Oikeen iso vesipyssy
Oikeen iso vesipyssy
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Pakkohan se on
Kun on viimeaikoina seuraillut noita direktiivipellejen suunnitelmia niin selvähän se on ettei ilmajäähdytteisillä pitkään enää pärjää. Ja toisaalta on myös aivan varma ettei H-D jätä Revolution-moottoriaan vain muutaman customin voimalähteeksi. Kestihän senkin markkinoille tulo vuosikausia ensimmäisistä huhuista laskien eli tuskin noita uutuuksia ihan lähipäivinä nähdään.
Vielä kun älyäisivät laittaa siihen tourinkiin sitten myös automaattilaatikon niin saattaisi tällainen vanha p....kin innostua.
Vielä kun älyäisivät laittaa siihen tourinkiin sitten myös automaattilaatikon niin saattaisi tällainen vanha p....kin innostua.
Re: Pakkohan se on
Ja sitten sulla pitäis olla siinä autopilotti, niin ei tarttis ajaa itse ollenkaan. Ja tietysti kaikuluotain, ettei tuu törmäiltyä liikennevalopylväisiinVallu kirjoitti: Vielä kun älyäisivät laittaa siihen tourinkiin sitten myös automaattilaatikon niin saattaisi tällainen vanha p....kin innostua.
Re: Pakkohan se on
Siinä vaiheessa kun Electraan tulee automaattiloota niin laitetaanko apupyörät samaan pakettiin...Vallu kirjoitti:Vielä kun älyäisivät laittaa siihen tourinkiin sitten myös automaattilaatikon niin saattaisi tällainen vanha p....kin innostua.
Juupati juu
No onpas nuoriso taas nokkelaa!
Automaatti on ainoa oikea tapa vaihtaa vaihteita! Siittä ei pääse minnekään. Ja mitä apupyöriin tulee niin mä laittaisin niiden sijaa nopeudun mukaan laskeutuvan hydraulisen seisontatuen ettei tarttis siirtää jalkoja maahan liikennevaloihin pysähdyttäessä.
Ja Masa! eiköhän tossa uudessa Harman/Kardon Audio Systemsissä, mikä on 2006 matkamalleissa niin olekin jo kunnon GPS?
Vaariaattori rulettaa!
Automaatti on ainoa oikea tapa vaihtaa vaihteita! Siittä ei pääse minnekään. Ja mitä apupyöriin tulee niin mä laittaisin niiden sijaa nopeudun mukaan laskeutuvan hydraulisen seisontatuen ettei tarttis siirtää jalkoja maahan liikennevaloihin pysähdyttäessä.
Ja Masa! eiköhän tossa uudessa Harman/Kardon Audio Systemsissä, mikä on 2006 matkamalleissa niin olekin jo kunnon GPS?
Vaariaattori rulettaa!
-
laattalentää
- Viesti:
ne on jo kauan sitten kehittänyt sellasen kulkupelin tuolla antlantin toisella puolella siinä vaan on neljä pyörää
mulla on selainen tossa pihassa mutta ei se niin upeelta tunnu kun hd. on se sentään toista ajaa kahdella pöyrällä ja avopotta päässä varsinkin nyt kun katsoo tonne ulos kun taivaalta tulee paljon märkää 
mutta
Sepixlh:

No mutta kun se ei kallistu kurvassa kunnolla, olen kokeillutsuosittelen avoautoa
Lämmin kannatus
Lämmin kannatus kaksilitraiselle vesikoneella automaatin keraVesijäähdytys, automaatti
Onhan nää sata vuotta pyörineet ilmakoneet jo niin tarkkaa läpikäyty, että jotain uutta pitää jo saada.
Olis makee pohtia foorumilla miten sitä automaattilaatikkoa pitää muokata jotta se......
JES
Totta puhuen automaattivaihteisia prätkiä on tehty todella vähän - mulle tulee mieleen vain Tuutti-Hondan automatic-versio. Sitten oli myös variaattorivaihteistolla varustettu suomalainen Winha-eduro, jota Rajavartiolaitos ja poromiehet käyttivät jänkhillä - sen valmistus loppui kuitenkin aika nopeasti. Onko muita 
Useampia eri skootterimalleja ainakin. Sitten oli se armeijan enska, olisko ollut Kwaakku automaagilla?Masa kirjoitti:Totta puhuen automaattivaihteisia prätkiä on tehty todella vähän - mulle tulee mieleen vain Tuutti-Hondan automatic-versio. Sitten oli myös variaattorivaihteistolla varustettu suomalainen Winha-eduro, jota Rajavartiolaitos ja poromiehet käyttivät jänkhillä - sen valmistus loppui kuitenkin aika nopeasti. Onko muita 8O
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Joo tuli ajettua kaheksakytluvulla intissä250CC tomaatti Husseilla (seuraavaksi SAINT hankki nelari manuaali Yammuja muistkaakseni 350cc), ja teki Husqvarna myös sivili puolelle niitä, kaverillani oli 440cc Husse automaatti ja se kulki niin v...sti!hemuli kirjoitti:Eikös armeijan moottoripyöriä hankittaessa ollut erityisvaatimuksena, että ne pitää olla automaattivaihteisia? Suomessa ja Ruåtsissa on ainakin käytetty tomaattihusqvarna-enduroita.
Pohjasta on helppo ponnistaa!