Top Ten Kanavanvaihtoartistit.Ja muut ääliöt

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Timppa K.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa K. »

No minä se olenkin sitten vallan erilainen harrastaja kun mulle uppoo just noi Miikan parjaamat esiintyjät sekä biisit. Onneksi kysymys ei ole siitä, että jotain tiettyä musiikkia kuuntelemalla saa hyväksyntää tietyissä piireissä. Olisihan se aika kummallista jos pitäisi salaa kuunnella mielimusiikkiaan. Ajatellaan tilanne: Pitkäpartainen nahkaliivehin sonnustautunut kaveri huudattaa stereoista Antti Tuiskua...
No siitähän tässä ei ole kyse, vaan tarkoitan sitä, että jokainen kuunnelkoon oman halunsa mukaan. Mulle kelpaa radiokanavista kaikki, vähän fiiliksen mukaan. Sama juttu esittäjien kanssa. Joskus tulee kuunneltua Ylen puhekanavaakin pitkä aika, jos sattuu olemaan mielenkiintoinen aihe.
Lopuksi todettakoon , että kotona ja autolla ollessa minä päätän mikä soi, onneksi ralleissa sen tekee Miikka. Kiitos.
Jos se ei toimi, Kromaa se !
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Timppa K. kirjoittaa asiaa!

Omaan mieltymykseen on vielä lisättävä kaikki Jake Nymanin ja Norpan ohjelmat tuli ne ihan mistä tahansa.

Musa on todellakin aika fiilis-juttu. Ei kovaa rokkia tälläinen gubbe ihan koko päivän jaksa kuunnella. Pakko soittaa esim. Miles Davisia tai muuta hyvää rauhallista.

Mut noi Novan vetäjät: :lol:

Lexa toivoo:
"Hyvää ylipirteätä, ihanaa, raikasta, aurinkoista ja pirtsakkaa huomenta" :wink:
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Olen pitänyt itseäni musiikin suhteen aina varsin kaikkiruokaisena. Jos oon yksin kotona tai ajan autolla niin kyllä se pitkälti city on mikä soi. Muut kanavat tarjoaa turhan paljon hiphoppia, r&b:tä, ja hyperventilaatiota aihuttavaa konemusiikkia, joita pitkälti pyrin välttämään. On tuo rock-osasto kuitenkin lähinnä sydäntä :)

Fiilispohjalta tulee kyllä kuunneltua milloin mitäkin, eikä ole harvinaista sekään, että kotona levylautaselle päätyy Finlandia. Mutta sehän onkin heviä... :wink:

Jos joku ihan oikeasti osaa laulaa ja/tai soittaa, niin ei sen tyylilajin niin väliä ole, kunhan se kuulostaa hyvältä. Jokainen artisti tulkitsee itseään omalla tavallaan, piti siitä joku tai ei. Ja se tuntuu heistä itsestään hyvältä.

On toki niitäkin, joiden ihan oikeasti kannattaisi jättää musiikin tekeminen toisille. Ja niillä osaavillakin semmoisia biisejä, jotka olisivat saaneet jäädä tekemättä. Ekana tulee mielen Maija Vilkkumaan 'Mun elämä'... :roll: Silloin jopa minä vaidan kanavaa. Takavuosilta tulee mieleen 'Sonique', biisistä riippumatta aiheutti saman efektin. Onneksi ei enää juurikaan soi...

No, makuasioitahan nämä, mitenkäs se kaikkien kukkien kukkiminen taas menikään...

Sitten kun tarpeeksi alkaa vituttaa, niin pitää ottaa kitara kainaloon ja veivata itse. Ainakin saa mieleistään :wink: Autolla ajaessa tosin hankalampi toteuttaa :lol:
JON

YÄK

Viesti Kirjoittaja JON »

Kukaan muu muka ei ole vielä tunnistanut "lätkärokkia" ja "vormularokkia"?
Viety jo jopa "pituushyppyrokiksi".

Kakkipyttyrokkia odotellessa...

Jumpe :D
Valttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valttu »

blues,rockabilly ja rautalanka vaikuttavat eniten meikäläisen musiikkimakuun ja jos noista kolmesta sanotaan jokin hyvä artisti niin ehdottomasti George Thorogood
FXSTSi 2003
läde

Viesti Kirjoittaja läde »

Se on vielä sanottava että kaikki kuunnelkoon mitä lystää ja siitä saa olla myös ylpeä mutta mitä itse en kertakaikkiaan vaan voi sietää on ne saatanan Brittipoppi/taitelija/vinkuja artistit. Coldplay yms. jotka vetää sellasta muka niin hienoo musaa, hirveetä soopaa. ja sit tulee nää vinkujiat siihen päälle, lauletaan niin saatanan korkeelta että kuulostaa ihan pikkutytöltä. HYI!!
Kustom

Viesti Kirjoittaja Kustom »

JA sitten ; www.live365.com

Siellä saa valita ihan just millaista kanavaa haluaa kuunnella.
On rock-a-, psyko-, country-, swamp- billyä ja jopa sitä westerniä.

Sinne.

Jack

:D KIITOS JACK !!!
Tuli taas työpäivästä mukavampi, vaikkakin huomaan töiden keskeytyneen ja jalan vipattavan. No sentään väliin vähän rauhallistakin musaa, joten saa töitäkin tehtyä.
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

läde kirjoitti: lauletaan niin saatanan korkeelta että kuulostaa ihan pikkutytöltä. HYI!!
Äläs ny, niissä piilee joskus ihan tautisia voimia.
Toverini aikaansaaman kun saa huudatettua "laulamaan" sanan: HEVILAULAJAAA-AAA!!, on hommasta oksat pois. Dickinson on kuoripoikaa tähän verrattuna, ja helinien mittareista sinkoilee jouset!

Taas naama punaisena,

Jumpe :oops:
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Nova on siis tunnetusti hajuton mauton ja väritön. Yllättäen melkein parhaat musiikit (siis pääkaupunkiseudun ulkopuolellakin) löytyy Suomipopilta jos vaan jaksaa niiden juontajien lätinää...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
mike

Viesti Kirjoittaja mike »

kanavanvaihtoartisti/biisi number uno:

1.) YÖ: Rakkaus on lumivalkoinen (AAAAARRRRGG!!)

kyllä on YÖ vajonnut alas....
-mike-
läde

Viesti Kirjoittaja läde »

JON kirjoitti:
läde kirjoitti: lauletaan niin saatanan korkeelta että kuulostaa ihan pikkutytöltä. HYI!!
Äläs ny, niissä piilee joskus ihan tautisia voimia.
Toverini aikaansaaman kun saa huudatettua "laulamaan" sanan: HEVILAULAJAAA-AAA!!, on hommasta oksat pois. Dickinson on kuoripoikaa tähän verrattuna, ja helinien mittareista sinkoilee jouset!

Taas naama punaisena,

Jumpe :oops:
Joo sillon kun kysymys on hevistä ei korkeeltalaulamisessa todellakaan ole mitään vikaa, no otetaan nyt kuitenkin pieni varaus esim. mikä Terässementti tai betoni onkaan niin siihen en oikeen ole vielä päässy sisään, mut muuten hevikiljunta on ihan asiaa :twisted: :twisted:

Tähän lisättäköön vielä että juuri taustalta pärähti soimaan Grazy Frog :x :cry: Oikeesti en voi muuta kun alkaa itkemään... :( Ei helvetti!!!!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

älkäähän unohtako ANSSI KELAA vittu mikä "musiikin tekijä"
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Mieluiten kuuntelen radiossa asiaohjelmaa :oops: , kiva kuulla ihmisen puhetta, ei mitää ylituotettuja biisejä. Radiossa voi jopa pitkin hampain sietää esim. Läntistä ja Suurlähettiläitä, jos tulee vaan se 3 min 23 sek aikaavievä biisi. Mulle on tärkeintä se, joka siellä radiossa jutustelee.Jos paskaa niin kanava vaihtuu(juutajaataniitänäitäpilviraporttejalähimmäsäikkunasta).
Peltsi ja Juha Lahti ja aamun nainen on mun yksi suosikkeja. Musiikkimieltymykset on mulle mielentilakysymys, joskus sitä, joskus tätä.
Klassisesta countryyn. Mutta humppa ja tango ei mene läpi missään muodossa.
Vieras

Arrghh

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kanava vaihtuu alle sekunnissa, kun esim. YleX:llä ääneen pääsee joku muka toimittaja joka tykkää omasta äänestään ja omista mielipiteistään ylikaiken. Nää pikkuvanhat viisastelijat soittavat mielellään Radioheadia tai jotain vitun Coldplaytä tai muuta "taiteellista" ja "viisasta" ja on pitävinään siitä.

Mikäs se turkulainen määkijäbändi on? Se The Smash tai Crash... VIISASTELUA!!!
JON

Pöhköä

Viesti Kirjoittaja JON »

Eräs kanavanvaihtoartisti on Blondie.
Ei se lännenmies, vaan Debbie.
Monasti jääny kiinni tööt-se-o-jo-vihreä! tilanteesta, kun hän käskee rumpuja biisissä "Maria".

Jumpe :?:
Vastaa Viestiin