Kokemuksia Hillbilly-Motorsista?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jukis

Kokemuksia Hillbilly-Motorsista?

Viesti Kirjoittaja jukis »

Moi

Onko foorumin väki tilaillut rojua k.o. puljusta? Miten on homma toiminut? Itsellä nyt ollut kuukauden tilaus sisällä, eikä edisty. Tosin Visa-saldokaan ei ole kasvanut... Sähköposteihin ei vastata ja lähetys-seurannan positio pysyy samana.
Hermo loppu, mitä neuvoksi?

jukis
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Olen tilannut sieltä viime vuonna kolme kertaa ja homma toiminut kiitettävästi. Olen myös soittanut sinne ja asiat oli OK. Tiedän erään toisenkin tilanneen sieltä ja OK.

Kannattaisiko kokeilla puhelinyhteyttä ja varmistaa, että ovat saaneet tilauksen. Epäilen, että eivät ole vastaanottaneet tilaustasi. Asia hoitui hyvin englanniksi ainakin minun tapauksessani.
jukis

tnx! Pittää koittaa rimputella...

jukis
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

Se on niin helppoo ja simppeliä käydä paikallisella diilerillä ja ostaa mitä tarvii...osat löytyny hyllystä ja hinnat kohillaan :)
T: Sportster 86
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
jukis

Juu niinhän se olis helppoo jos k.o kamoja löytyis edes koko maasta...

jukis
Jarppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

Juu, on tilattu ja toimi hyvin. Nyt varmaankin on se tilaus hukkunut tai heillä ei ole tavaraa lähettää. Kumma kun eivät s-postiin vastaile !?
jukis

Jarppi kirjoitti:Juu, on tilattu ja toimi hyvin. Nyt varmaankin on se tilaus hukkunut tai heillä ei ole tavaraa lähettää. Kumma kun eivät s-postiin vastaile !?
Juu, niinpä on, edelleen... Faxeja lähetetty pariin kertaan ja puhelimella yritetty tavoittaa lähes päivittäin, eri aikoihin. V**TU!!!! No, eipä kai tässä vaiheessa kautta enää ole kiire...

jukis
Vastaa Viestiin