Moi
Onko foorumin väki tilaillut rojua k.o. puljusta? Miten on homma toiminut? Itsellä nyt ollut kuukauden tilaus sisällä, eikä edisty. Tosin Visa-saldokaan ei ole kasvanut... Sähköposteihin ei vastata ja lähetys-seurannan positio pysyy samana.
Hermo loppu, mitä neuvoksi?
jukis
Kokemuksia Hillbilly-Motorsista?
Terve!
Olen tilannut sieltä viime vuonna kolme kertaa ja homma toiminut kiitettävästi. Olen myös soittanut sinne ja asiat oli OK. Tiedän erään toisenkin tilanneen sieltä ja OK.
Kannattaisiko kokeilla puhelinyhteyttä ja varmistaa, että ovat saaneet tilauksen. Epäilen, että eivät ole vastaanottaneet tilaustasi. Asia hoitui hyvin englanniksi ainakin minun tapauksessani.
Olen tilannut sieltä viime vuonna kolme kertaa ja homma toiminut kiitettävästi. Olen myös soittanut sinne ja asiat oli OK. Tiedän erään toisenkin tilanneen sieltä ja OK.
Kannattaisiko kokeilla puhelinyhteyttä ja varmistaa, että ovat saaneet tilauksen. Epäilen, että eivät ole vastaanottaneet tilaustasi. Asia hoitui hyvin englanniksi ainakin minun tapauksessani.
Juu, niinpä on, edelleen... Faxeja lähetetty pariin kertaan ja puhelimella yritetty tavoittaa lähes päivittäin, eri aikoihin. V**TU!!!! No, eipä kai tässä vaiheessa kautta enää ole kiire...Jarppi kirjoitti:Juu, on tilattu ja toimi hyvin. Nyt varmaankin on se tilaus hukkunut tai heillä ei ole tavaraa lähettää. Kumma kun eivät s-postiin vastaile !?
jukis