Sormuksen teko

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
oki
Viesti:

Sormuksen teko

Viesti Kirjoittaja oki »

Tietäiskö joku hyvää kultaseppää hesan alueella joka tekisi harrikka aiheisen kulta sormuksen asiakkaan aineista.Olis hyvä jos sepällä olisi jotain aikasemmin tehtyjä malleja tai kuvia aiheesta.Kiitos etukäteen.
Vallu
Viesti:

klubikaupasta

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Klubikaupasta saa sekä hopeista, että kultaista sormusta. Katso etusivun "kauppa" -linkin alta.
Pande_K

Viesti Kirjoittaja Pande_K »

Hot Rod Jewellery tekee toiveiden mukaan vaikka minkälaisia koruja. Itse olen sormuksen teettänyt. Olisivat mielellään hyödyntäneet asiakkaan kultaa, jos olisi ollut esim. vanhoja koruja viedä aineiksi.

Lisätietoa http://www.hotrodjewellery.fi/

Onhan kultaseppiä tietysti paljon muitakin, mutta tuolla ainakin tekijätkin ovat rock/pyörä/auto-henkisiä ja kiinnostuneita kaikenlaisista erikoistoivomuksista.
oki
Viesti:

hotrodjewellery

Viesti Kirjoittaja oki »

Käytiin firman osoitteessa mutta liike oli tyhjä.Soitin kaikkiin firman numeroihin mutta ne oli poistettu käytöstä, joten kai sitä puulaakia ei sitten enää ole.Lisää vnkkejä jos löytyy kiitos.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Käsittääkseni itse liike on lopettanut toimintansa mutta Pekko jatkaa edelleen korujen tekoa sivutoimisesti. Joku varmaan osaa kertoa mistä miehen saa kiinni.
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Kysypä täältä:

KORUPAJA KÄDENTAITO
Tmi Kultaseppä Hannu Rantala
Taipaleentie 244, 01900 Nurmijärvi
p. 09-2505513
www.tarinakoru.com
Ade

Viesti Kirjoittaja Ade »

Stadissa toimii kultaseppä Janne Vaskela 0405700010.
Tekee melkein mitä vaan jos on esim. kuva mitä haluaa tai sitten kertoo artistille mitä mielessä. Yleensä on tullut sitä mitä haluaa.

Oisin laittanut kuvan mukaan omista jutuista mitä on tehnyt mutta en jumal... osaa sitä tähän liittää....

Itsellä on HD riipus myytävänä.
Heitä kommentit ja s postiosoite tänne aiheeseen jos haluat nähdä kuvan siitä niin voin laittaa sen johonkin muuhun sähköpostiin.... tämä on näin yksinkertaiselle kaverille liian vaikeaa liittää sen tähän sivuun :?: :!: :?: tulee vaan teksti img&%¤?&%&¤.... :)
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

Oki sulle on priva viesti
pete72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete72 »

hemuli kirjoitti:Käsittääkseni itse liike on lopettanut toimintansa mutta Pekko jatkaa edelleen korujen tekoa sivutoimisesti. Joku varmaan osaa kertoa mistä miehen saa kiinni.
Juu niillä jotain häikkää, Pekon numero nykyään 040-5901677 :oops:

-pete-
0400831197
ossi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ossi »

moi lahdessa on todella hyvä kultaseppä. itse olen teetänyt sormuksia 30-50 grammasia todella näyttäviä. paljon löytyy eri hd aiheisia mallela.
paikka on semmoinen kuin kultatyö (tarnanen juha)
ota mimuun yhteyttä niin saadaan mun erikois alennukset sulle.
ossi 0400844583
ossi@phnet.fi
ps. voin lähettää sulle sähköpostilla omista sormuksita ja kaulaketjusta kuvia niin näet vähän minkälaisia ne on
waltu

Viesti Kirjoittaja waltu »

Suosittelen tota korupaja kädentaitoa. Hannu on myös alan miehiä ja tekee mielellään asiakkaan materiaalista.
-Born to Live-
Vastaa Viestiin