Sama täällä, eli syyskuun loppuun asti olis tarkotus mennä.
Tänä aamuna meni umpipotta päähän kun mittari näytti jotain +5.
Voi olla että menee seisontaan jo hieman aiemmin, jos ilmat alkaa pahasti jäähtymään.
Muutenkin tuo rakennusinto alkaa puskea pahasti..
Viime keskiviikkona kiskaisin viimeisen lenkin kun uusi tyttöystävä halusi päästä pyörän kyytiin. 20 km kylmässä vesisateessa pimeällä riitti tältä kesältä mulle oli kalsaritkin läpimärät (mulla). Oli kuulemma kivaa olla pyörän kyydissä Kyl mä sitten loppuillan yritin lämmittää tyttöä
Mopopoika
Aake XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Eilen tarkeni vielä mainiosti normaalikamppeilla reilut 100 km. Toivottavasti E-P:n motoristeilla riittää vielä intoa lähteä viikonloppuna No Name MC:n kutsumana käymään Ylihärmässä, vaikkapa lämpimänä lauantai-iltapäivänä?
Ajokausi loppui jo pari viikkoa sitten poliisin viedessä kilven. En nääs saanut koko kesänä aikaseksi keulan ja rengaskoon muutoksien muutoskatsastusta. Ja en saa näyttävästi vieläkään joten mopedi meni seisontaan.
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Mites muuten on noiden nopeusvalvontakameroiden kanssa, tuli vetästyä aika reilusti ohitustilanteessa ja just kun palasin kaistalle välähti. Mahtanevatko ottaa kuvat myös takaa......tuskinpa. Noh, jännät pari viikkoa jos tässä huonosti käy.
Ei hätäpäivää, ei reagoi motskareihin.
Kokeiltu on n. 7 kertaa jokaiselle kameralle Vsa-S:joki välillä mennen tullen. Joka kameran kohdalla ylinopeutta n. 25km/t.
Ja milläs tunnistat kuskin edestä, varsinkin jos tumma visiiri alhaalla.
Kun ei ole eturekkaria ja taaksepäin kamerat ei toistaiseksi kuvaa.
Sitten kun nopeusnäytöt alkavat reagoida motskariin, niin sen myötä kannattaa suhtautumista kameroihinkin muuttaa.
Huomenna tiistaina baanalle, luvattu syyshellettä, jopa +16.
Tulevana vkonloppuna reissu Yyteriin on harkinnassa.