Harrikkamäärä vaan lisääntyy, mutta mitä tapahtuu alueella, ei ainakaan mitään yhteistä.
Joskus vähän pelottaa, lentääkö porukoista pihalle kun arvostelee alueen päällikköä. Toisaalta, helppoa kun en tunne koko äijää.
But so what, kyllä mä viihdyn itseksenikin, mutta usein kaipaa itseään parempaa seuraa .
Näyttäisi olevan 18.8 kimppa-ajelu tiedossa, aloita siitä ja näet jengiä, niin voitte sopia tapaamisia. Chapter lokerossa on yhteystiedot aluepäällikölle, ei tätä foorumia vieläkään niin laajasti käytetä että täältä porukkaa kokoon saisi, oma mielipide.
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
Samaa mieltä jutaharrin kanssa, että yhteistoimintaa tulisi viritellä uudelleen. Näyttäis toi HD-Ladyn viittaus elokuulle osuvan mennävuodelle, joten kyllä täällä lakeuksilla on tosiaan hiljaista kerhon toimesta.
Paljon on "ammattilaisia" kuitenkin kun katsoo esim Lapuan tapahtuman tuloslistaa ja osallistujalistaa; on talleja, rakennetaan sairaan hienoja pyöriä, ja myös ajellaan kimpassa jne.
Vaasassahan "torstai K-rauta klo 18.30" pätee edelleen, niin kuin jutaharri mukana olleena tietääkin. Lähteekö tästä ehkä käyntiin uusi nousukiito yhteistoiminnalle myös Chapter 4:ssa, tiedä häntä. - Kaikki mukaan !!
Ei meinaa millää keriitä kaikkihin Chapter nelosen yhteistoimihin, edellisestä ei oo menny ku pari vuatta eikä tiärä vaikka heti huamenna pitäs selvitä uuteen riantoon...
Herätti vaan taas tua Harrika-lehti, että onko tua aluepäällikkö pelekkä kuva lehressä. Vaikka oom mää sen kaks kertaa pääralliis nähäny, ajamas mönkijällä!
ihan samoilla linjoilla minäkin kun Harrika lehteä selailin Pitäis varmaan pitää jotain miitinkiä että saatais jotain toimintaa. :?Se on niin pirun pitkä aika ootella lumien sulamista että olis asiaa jos tapahtuis joskus jotakin
nyt alako sev verta vituttaan että on pakko vähän avautua asiasta
eihän se pelkästään aluepäällikön tehtävä ole yksin suunnitella/järjestää niitä tapahtumia ja kokoontumisia yms..
aluepäälliköt toimivat vapaaehtoisena tehtävässään omalla vapaaajallaan
toisilla sitä on enemmän ja toisilla vähemmän
kuinka moni tähän topikkiin kirjoittanut on ottanut henkilö kohtaisesti yhteyttä aluepäällikköön
ja ehdottanut jotain tapahtumaa yms... alueelle saati sitten ilmoittanut olevansa vapaaehtoinen tulemaan talkoisiin jos jotain järjestettäisiin
että sillee
voi ristus että helepotti
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi