja missä ???
En sitten tiedä, millä tavoin liittynee aiheeseen, mutta miettikääpä seuraavaa kuvaa: http://www.kaltsu.net/roina/rasmus.jpg.
Jotenkin toi väittämä on ihan yhtä todellinen kuin se "tee-se-itse-ja-saat-haluamasi" hokema. Totuus kai lienee, että jokainen ajaa sillä mikä sattuu alla olemaan ja mihin rahat riittää ja ja jos itse tekee niin saa mitä sattuu tulemaanskippy kirjoitti:Jep jokainen ajaa millä huvittaa ja oma on aina paras, vai kuinka
my home is where my brothers are
- Karhu-Japa
- Viesti:
Ei haitanne jos mennään hetkeksi ohi aiheen?pete kirjoitti:Jotenkin toi väittämä on ihan yhtä todellinen kuin se "tee-se-itse-ja-saat-haluamasi" hokema. Totuus kai lienee, että jokainen ajaa sillä mikä sattuu alla olemaan ja mihin rahat riittää ja ja jos itse tekee niin saa mitä sattuu tulemaanskippy kirjoitti:Jep jokainen ajaa millä huvittaa ja oma on aina paras, vai kuinka
Niinno.....tulee mieleen muinaiset ammattikoulu-ajat, jolloin eräskin uuttera oppilas heitti ilmoille legendaarisen lausahduksen; "NO KYL MÄ SILLAI KOITI, MUTKU SIIT TULI TOMMONE!". Opettajamme ei kuitenkaan hyväksynyt selitystä sellaisenaan, koska väitti, että; SIITTÄ TULLEE JUST SEMMONEN KON SIITTÄ TEKKEE!", olenkin vuosien saatossa huomannut viimeisen väitteen paikkansapitävyyden...useastikin
Bludy´ell, Marshalls!!
Ei kannata nimitellä Wanhaa Rouvaa, se saattaa vaikka ottaa nokkiinsa. Sille pitää puhua nätisti, niin saa hyvät kyyditKarhu-Japa kirjoitti:Antakaas munkin filetsolle joku kiva nimi, siinä ku on "homosopperin" keula +8", alitehonenkin vissiin ja takarengaskin on edellä mainittu "ylilevee falloksen jatke" 180![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Homosiffeli![]()
.........ja harjaki on hukassa...hä
![]()
LISÄÄ LÖYLYÄ !!
- Karhu-Japa
- Viesti: